מלחמת התקומה הנספח השבועי • שבוע 43

האם אתם חושבים שהאירוע במג'דל שמס' הוא האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
דווקא המקור הוא "כל אויבך ה'".
[שופטים ה' ל"א]
המקור של סמוטריץ' זה ההודעה של בן גביר
[/SPOILE
11357.jpg
R]
 
זה דיווח...
כמה נכון?-
כמו שנכונים כל הדיווחים באשכול...
לפעמים כן ולפעמים לא...
לגבי הצווים 8 לאלפים
אין לי מושג על כמות אבל ראיתי שכמה אנשים דיווחו שהם אישית קיבלו צו 8
 
פרשנות מתוך האתר נציב:

החיסול , הוא הדבר הכי מתוכנן ומדוייק שיכול להיות מבחינת הכירורגיה וההנדסה של יעד חיסול בלב הדאחיה כתגובה לטבח הילדים. זה כאילו הכניסו את כל הפרטים למכונת AI ויצא היעד הזה. הוא סבירות אבל לא משפיע על העדות האחרות, הוא נקמה ששווה להרוג אבל לא כזה שחזבאללה יצא בגללו למלחמה , זה יעד שהאמריקאים שמחים עליו, הוא למעשה מעביר את הקוף לידי חזבאללה שלא רוצה במלחמה ויצטרך לנווט עכשיו בתגובה שלו.

הבעיה שזו מטרה שנועדה למנוע מלחמה ולא להיערך ולשפר תנאים לקראת מלחמה שתגיע.

ציפיתי לתקיפה של יעדים יותר חשובים למצב בו אין מלחמה ונדרש לשלול יכולות כבר עכשיו.

חיסול זה הינו מכה לארגון אבל לא משנה דרמטית את תפקודו.
נקווה שאם הארגון יגיב ויחרוג ניתן יהיה להפעיל את המנה הבאה (ולשם כך , על פי מקורות זרים , מטוסי קרב ישראלים ממתינים עמוסי פצצות על מסלולי ההמראה להזנקות בתז”מ)
 
אני לא הולך לישון עד שלפיד יפרסם את הפרשנות שלו לחיסול בביירות . אני חייב לדעת איך הוא יקשר אותו לנסיון של נתניהו לחמוק מעסקת חטופים כדי למנוע את פירוק הקואליציה.

יעקב ריבלין
 
עדכון: הלילה בשעה 23:30 פורסמה הודעת נוטאם לטייסים ומפעילי כלי טיס במרחב על סגירת אזורים בשמי צפון המדינה החל מהשעה 2:30 (לפני כרבע שעה) בשלב זה למשך חודש
איך שאני הבנתי-
מהשעה 5:30 שעון ישראל עד 1/8 (שזה מחר ב12 בלילה)
אולי לכן חשבו שזה חודש, או שהכוונה עד סוף החודש שזה אותו דבר....
 
עדכון: הלילה בשעה 23:30 פורסמה הודעת נוטאם לטייסים ומפעילי כלי טיס במרחב על סגירת אזורים בשמי צפון המדינה החל מהשעה 2:30 (לפני כרבע שעה) בשלב זה למשך חודש
עד ה 01/08.
כלומר עוד יום - 24 שעות בלבד.
 

קבצים מצורפים

  • 1001002971.jpg
    1001002971.jpg
    KB 23.6 · צפיות: 21
סליחה על הבורות...
זה נראה כביכול שהנייה הוא מס1 של החמאס ואלו פואד שוכר הוא "רק" מס 2 בחיזבאללה
למה זה נראה כאילו האנשים לא מתלהבים מהחיסול של הנייה?
זה נראה כאילו זה עובר בשקט יחסית..
אני טועה? פיספסתי משו?
 
אגב,
ראיתי אתמול בלבול בנוגע למתקפה בעיראק.
אז בואו נעשה סדר:
בלבנון למיליציה הראשית קוראים חיזבאללה. (מפלגת האל).
בעיראק למיליציה הפרו איראנית הראשית קוראים כתאאב חיזבאללה (גדודי מפלגת האל).
לפי מה שקראתי, חיזבאללה זה מושג באיסלאם השיעי.


בכל מקרה, אין קשר בין הארגונים.
 
סליחה על הבורות...
זה נראה כביכול שהנייה הוא מס1 של החמאס ואלו פואד שוכר הוא "רק" מס 2 בחיזבאללה
למה זה נראה כאילו האנשים לא מתלהבים מהחיסול של הנייה?
זה נראה כאילו זה עובר בשקט יחסית..
אני טועה? פיספסתי משו?
מתלהבים אבל... עדיין לא 8 בבוקר אנשים עוד לא התעוררו
 
סליחה על הבורות...
זה נראה כביכול שהנייה הוא מס1 של החמאס ואלו פואד שוכר הוא "רק" מס 2 בחיזבאללה
למה זה נראה כאילו האנשים לא מתלהבים מהחיסול של הנייה?
זה נראה כאילו זה עובר בשקט יחסית..
אני טועה? פיספסתי משו?
יחסית החמאס כבר לא רלוונטי לעומת חיזבללה
 
סליחה על הבורות...
זה נראה כביכול שהנייה הוא מס1 של החמאס ואלו פואד שוכר הוא "רק" מס 2 בחיזבאללה
למה זה נראה כאילו האנשים לא מתלהבים מהחיסול של הנייה?
זה נראה כאילו זה עובר בשקט יחסית..
אני טועה? פיספסתי משו?
דווקא לי זה נראה שמתלהבים יותר מחיסול הנייה
בפרט שהחיסול היה בטהרן
 
זה היה נראה שזה עובר מדי חלק כזה... אפילו חמאס היו נחמדים כלפינו והצהירו שעתיים אחרי החיסול שהוא חוסל וחסכו מכל פרשני פרוג להביע את דעתם... (וממנו לשמוח ולהתאכזב חליפות...😉)
אבל משמח לשמוע שזה כן חיסול משמעותי :)
כן יאבדו כל אויביך ד'
 
הזוי כמה מערכות ההגנה אווירית של איראן חשופות לחלוטין לתקיפה ישראלית,
וזה גם מה שמעלה את השאלה למה לא מחסלים גם את חמינאי ימ"ש וזכרו..
רשת סקיי ניוז: הניה חוסל באמצעות טיל מונחה מהקרקע ששוגר בסמיכות למקום שהותו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה