מלחמת התקומה הנספח השבועי • שבוע 43

האם אתם חושבים שהאירוע במג'דל שמס' הוא האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.
האמת שאני ממש לא מצליח להבין למה שלא תהיה בפורום עדכונים מדיניות של ציטוט מקור. למה זה כל כך קשה?
כי לא יהיה מה לכתוב
הכל פה זה ציטוטים של דברים שעפים ברשת וברוח, בפרט בשעות הקטנות של הלילה....
מי שמחפש דברים מאומתים לא מדפדף כאן
 
כי 99% מהדיווחים כאן מגיעים דרך קבוצות צאט' ווצאפ עלומות
אוקי.

עדיין אפשר לכתוב מקור, או לכתוב 'מוקר קבוצת וואטסאפ'.

זה מאוד משמעותי העניין הזה.

לדוגמא הידיעה שמשמרות המהפכה הודיעו על שליחת אלפי טילים [לא כטבמים! טילים!] זו ידיעה סופר סופר משמעותית.
 
אוקי.

עדיין אפשר לכתוב מקור, או לכתוב 'מוקר קבוצת וואטסאפ'.

זה מאוד משמעותי העניין הזה.

לדוגמא הידיעה שמשמרות המהפכה הודיעו על שליחת אלפי טילים [לא כטבמים! טילים!] זו ידיעה סופר סופר משמעותית.
אני מכיר מישהו שלוקח חזק ללב אז הוא הפסיק להתעדכן כאן
מי שכאן שיהנה ויזרום, לא לקחת ללב.......
 
כי 99% מהדיווחים כאן מגיעים דרך קבוצות צאט' ווצאפ עלומות
ומה שלא מקבוצות וואצפ אלומות אלא מכל מיני כתבים בערוצי תקשורת מוכרים שכותבים את הכאבי בטן שלהם ואת מה שבא להם שיהיה זה יותר אמין?
אז אין שום עניין לכתוב מקור כי גם מקורות כאילו אמינים זה הכל שטויות, הרי אף אחד לא באמת יודע מה יהיה בסופו של יום. וכמו שאמר @פרוגמטי היום שGPT ידע הכי טוב.
 
נשארתי בצ''ע איך אפשר לדווח על נפילת אינטרנט ללא אינטרנט
ניסיתי לתרץ שאולי הדיווחים מגיעים בשיחות טלפון.
אבל...
ע״פ דיווחים באיראן גם תשתיות הקו (שיחות רגילות) קרסו
אז אולי הדיווחים מגיעים ביונות דואר?
או אולי שקבוצת האקרים מפרסמים את זה, ומכיוון שנפל שם כל אמצעי התקשורת אין להם אפשרות להכחיש את זה.
 
"לכאורה"
אחרי כל ההכנות והמתח איך הסקר לא הוכרע לכיוון הנכון אלא בדיוק להיפך
כי אפשר לומר שהאירוע במג'דל שמס' אינו האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה אלא החיסול של איש החיזבאללה. וגם יכול להיות שלולי חיסולו של הנייה, והצורך של איראן לנקום, שחיזבאללה לא היו מגיבים בצורה שיגרום למלחמה.
 
"לכאורה"
אחרי כל ההכנות והמתח איך הסקר לא הוכרע לכיוון הנכון אלא בדיוק להיפך
1. זה אכן כבר התחיל לזוז לצד השני,
שלשום זה עמד על 33 % - ומאז זה עלה ב-5 %,
2. למרות שאני אישית הצבעתי ''כן'' - אני עדיין נותן אפשרות רצינית שזה ייגמר כמו בפעם הקודמת עם סבב מהלומות אלים וקצר,
הוכחה לזה קיבלתי היום מהסרטון איך שעלי חמינאי ימ''ש מסתכל לשמיים בפחד באמצע ההלוויה.....
החמור הזה עדיין רוצה לחיות....
 
כי אפשר לומר שהאירוע במג'דל שמס' אינו האירוע שבגללו תיפתח המלחמה בין ישראל לחיזבאללה אלא החיסול של איש החיזבאללה. וגם יכול להיות שלולי חיסולו של הנייה, והצורך של איראן לנקום, שחיזבאללה לא היו מגיבים בצורה שיגרום למלחמה.
ומי אמר בכלל שיגרם מלחמה מהתגובה עדיין הדבר לא ברור בכלל! איומים יש כבר 9 חודשים
 
ומי אמר בכלל שיגרם מלחמה מהתגובה עדיין הדבר לא ברור בכלל! איומים יש כבר 9 חודשים
נכון מאוד. התכוונתי שאפילו אם כן יהיה מלחמה חו"ש שעדיין אפשר לומר שזה לא נגרם מהאירוע במג'דל שמס' ולכן אפשר להצביע "לא".
 
הדיווח שציטטת וודאי לא מדוייק בעניין השעות, כי כאן בפורום דווח כבר בשעה 22:00 על תחילת המתקפה (מצ”ב צילומסך) ולדעתי הם נשלחו לפני זה בסביבותהשעה 18:30 (רק שאני לא מוצא כעת את המקור לכך) כי זמן הטיסה של הכטב”מים הוא 8 שעות והיירוטים כאן היו בשתיים ורבע.
וההפגנות בקפלן נמשכו גם אחרי השעה עשר.
הרציונל במתקפה האיראנית הייתה ליצור עומס על המיירטים ולשבור את ההגנה ולכן תוזמנה לשעה אחידה
שעה 2 בלילה וממילא את הכטבמים היו צריכים לשגר כבר בשעה 6 וב6:30 כבר ראו את הנחילים באוויר
(מצאתי גם מאמר של ד”ר עוזי רובין המייסד של פרויקט החץ בעניין שמלמד על החשיבות בפיזור וחלוקת הגזרות https://besacenter.org/he/מבצע-הבטחה-אמיתית-נקמת-איראן-על-חיסו/)
חיפשתי קצת ומצאתי את זה:
23:10- לפני מספר שעות זיהו מערכות הביטחון של ארה״ב לראשונה את ירי הכטבמים האיראניים לעבר ישראל. המידע הגיע גם לישראל ונשמר בחשאיות. אבל ההיערכות התקיימה בהתאם עם ההנחיה למוסדות הלימוד וההנחיות הנוספות.
מיכאל שמש
מיד בצאת שבת כולם דיברו והחלה ההתארגנות וברור שידעו משהו ולא עדכנו אלא התחילו התייעצויות.
 
1. זה אכן כבר התחיל לזוז לצד השני,
שלשום זה עמד על 33 % - ומאז זה עלה ב-5 %,
2. למרות שאני אישית הצבעתי ''כן'' - אני עדיין נותן אפשרות רצינית שזה ייגמר כמו בפעם הקודמת עם סבב מהלומות אלים וקצר,
הוכחה לזה קיבלתי היום מהסרטון איך שעלי חמינאי ימ''ש מסתכל לשמיים בפחד באמצע ההלוויה.....
החמור הזה עדיין רוצה לחיות....
ראיתי את הסרטון הזה עם הכותרת שחמינאי מסתכל לשמיים מחשש לכטב”ם.
אבל זה המצאת הכותב...
ראשית, אם הוא באמת היה חושש מכטב”ם הוא לא היה יוצא למקום פתוח שאפשר בקלות לפגוע בו.
ושנית, זה נראה שזה חלק מהתיפלה שלו כשכל פעם שהוא הזכיר ’אללה’ הוא הסתכל למעלה, שים לב שהוא לא מסתכל לכל הכיוונים למעלה, אלא רק ישירות למעלה וזה היה רק תוך כדי שהוא עשה את האשכבה, לפני ואחרי כשהוא עמד הרבה בחוץ הוא לא הסתכל למעלה אפילו לרגע (אם תראה סרטון ארוך מהטקס אתה יכול לשים לב לזה).
 
יתכן בהחלט שעכשיו גם ראש ממשלה שחושב רק על עצמו (ולא על טובת המדינה),
(שכחת לציין איזה כתב ציטטת באלג'זירה 12)
ולגופו של עניין:
2 טיעונים הגיוניים מדוע לא פתחנו במלחמה נגד חיזבאאלה.
1) מחכים שמערכת קרן אור (לייזר) תהיה מבצעית.
2) מחכים לבחירתו טראמפ.
נראה לי טיעונים יותר סבירים מאשר "ביבי חושב רק על עצמו" ...
 
במיוחד בשל העובדה שדווקא בצפון הוא לא התנהל לפי שקט יענה בשקט.
דוגמאות:
מבצע מגן צפוני שהגיע בתקופה שקטה.
הסטטוס קוו בגבול סוריה לתגובות על ירי טועה, היה מחמיר מאוד מאוד, שמעתי מחייל שתפס שם בעבר קו.
כל תקיפת העברות הנשק של חיזבאללה וההתבססות בסוריה,
קרתה בתקופה שהייתה שקטה לחלוטין.
 
(שכחת לציין איזה כתב ציטטת באלג'זירה 12)
ולגופו של עניין:
2 טיעונים הגיוניים מדוע לא פתחנו במלחמה נגד חיזבאאלה.
1) מחכים שמערכת קרן אור (לייזר) תהיה מבצעית.
2) מחכים לבחירתו טראמפ.
נראה לי טיעונים יותר סבירים מאשר "ביבי חושב רק על עצמו" ...
יש יותר טיעוניים הגיוניים למה לא לחכות יותר, שערי תירוצים לא ננעלו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה