מידע שימושי הספר שניה לפני האור

  • הוסף לסימניות
  • #22
הצביעה היא אחרי הכריכה
באמת זה הנקודה המאתגרת מאוד בסיפור הזה
שצריך לשמור מאוד שישאר נקי.

איבדתי הרשאות בפורום עיצוב גרפי, אז מגיבה כאן:
המעוניינים לקראת החגים הבאים לצבוע את קצות דפי ספריהם העתידים לצאת לאור - אנא יפנו אליי לפני כן, ואתן להם את כל המידע על כך, שלא יחוו התקפי לב מיותרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
  • הוסף לסימניות
  • #25
איבדתי הרשאות בפורום עיצוב גרפי, אז מגיבה כאן:
המעוניינים לקראת החגים הבאים לצבוע את קצות דפי ספריהם העתידים לצאת לאור - אנא יפנו אליי לפני כן, ואתן להם את כל המידע על כך, שלא יחוו התקפי לב מיותרים.
מה קרה?
אני לא עומדת להוציא אף ספר לאור אבל מריחה סיפור טוב :)
אנא שתפי אותנו!


נ.ב.
את הספר נרכוש לכבוד חג הסוכות כרגיל. תודה ענקית על חומרים מעולים, לנוער וגם להורים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
רותי הספר נראה מדהים הזמנתי באתר מחכה כבר להרגיש את הצבע המדובר בקצות האצבעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
בה, הדפים באמת צבועים! :eek:

ראיתי משהו משונה בתמונה באתר, הגדלתי, ואז החלטתי שזה בטח תקלה בתמונה או משהו...

תקראו לזה קטנות, אבל אותי זה מחזיר לתקופה שהערכנו ספרים. כמו שפעם היו מוסיפים לספרים עטיפת נייר נוספת כזו, נשלפת*, סביב כריכת הקרטון.
אחרי שהספרים עברו לכריכה רכה, יש בהשקעה מעין זו משום החזרת הכבוד המגיע לספרים.

(* יש לעטיפה הזו איזה שם מקצועי, נכון? כך זכור לי. אבל לא מצאתי בגוגל ):
במקום זה מצאתי בויקי ציטוט יפה:
ארט ספיגלמן, יוצר הקומיקס "מאוס", דיבר על יחסו לעטיפות: "אני כמו שיכור, הנמשך לבקבוקים ולתוויות שלהם באותה מידה שאני נמשך לתוכנם. פעם אפילו קניתי ספר בישול - ספר בישול, בחיי - בשל מראה כריכתו".)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #29
בה, הדפים באמת צבועים! :eek:

סתם להתעניינות, הדפים שלך היו כחולים בכל הצדדים?
הספר שאצלי - למעלה לבן, לא כחול, זה הגיוני בגלל חיתוך הדפים לפני הכריכה...

אבל גם את אומרת כחול, גם בתמונה שרותי שמה בפרופיל שלה כחול.

וכמו כל הספרים שלה, ספר יפה הכתוב בכתיבה יחודית !
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
קראתי את הספר ונהניתי,
גם מהעוקץ וגם מהמסר, אם כי אני מבינה את הביקורת על הסופרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הספר שאצלי - למעלה לבן, לא כחול, זה הגיוני בגלל חיתוך הדפים לפני הכריכה...

חלק מהספרים כחולים מכל הצדדים, וחלק לבנים למעלה.
זה לפי ההחלטה של עובדי הדפוס, שהחליטו באיזשהו שלב שיותר יפה בלי ה'למעלה'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
חלק מהספרים כחולים מכל הצדדים, וחלק לבנים למעלה.
זה לפי ההחלטה של עובדי הדפוס, שהחליטו באיזשהו שלב שיותר יפה בלי ה'למעלה'.

תודה,
עניין אותי אם זה מגבלות הדפוס,
או החלטה של עיצוב, אחרי הכל הכריכה למעלה היא לבנה... וזה משתלב מצוין.

אבל לא משנה, גם אם רק צד אחד היה כחול - הייתי קונה.
כמו את כל הספרים שלך - יפים מאד.

שאני אגמור אותו - אוכל להגיד עד כמה המסר חלחל... אני עדיין באמצע :).
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
@Ruty Kepler קראתי בשבת,
וכמובן כמו תמיד, נהנתי מכל רגע, מקווה לקרוא שוב בשניה שיהיה לי זמן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אשמח לרשימת הספרים של רותי קפלר
לבדוק שלא פספסתי משהו...
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אשמח לרשימת הספרים של רותי קפלר
לבדוק שלא פספסתי משהו...
תודה מראש
אנכי מבקש
הנורמלי האחרון
לחיות וחצי
שניה לפני האור
#
ילדה נוף
#
עוד יקראו לך לחזור
שיבולים שנותרו בשדה
עוד פנס ודי
#
מסומן
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
@Ruty Kepler מתאוות קריאה בלתי נשלטת, הספר נרכש בשבוע בו הגיע לחנויות ונקרא בשקיקה כבר שלוש פעמים ועוד היד נטויה
כתוב מקסים כהרגלך, ומלא בכל כך הרבה תוכן וחומר למחשבה
אני פחות אהבתי את הדפים הצבועים, כשנוגעים בספר בידיים רטובות זה מוריד צבע לידיים
כן, אני יודעת שאין לי כבוד לספרים, הם פשוט החברים הטובים שלי ומלווים אותי בכל צעדי


אולי תרצי לשתף למה טובי עברה שינוי השם למירי, מסקרן אותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #38

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה