- הוסף לסימניות
- #21
נכתב ע"י מיכל123;669213:כשהתחתנתי היינו משיגים עיצוב גרפיקה לעיתון ב80-100 ש"ח, היום ? מתחילים ב 500 ש"ח. (ועוד בוכים שלא מתפרנסים מזה)
ברמה של אז גם היום את יכולה להשיג במחירים האלה...
נכתב ע"י מיכל123;669213:כשהתחתנתי היינו משיגים עיצוב גרפיקה לעיתון ב80-100 ש"ח, היום ? מתחילים ב 500 ש"ח. (ועוד בוכים שלא מתפרנסים מזה)
תראי לא נושא האשכול אבל בכ"א.נכתב ע"י pr;669192:גם הביגוד הסיני יקר, במחילה,
בגד חד פעמי ב-30 ש"ח, זה יקר מאד.
בנוסף, גם שם עלו המחירים,
וכיום 'פינת הזול' הוא בגדר שם מומלץ בלבד,
שכן כבר קשה למצוא שם דברים ממש זולים.
ושוב, הממש זולים לרוב נקרעים במהרה/עשויים נילון מחניק.
נכתב ע"י אבוקדו;669587:יש לך כאן המחשה בולטת בקשר להעלאת מחירים: (מפורום עיצוב גרפי)
http://www.prog.co.il/attachment.php?attachmentid=108102&d=1322059664
נכתב ע"י רות מיכל;669660:אבל דווקא נראה לי שמחיר הפיצות ירד. תוכלו למצוא בירושלים מגש ב29 ש"ח.
נכתב ע"י אבוקדו;669730:לא מגש משפחתי, אלא יותר קטן!
גם בחדרהנכתב ע"י דניאל נ;669938:בנתניה יד פיצות גדולות ב25 שח אפילו הכשר למהדרין
נכתב ע"י ליקי;669947:גם אני רצינית !
זה המחיר בחדרה ולי נתניה ממש לא סוף העולם.
כנראה שמה שלא ממש במרכז יותר זול אני לא יודעת למה אבל זאת המציאות.
נכתב ע"י ליקי;669227:תראי לא נושא האשכול אבל בכ"א.
ואכן במחירי נעלי ילדים גם יש עליה לדעתי אפילו הכפלה של המחיר. (ובכל החנויות המחיר אחיד ככה שאן לך סיכוי למצוא יותר זול)
תודה על המידע. מתחת ל30 אן?נכתב ע"י dvory;669974:הנעליים זה באמת סיפור כאוב.
טיילנו בכל חנויות בני ברק בתקוה למצוא נעליים במחיר סביר, עד ש..גילינו את 'ברכל' (ואין לי עדיין מניות שם...)
נעלים במידות מעל 30 ליום חול, יפות ונוצצות בדיוק כמו חברותיהן בחנויות היוקרה, עלו 60 ש"ח לזוג.
נכון לעכשיו, חודש לאחר הקניה, הן עדיין בחיים.
ואגב, זה לא הזוג הראשון שקנינו בברכל. והן מחזיקות עונה, לפעמים אפילו יותר.
קחו בחשבון שנדרשת עבודה עצמאית של שיטוט וחיפוש ואיתור המידה והצבע.
טוב לדעת.נכתב ע"י עפרה;669989:ב'הכול אין וואן' בכנפי נשרים, ירושלים היו נעלי ספורט לילדים ב30 ש"ח לזוג. קניתי לשני ילדים וזה מחזיק כבר חודש-חודשיים, בינתיים כמו חדש.
נכתב ע"י mig;669948:כשזה פיצה וכד',
ירקות, דגים, בשר ובכלל צריכה יקרים יותר בפריפריה.
אולי מחיר לדקה ירד, אבל נראה לי שהתחלנו לשלם הרבה יותר ממה שהיה. פשוט דוחפים לנו חבילות של 500-700 דקות. אני אישית לא מבזבזת אפילו חצי מזה.נכתב ע"י דניאל נ;669180:שיחות בפלאפון גם ירדו המחירים כנ״ל אינטרנט
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים


Reactions: אא-אסתר, יעקב ויצמן, ברוך ר ועוד 5 משתמשים8 //