התייעצות הפגזה אלקטרונית - מוזיקה בחתונות

  • הוסף לסימניות
  • #1
בשנים האחרונות קשה לי להיות בחתונות ובפרט בריקודים,
הפיצוצים באוזניים, והחוסר אפשרות להתקרב לאזור של הבוקסות מחשש שאעוף מהעוצמה, ומי מדבר על האפשרות להחליף כמה מילים עם ההוא לצידי...
גרמו לי למחשבות האם משהו השתבש אצלי שאני מרגיש את המוזיקה יותר מבעבר, או שמשהו השתנה בתזמורות בשנים האחרונות.
אולי זה קשור למוזיקה שנהיית אלקטרונית?
מה אתם אומרים?
ואל המחותנים שמזמינים ומשלמים לתזמורות אני פונה: אם אתם מזמינים אותנו לשמחות שלכם, תנו לנו את האפשרות לשמוח אתכם ולהשתתף בלי לחזור עם פיצוצים באוזניים,
בשמחות נעימות אצל כולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מידיעה-
התזמורת לא מסכימה לנגן
אם לא נותנים להם להתפרע עם הרעש
מכיר סיפור שהרעש עבר כל גבול
אח של החתן קם וניתק את הקבל של האורגן
התזמורת עשתה הפגנה כל החתונה.
הביאו תזמורת אחרת היה בלאגן
אתם לא עפים מהבומים- אנחנו לא מנגנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מידיעה-
התזמורת לא מסכימה לנגן
אם לא נותנים להם להתפרע עם הרעש
מכיר סיפור שהרעש עבר כל גבול
אח של החתן קם וניתק את הקבל של האורגן
התזמורת עשתה הפגנה כל החתונה.
הביאו תזמורת אחרת היה בלאגן
אתם לא עפים מהבומים- אנחנו לא מנגנים
אם זה יהיה דרישה של כל בעלי השמחות
התזמורות יקפלו את האף וימיכו את הווליום
הבלתי נסבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
זוועה מה שקורה היום!
פלא שבעלי האולמות לא מגבילים רמות דציבלים...
במקומות שיש כמה נגנים ומקהלה ששרה בכלל בלתי אפשרי...
עצוב, מעניין אם משהו ירים את הכפפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שילמתי פחות כסף על המוזיקה :eek:, והתניתי על זה עם המנגנים, והייתה חתונה שמחה
אם זה יהיה דרישה של כל בעלי השמחות
התזמורות יקפלו את האף וימיכו את הווליום
הבלתי נסבל
וועה מה שקורה היום!
פלא בעלי האולמות לא מגבילים רמות דציבלים...
במקומות שיש כמה נגנים ומקהלה ששרה בכלל בלתי אפשרי...
עצוב, מעניין אם משהו ירים את הכפפה?
נו מה אתם מציעים לארגן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אם זה יהיה דרישה של כל בעלי השמחות
התזמורות יקפלו את האף וימיכו את הווליום
הבלתי נסבל
הם לא זה הכסף שלהם
חברים של החתן באים לחתונה
שומעים
אם התזמורת מצליחה להרקיד
מתלהבים, רוצים גם, לוקחים.
ואיך הם מצליחים להרקיד בימנו?
אם פולללל ווליום טראנסים וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה לא בריא לאוזניים ולא בסדר.
אבל זה מה שהציבור אוהב וזה מה שהולך
מי זה הציבור
וזה מה שהולך כי ככה החליטו בעלי התזמורות
וחוצמזה שלצערנו היום כדי שירקדו
אתה צריך תזמורת שתעיף תרוקדים
לא פחות
הציבור אוהב תזמורת שתעיף בריקודים
ולא תחריש להם את האוזניים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אבל זה מה שהציבור אוהב וזה מה שהולך
הציבור לא אוהב בכלל!!
הייתי בחתונה כזו באדר וכל מי שדיברתי איתו יצא אומלל מהחתונה!
הבחורים רוקדים אם יש קצב לא צריך להרוס את האוזניים, הלב והנשמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני בהחלט מסכים שזה ממש לא בסדר!!
רק הצעירים בעיקר אוהבים ככה והם בעצמם לא מעוניינים לשנות את זה
והציבור היום בחתונות שעושים הכל זה צעירים
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מתוך טורו של רפאל וואהל בעיתון משפחה לפני שבועיים:
"הציבור שלנו, הפך את חתונותיו למכונת הפגזה אלקטרונית חסרת שליטה,
שלו הייתה מוצבת ברחובה של עיר דרומית הייתה מפעילה בוודאות את מערכת כיפת ברזל".
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
שלא נדבר על זה שהמוזיקה בחתונות ממש לא יפה ולא מעניינת אבל מחפשים מה שמקפיץ ומה שעושה בומים חזקים, יותר מזה לא מבינים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
שילמתי פחות כסף על המוזיקה :eek:, והתניתי על זה עם המנגנים, והייתה חתונה שמחה


נו מה אתם מציעים לארגן?
שכמו שיש בקצת ישיבות חסידיות הגבלה על מחיר
שיוסיפו תנאי על רמת הוליוום
הם לא זה הכסף שלהם
חברים של החתן באים לחתונה
שומעים
אם התזמורת מצליחה להרקיד
מתלהבים, רוצים גם, לוקחים.
ואיך הם מצליחים להרקיד בימנו?
אם פולללל ווליום טראנסים וכו'
עם תזמורת מצליחה להרקיד רק ע"י ווליום לא הגיוני
סימן שהם לא יודעים את העבודה
וכמו שכבר כתב @יעקב הרמתי שאצלו הייתה חתונה מושלמת
וגם אצלי לא היה ווליום מטורף והיה יותר מוצלח מהרבה חתונות שהייתי
אני בהחלט מסכים שזה ממש לא בסדר!!
רק הצעירים בעיקר אוהבים ככה והם בעצמם לא מעוניינים לשנות את זה
הצעירים לא משלמים
ההורים משלמים וזכותם לדרוש
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
כדי שהיא תעיף לטענתם צריך לשים עוצמה מטורפת
אז הציבור ישנה להם את הטענה
מה היה לפני 10+ שנים שלא היה כאלה עוצמות
החתונות לא היו שמחות?
עם כל הכבוד להורים מי שמחליט על תזמורת ומוזיקה זה החתן והראש שלו לא בדיוק כמו ההורים
עם כל הכבוד לחתן מי שמשלם הוא קובע
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה