התייעצות הפגזה אלקטרונית - מוזיקה בחתונות

  • הוסף לסימניות
  • #21
ציטוט של החוק:
"אין להרעיש באולם שמחות ובגן אירועים בעוצמה שעולה על 85 דציבלים במקומות הישיבה של הנוכחים באירוע.
בעלים של אולם שמחות וגן אירועים מחוייב להתקין מד-רעש (מכשיר לבדיקת עוצמת רעש)"

הדרישה חייבת להגיע מהציבור - לא נכנסים למקום סכנה.
ומיותר להזכיר כל פעם מחדש את מירון/קרלין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ציטוט של החוק:
"אין להרעיש באולם שמחות ובגן אירועים בעוצמה שעולה על 85 דציבלים במקומות הישיבה של הנוכחים באירוע.
בעלים של אולם שמחות וגן אירועים מחוייב להתקין מד-רעש (מכשיר לבדיקת עוצמת רעש)"

הדרישה חייבת להגיע מהציבור - לא נכנסים למקום סכנה.
מסכים אבל
ומיותר להזכיר כל פעם מחדש את מירון/קרלין...
באמת מיותר ולא קשור
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
"אין להרעיש באולם שמחות ובגן אירועים בעוצמה שעולה על 85 דציבלים במקומות הישיבה של הנוכחים באירוע.
בעלים של אולם שמחות וגן אירועים מחוייב להתקין מד-רעש (מכשיר לבדיקת עוצמת רעש)"
אני יודעת מידיעה שהיום יש במכשירי הסאונד מד למדידת עוצמה שאנשי הסאונד לא מחברים אליו את כבלי הכלים בכלל כדי לא לבדוק את רמת הווליום - וזה לבד דבר הזוי, זה הרי נועד גם כדי לשמור על המכשור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אז הציבור ישנה להם את הטענה
מה היה לפני 10+ שנים שלא היה כאלה עוצמות
החתונות לא היו שמחות?

עם כל הכבוד לחתן מי שמשלם הוא קובע

עם כל הכבוד לחתן מי שמשלם הוא קובע
לא הבנתי?
אתה חושב לשנות את המציאות???
המציאות היא שהחתן אחראי על עניין התזמורת וזה ממש לא משנה מי משלם כי ככה זה הולך

וזה שהיה יותר שמח לפני 10 שנים תנסה לומר את זה לצעירים של היום אבל זה לא ישנה כלום

הדורות מתקדמים והכל משתנה עם הזמן ומה שהיה לפני 10 שנים לא קיים היום, בכללי כל העניין של החתונות היום זה חתיכת הגזמה ותחרותיות מיותרת שלא הייתה פעם

ואין לך אפשרות לשנות את המציאות כמה שזה מעצבן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
  • הוסף לסימניות
  • #27
היטיב להגדיר זאת אחד המומחים - התכלית של המוזיקה האלקטרונית היא להכניס את השומעים ל'אקסטזה'

כדי לטפל בשורש הבעיה צריך לשנות את הטעם המוזיקלי של הדור הצעיר, נראה סיפור אבוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לא הבנתי?
אתה חושב לשנות את המציאות???
לא אני אני חושב שזה צריך להיות שינוי מציאות שכולם דורשים

המציאות היא שהחתן אחראי על עניין התזמורת וזה ממש לא משנה מי משלם כי ככה זה הולך
וזה שהיה יותר שמח לפני 10 שנים תנסה לומר את זה לצעירים של היום אבל זה לא ישנה כלום
זה שהחתן מזמין לא אומר שלהורים לא אמור להיות אפשרות לדבר עם התזמורת
ולסכם איתם ברור מה הם רוצים
צריך לזכור שאירוע החתונה הוא לשמח את החתן והמציאות שהבומים וכו" משמחים את החתן והכלה לכן מקשיבים להם
זה לא משמח את החתן והכלה הם פשוט הולכים עם העדר
מה בחתונות שאין השתוללות של התזמורת החתן והכלה לא שמחים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
כדי לטפל בשורש הבעיה צריך לשנות את הטעם המוזיקלי של הדור הצעיר, נראה סיפור אבוד
זה בהחלט אבוד וחסר סיכוי לשנות את הטעם.
וזה באמת אחד הבעיה הגדולות של היום שהצעירים לא מבינים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
זה שהחתן מזמין לא אומר שלהורים לא אמור להיות אפשרות לדבר עם התזמורת
ולסכם איתם ברור מה הם רוצים
בדרך כלל זה עובד שההורים בורחים לצד ונותנים לחתן להנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יש לי במשפחה שנים שמנגנים בחתונות ואני מלין בפניהם בכל פעם את החוסר של שמחה יהודית באירועים שלהם,
הם טוענים שזה מה שמביא להם את האירוע הבא ובמידה והם ינגנו בסגנון ישן הפופולריות שלהם תרד, הם מעדיפים לוותר על חתונה מאשר לנגן בסגנון ישן, כמה שיותר מוזיקה אלקטרונית ובומים על קוליים יש יותר לקוחות מקרב הדור הצעיר,
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בדרך כלל זה עובד שההורים בורחים לצד ונותנים לחתן להנות.
עצוב שחתן נהנה כשההורים שלו סובלים
יש לי במשפחה שנים שמנגנים בחתונות ואני מלין בפניהם בכל פעם את החוסר של שמחה יהודית באירועים שלהם,
הם טוענים שזה מה שמביא להם את האירוע הבא ובמידה והם ינגנו בסגנון ישן הפופולריות שלהם תרד, הם מעדיפים לוותר על חתונה מאשר לנגן בסגנון ישן, כמה שיותר מוזיקה אלקטרונית ובומים על קוליים יש יותר לקוחות מקרב הדור הצעיר,
פחות מפריע לי האלקטרוני
אלא הווליום החסר פורפוציה

זה נורא ואיום למבוגרים
שמח לצעירים
הם נולדו לדור אחר של אקסטזה ואורות וואווו ורעש ובלאגן ואם אין אקשן אז זה לא שווה
זה הדור
אין הרבה מה לעשות
יש המון מה לעשות ולהפסיק להגיד כל הזמן זה הדור
גם אני צעיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אולי לא בדיוק המקום... אבל- צריך לזכור שמטרת מה שנהגו לשבור כוס בחופה הוא כדי שהחתונה לא תהיה "מעיפה", אלא שתהיה פחות ממה שהיא אמורה להיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
עצוב לראות את הדודים והאנשים המבוגרים מחכים בחוץ בזמן הריקודים לאפשרות שתינתן להם להיכנס למעגל הריקודים, אולי המוזיקה תפסיק להפגיז, אבל לא רק שזה לא קורה, אלא שהמוזיקה נהיית יותר רועשת, כי מרגע לרגע המעגלים מתרוקנים מחוסר אפשרות להיות בתוכם, אז אין לתזמורת הרבה ברירה והיא חייבת להגביר את הווליום...
וחוזר חלילה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בחתונה האחרונה שלנו, חתונה של גבירים,עם כל שואו...היה מחריש אוזניים באמת-
אז פשוט ניגשתי (בלב דופק...) לבוקסה הרועמת והנמכתי את הווליום...
כולן כולל כולן--------
באו להודות לי...ואף אחד לא נגע!!!
אבל כנראה שבעזרת גברים זה יותר מורכב..לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בחתונה האחרונה שלנו, חתונה של גבירים,עם כל שואו...היה מחריש אוזניים באמת-
אז פשוט ניגשתי (בלב דופק...) לבוקסה הרועמת והנמכתי את הווליום...
כולן כולל כולן--------
באו להודות לי...ואף אחד לא נגע!!!
אבל כנראה שבעזרת גברים זה יותר מורכב..לא?
יותר מורכב.
בנשים יש גם כאלו שמעבירות את הרמקול מON לOFF, ולנשים מספיק את הרמקולים של הגברים כדי לרקוד ולשמוח.

מה שאין כן, אצל הגברים, יש את האורגניסט שלא ייתן לזה לקרוא, או לחילופין סאונד מן, שיגביר את זה בחזרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בנשים יש גם כאלו שמעבירות את הרמקול מON לOFF, ולנשים מספיק את הרמקולים של הגברים כדי לרקוד ולשמוח.
כמה שזה מפריע, אין שום זכות לאורח לשנות את הרמקולים, זה לא האירוע שלו.
אנשים יכולים להשקיע בסאונד ובפיזור הרמקולים בצורה שפויה כדי שתהיה אפשרות לשהות באירוע שלהם (וגם קצת להחליף חויות עם חברים שלא ראו הרבה הרבה זמן)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה