התייעצות הפגזה אלקטרונית - מוזיקה בחתונות

  • הוסף לסימניות
  • #41
כמה שזה מפריע, אין שום זכות לאורח לשנות את הרמקולים, זה לא האירוע שלו.
אנשים יכולים להשקיע בסאונד ובפיזור הרמקולים בצורה שפויה כדי שתהיה אפשרות לשהות באירוע שלהם (וגם קצת להחליף חויות עם חברים שלא ראו הרבה הרבה זמן)
לא הצדקתי.
סיפרתי עובדות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
כמה שזה מפריע, אין שום זכות לאורח לשנות את הרמקולים, זה לא האירוע שלו.
אנשים יכולים להשקיע בסאונד ובפיזור הרמקולים בצורה שפויה כדי שתהיה אפשרות לשהות באירוע שלהם (וגם קצת להחליף חויות עם חברים שלא ראו הרבה הרבה זמן)
על פי חוק בוודאי שמותר לו, וייתכן שגם על פי ההלכה, וניתן לשער שכולנו נודה לכל בעל יוזמה שכזו.
כאמור בעלי השמחה בוודאי שאינם מודעים לנזק העצום שנגרם לאורחים שהם בעצמם הזמינו
וייתכן שבמקום היזק הרבים היה מן הדין היתר לבצע מעשים דרסטיים יותר מאשר הסיפור לעיל
אולי זה לא האירוע שלו, אבל בהחלט מקום ציבורי שצריך להתנהג אליו בהתאם,
כמו שתמנע מבעל שמחה לרסס ספרי צבע ברחבי האולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
וחוצמזה שלצערנו היום כדי שירקדו
אתה צריך תזמורת שתעיף תרוקדים
לא פחות
אין בעיה שיעיף את הרוקדים. שיהיה טראנסים בלי סוף. אבל למה כזה ווליום?
היום להביא לחתונה תינוק זה בלתי אפשרי....
אבל גם אנחנו מה יהיה זה באמת סבל!!!
תודה לפותח האשכול נושא באמת מעיק!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אני אומר שאין מה לעשות אתם יכולים לכתוב מה שאתם רוצים ושום דבר לא ישתנה
רק מה כן? אם הרבנים שלנו יצאו נגד אז יהיה שינוי ואם הם לא יצאו נגד אז לא יהיה...
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #47
חברה אני אומר לכם שאין מה לעשות אתם יכולים לכתוב מה שאתם רוצים ושום דבר לא ישתנה
רק מה כן? אם הרבנים שלנו יצאו נגד אז יהיה שינוי ואם הם לא יצאו נגד אז אתם יכולים ללכת לישון.......לילה טוב
למה???
למה נראה לך שאצלנו לדעת קהל אין מקום?
זה לא קשור להלכה. אם הנושא של הווליום יצוף בציבור ויעלה למודעות- רק טוב יצא מזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
כמה שזה מפריע, אין שום זכות לאורח לשנות את הרמקולים, זה לא האירוע שלו.
יש את הזכות לכל אחד להנמיך את הווליום אם זה מעל המותר
אנשים יכולים להשקיע בסאונד ובפיזור הרמקולים בצורה שפויה כדי שתהיה אפשרות לשהות באירוע שלהם (וגם קצת להחליף חויות עם חברים שלא ראו הרבה הרבה זמן)
אם היה אפשר לשהות או לדבר עם החברים באולמות לא היה נפתח האשכול הזה
חברה אני אומר לכם שאין מה לעשות אתם יכולים לכתוב מה שאתם רוצים ושום דבר לא ישתנה
רק מה כן? אם הרבנים שלנו יצאו נגד אז יהיה שינוי ואם הם לא יצאו נגד אז אתם יכולים ללכת לישון.......לילה טוב
אני יגלה לך סוד שהציבור והמנגנים לא טיפשים
ואם הציבור יחליט להנמיך את רמת הווליום זה יצליח
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
  • הוסף לסימניות
  • #53
דיברתי פעם לפני חתונה של אחותי עם הסאונדמן של לייזר ברנדמרק בזמנו, ושאלתי אותו בכנות מה הסיפור של הווליום המוגזם הזה, איך היגענו למצב שבמקום שבחתונה יהיה מוזיקה יש במוזיקה חתונה וגם זה בלי שמע... של החתונה. היה אמור להיות שנפגשים אנשים, נהנים שמחים מדברים , קצת רוקדים או אפילו הרבה, לקצב המוזיקה, אבל מפה עד לזה שכביכול מבחינת התזמורת אסור לאף אחד לחשוב על משהו אחר, שזה האירוע וזהו...
חיכיתי להסברים מקצועיים או משו כזה, אבל כלום. הוא ענה לי במילה אחת-
פוזה. לא צריך את זה לשום דבר, וזה גם הסיבה שהם לא ינמיכו, כדי שזה ישאר ככה שהם החתונה והחתונה זה הם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
כמובן שהתזמורת רוצה שימינו אותה לעוד חתונות, וככל שהבחורים רוקדים יותר ככה התזמורת תקבל יותר הזמנות, מה לעשות בדרך כלל החתן בוחר את התזמורת והוא בוחר לפי החתונות שהוא ראה, אם ההורים היו בוחרים היה נראה אחרת, אתה כהורה תוכל להזמין תזמורת לפי הווליום שאתה רוצה [כמובן לא תהיה שם התזמורת הכי חדישה ומבוקשת], אבל אם החתן/כלה בוחרים, זה המצב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
לא הבנתי מה אתם רוצים??
שהדודים וכל המבוגרים יעשו איזה רבע ריקוד ובשבילם ישנו את כל המוזיקה?
מי שרוקד זה החברים של החתן, כלה הם אלו שמשמחים והמוזיקה צריכה להיות לפי הטעם שלהם
כנראה שאתה לא מכיר חתונה אחרת, הייתי השבוע בחתונה, מוזיקה מצוינת! ולא תאמינו- ווליום נמוך, חתונה שמחה מאוד.
אולי יש זמרים שכנראה אין להם את הכישרון למשרה הזאת, מה הם עושים?
מכריחים אותך לרקוד לפי הקצב שלו-ופשוט מגבירים ווליום. תשיר יותר יפה תאמין לי לא יצטרכו שום הפגזה כדי להוכיח שאתה כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
כנראה שאתה לא מכיר חתונה אחרת, הייתי השבוע בחתונה, מוזיקה מצוינת! ולא תאמינו- ווליום נמוך, חתונה שמחה מאוד.
אולי יש זמרים שכנראה אין להם את הכישרון למשרה הזאת, מה הם עושים?
מכריחים אותך לרקוד לפי הקצב שלו-ופשוט מגבירים ווליום. תשיר יותר יפה תאמין לי לא יצטרכו שום הפגזה כדי להוכיח שאתה כאן.
מי הזמר??
בא נתחיל לפרסם את אותם זמרים טובים!!

  • אריק דביר
 
  • הוסף לסימניות
  • #59

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה