בקשה הפגנות חרדים

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
די!!!!!! למה?????? עד מתי???????
איפה ונשמרתם מאוד לנפשותיכם למה להיכנס בהפגנה {גם היא חשובה לא משנה מאיזה סיבה וצורך} מתחת לגלגלי מכוניות עד מתי יפסיקו למות אנשינו בהפגנות מתי יבין הציבור שמקומינו בבית המדרש ואנחנו משחקים לידי השטן כותב בדמע ומייחל ומצפה לשינוי {נכתב בדמע}
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נפתחו היום יותר מידי אשכולות על הנושא,
כולם נמחקו או ננעלו...
את מה שכתבתם הספיקו לכתוש ולטחון שוב ושוב גם כאן, גם בפלטפורמות חרדיות נוספות וגם בתקשורת...
כנראה שהאשכול הזה ימחק בקרוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני שמחה לשמוע שיש אשכולות שנמחקו כי ניסיתי לחפש כאן אזכור לנושא ולא מצאתי, אני שמחה לדעת שאני לא היחידה שמסתובבת בשבועות האחרונים עם לב כואב אבל מממממש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
די די כבר עם ההתייפיפות הזו.
כן, יש אנשים שכואב להם ע"ז שהמדינה בריש גלי עושה דברים נגד ההלכה ,וכשכואב - צועקים.
מה רע לך עם זה?"
ןכמובן א"א להאשים את המפגינים בדריסות, תצפה בסרטונים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נפתחו היום יותר מידי אשכולות על הנושא,
כולם נמחקו או ננעלו...
את מה שכתבתם הספיקו לכתוש ולטחון שוב ושוב גם כאן, גם בפלטפורמות חרדיות נוספות וגם בתקשורת...
כנראה שהאשכול הזה ימחק בקרוב...
אולי מישהו יכול להסביר לי מה המטרה של כל אלה שמזהירים על כך שהאשכול עומד להיחסם?
למה נפקא מיניה ואיך זה קשור לנושא?
מגיע מישהו שואל שאלה ותמיד יש את ההוא שמזהיר על נעילת האשכול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ממתי מאשימים את הנידרס ולא את הדורס ?
למה השאלה לא מופנית למי שדרס ?
הדורס ודאי אשם - על זה אין אפילו עוררין.
אבל...... לא רק הוא אשם (נזהרת בהתבטאות שלי)

ואני חושבת שכציבור (מדברת גם עליי) הגיע הזמן לא רק לחפש את האשמים אלא לעשות בדק בית פנימי ועמוק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ממתי מאשימים את הנידרס ולא את הדורס ?
תדע לך כלל גם הגמרא אומרת לא עכברא גנב אלא חורה גנב
זאת אומרת לא הדורס שדרס הוא האשם אלא הפתח שנתנו לו שנכנסו לרגלי מכוניתו הוא האשם וככה צריך יהודי ירא שמיים לחיות די לצביעות ולשקר מספיק לתרץ צריך להצחיל לחזור לבית מדרש כי שם חיינו ואורך ימיינו ולחזור ללמוד כדבעיי
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הדורס ודאי אשם - על זה אין אפילו עוררין.
אבל...... לא רק הוא אשם (נזהרת בהתבטאות שלי)

ואני חושבת שכציבור (מדברת גם עליי) הגיע הזמן לא רק לחפש את האשמים אלא לעשות בדק בית פנימי ועמוק...
אין עוררין ??? המשטרה הגדירה את זה תאונה !!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
די די כבר עם ההתייפיפות הזו.
כן, יש אנשים שכואב להם ע"ז שהמדינה בריש גלי עושה דברים נגד ההלכה ,וכשכואב - צועקים.
מה רע לך עם זה?"
ןכמובן א"א להאשים את המפגינים בדריסות, תצפה בסרטונים...
הטענה הנצחית כשכואב צועקים,
היחידים שכואב להם זה כמה בחורים ולכל עם ישראל והגדולים לא כואב.
ראיתי מישהו הגדיל לכתוב שיש מישהו שצועק כשמנתחים מתים ויש כאלה צועקים כשאוטובוס לא נכנס לשכונה..
גאונות....
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #13
תדע לך כלל גם הגמרא אומרת לא עכברא גנב אלא חורה גנב
זאת אומרת לא הדורס שדרס הוא האשם אלא הפתח שנתנו לו שנכנסו לרגלי מכוניתו הוא האשם וככה צריך יהודי ירא שמיים לחיות די לצביעות ולשקר מספיק לתרץ צריך להצחיל לחזור לבית מדרש כי שם חיינו ואורך ימיינו ולחזור ללמוד כדבעיי
אני מציע אם כך שנסים את הנדרס בכלא
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מתי יבין הציבור שמקומינו בבית המדרש ואנחנו משחקים לידי השטן כותב בדמע ומייחל ומצפה לשינוי {נכתב בדמע}
מרן הגר"ח מבריסק היה אומר: מי שלא יודע לסגור את הגמרא כשאין ברירה, אז גם כשהיא פתוחה - היא סגורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אולי מישהו יכול להסביר לי מה המטרה של כל אלה שמזהירים על כך שהאשכול עומד להיחסם?
למה נפקא מיניה ואיך זה קשור לנושא?
מגיע מישהו שואל שאלה ותמיד יש את ההוא שמזהיר על נעילת האשכול.
לי אין שום בעיה עם האשכול. רק אומרת שמחקו כאן כמה אשכולות היום, בדיוק בנושא הזה ולכן אין סיבה כל שעה-שעתיים לפתוח אשכול חדש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
דמינו הותר {אסון} דמינו הופקר {אסון} וכבר בכל הפגנה של ציבור שלנו קורה משהו יגידו התאבדות ויגיד דריסה וכו' אני אומר תחזרו לבית המדרש בזמן הרומאים לא היו הפגנות היו לומדים {תשאל את רבי עקיבא וחבריו} אז די להתחכמויות לא רוצים צבא ועבודה {כי כך חונכנו וכך הדרך} אז לפחות ללמוד בשקידה ושקיקה לא הפגנה וסכנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אין עוררין ??? המשטרה הגדירה את זה תאונה !!!
תראה את ההסרטה
דם החרדים הותר
זה רצח במזיד
האוטובוס נושא בפרעות ובכוונה לתוך קבוצת בחורים
והיה היום עוד דריסות
דיי לכם להקשיב למה שמספרים לכם בתקשורת
בטח גם היה אתמול אש חיה חדר ותינוקות במדפים
דיי לפחות אנחנו לא ניתן להשתקה והטיוח מקום
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
רבותי צריך להגיד לכל המפגינים האלו תודה זה הנשק היחיד שנותר הפגנות וגם את זה הם מנסים למנוע על ידי דריסה למוות ,
אני מאמינה שאם זה היה נשק יחיד ומועיל היינו שומעים או רואים את גדולי ישראל משתמשים בזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
היחידים שכואב להם זה כמה בחורים
לא יודע אם זה נכתב מבורות או מרשעות.
אבל צפייה קלה בתיעודים תראה שמאות או אלפי אברכים יצאו היום למוקדים שונים ברחבי הארץ, בשביל לזעוק את הכאב של כולנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תראה את ההסרטה
דם החרדים הותר
זה רצח במזיד
האוטובוס נושא בפרעות ובכוונה לתוך קבוצת בחורים
והיה היום עוד דריסות
דיי לכם להקשיב למה שמספרים לכם בתקשורת
בטח גם היה אתמול אש חיה חדר ותינוקות במדפים
דיי לפחות אנחנו לא ניתן להשתקה והטיוח מקום
נו ואז מה?
בגלל זה אסור לנו כציבור גם לגלות אחריות?
אסור לנו לעלות למדרכה?
בגלל זה בחורים צריכים לשכב מתחת גלגלי אוטבוסים של נהגים ערבים? כשהם מודעים לכך שהם חמומי מח?
יש בכלל מקום שבו מוכנים ללמוד לקח?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה