דרוש מידע הפעלת מכירה של מוצרים מאליאקספרס

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם ישנה אפשרות להזמין מוצר מסוים בכמות גדולה מאליאקספרס, ולפתוח עליו מכירה בארץ?
אני מתכוונת מבחינת מיסים וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אם כבר עדיף להזמין מאליבבא.
האבא של אליאקספרס -אליאקספרס הסיטונאי
https://hebrew.alibaba.com/
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש אפשרות? בוודאי.
אבל לקחת בחשבון שהמוצר יחוייב במע"מ החל מ-75$, ויחוייב במכס החל מ-500$.

למי שפותח עסק אמיתי, זה פחות נורא, כי הוא יכול לקזז את המע"מ ששילם. (נגיד אם קנה מוצרים ב-1000 ש"ח, שילם ביבוא 170 ש"ח מע"מ - הוא יקבל אותם בחזרה מרשות המיסים).

מצד שני, הוא גם חייב להוסיף מע"מ על מחיר המכירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש אפשרות? בוודאי.
אבל לקחת בחשבון שהמוצר יחוייב במע"מ החל מ-75$, ויחוייב במכס החל מ-500$.

למי שפותח עסק אמיתי, זה פחות נורא, כי הוא יכול לקזז את המע"מ ששילם. (נגיד אם קנה מוצרים ב-1000 ש"ח, שילם ביבוא 170 ש"ח מע"מ - הוא יקבל אותם בחזרה מרשות המיסים).

מצד שני, הוא גם חייב להוסיף מע"מ על מחיר המכירה.


כלומר, בהזמנה שעלותה מעל 75$- צריך לנכות מע"מ? (כמה זה מע"מ?)
ומעל 500$ על כלל ההזמנה משלמים מכס?

ומה אם אני מחלקת להזמנות שכל אחת מהן היא פחות מ-75$?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
כלומר, בהזמנה שעלותה מעל 75$- צריך לנכות מע"מ? (כמה זה מע"מ?)
ומעל 500$ על כלל ההזמנה משלמים מכס?

ומה אם אני מחלקת להזמנות שכל אחת מהן היא פחות מ-75$?

ככה עושים בדר"כ ואז לא משלמים. וככה אני עושה גם בNEXT
וצריך לעשות את ההזמנות בהפרשי זמן כדי שהמוכר לא יאחד את החבילות,
או לשלוח למקומות שונים.
אבל, זה כשמזמינים פריטים זולים שעולים דולרים בודדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ועוד המלצה קטנה,
לפני שתזמיני כמות, תזמיני מכמה מוכרים של אותו סוג, פריט אחד,
וכך תדעי ממי הכי כדאי להזמין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש אפשרות? בוודאי.
אבל לקחת בחשבון שהמוצר יחוייב במע"מ החל מ-75$, ויחוייב במכס החל מ-500$.

למי שפותח עסק אמיתי, זה פחות נורא, כי הוא יכול לקזז את המע"מ ששילם. (נגיד אם קנה מוצרים ב-1000 ש"ח, שילם ביבוא 170 ש"ח מע"מ - הוא יקבל אותם בחזרה מרשות המיסים).

מצד שני, הוא גם חייב להוסיף מע"מ על מחיר המכירה.

מדובר רק ביבוא אישי. בשביל עסק החוקים שונים, כמו כל חנות שמיבאת מחו״ל ומוכרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
האם ישנה אפשרות להזמין מוצר מסוים בכמות גדולה מאליאקספרס, ולפתוח עליו מכירה בארץ?
אני מתכוונת מבחינת מיסים וכד'
איזה סוג של מוצרים את מתכננת למכור?
גם לי בא לפתוח אולי מכירה.
כמה עולה מכס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מדובר רק ביבוא אישי. בשביל עסק החוקים שונים, כמו כל חנות שמיבאת מחו״ל ומוכרת

כלומר?
כל חנות שמיבאת מחו"ל ומוכרת, משלמת מע"מ ברשימון היבוא, ומכס/מיסי קניה כנדרש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
האם ישנה אפשרות להזמין מוצר מסוים בכמות גדולה מאליאקספרס, ולפתוח עליו מכירה בארץ?
אני מתכוונת מבחינת מיסים וכד'
לעניות דעתי:
השוק רווי מוצרים מסין.
המגזר הכללי בכלל והחרדי בפרט כבר מכיר היטב את אליאקספרס, ועם כל התוספות למחיר הבסיסי (מיסים, שילוח, מקום, הכנסה וכו') מחיר המוצר כבר לא ישתלם, וסביר מאוד שאנשים יראו אותו אצלך וירוצו לחפש אותו באליאקספרס ברבע מחיר.
בנוסף, הזמנה סיטונאית עדיף מאליבאבא שזו הרשת הסיטונאית של אליאקספרס, האבא ואמא של האתר, אליבאבא נסחרת בבורסה.

לדעתי, אם את מייצרת בעצמך משהו בסין, או לחילופין מביאה משהו שניתן לקנות רק בסטוק ולא ביחידים, או אם את מביאה משהו שאין להשיג בשום מקום אחר, אז ורק יש לך סיכוי טוב להצליח.
אחרת זו התאבדות כלכלית, ממש לשים כספך על קרן הצבי.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #13
המינימום שתשלום מיסים של 75$ הוא רק על יבוא אישי (כלומר שעל פחות מכך לא משלמים מס)

אה, ברור. צודקת.
בעל עסק ישלם מע"מ החל מהדולר הראשון.
כיוון שהרשיון שלי יקר לי, לא אכתוב מה התכוונתי שבעלת המכירה יכולה לעשות :D
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
את צריכה למצוא נישה טובה
שללקוחות ישתלם לקנות אצלך
קחי בחשבון שכדי להביא לקוחות את צריכה לפרסם, וכדי שהמחיר של היבוא באמת ישתלם לך את צריכה כמות גדולה - השקעה של כסף.
לכן המלצתי לחפש את המוצר אצל יבואנים שיתנו לך מחיר יחסית טוב, תנסי למכור ותראי אם זה הולך תזמיני ישירות מסין.
אם לא לפחות לא הפסדת הרבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני הולכת על משהו מסוים מאוד, שאני יודעת שבע"ה הוא ילך טוב, לא בכמויות מסחריות של חנות, אבל בכל אופן ברווח נחמד מהצד של כמה אלפים (ותרשו לי לא לפרט בינתיים. אני אזמין אתכם למכירה בל"נ...
אה, אבל אתם קונים לבד באלי, אז נסתפק בשכנות שלא יודעות עדיין מי זה אלי...)

גם בהזמנה מאליבבא להזמין בחתיכות קטנות של מתחת 75$?
וההזמנה שם יותר ממוסדת? כלומר, כל המשלוח יגיע ביחד ולא כל יומיים פריט אחר?

ותודה על התגובות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אין בעיה, רק מס' תנאים:
1. חברת המשלוח בארץ תהיה 'דואר ישראל' ולא חברה אחרת שמחפשת איפה לגבות תוספות.
2. שמדובר בפריטים עם נפח קטן כמו אקססרויז, תכשיטים, גדג'טים ולא בגדים
3. לרשום את המשלוח על שמך ולא על שם העסק.
4. עדיף לא לעבור את ה75$ ממוכר אחד, מקסימום תשלמי מע"מ
5. מוצרים שלא חייבים תו תקן
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לפי איך שאת כותבת, לא מדובר על כמות של אלפים לכן:
1. עדיף עליאקספרס ולא עלי באבא.
2. לפני שאת מזמינה תשאלי את המוכר לגבי הנחה לכמות.

ואכן, הציבור החרדי פחות מודע וקונה בעלי, יש חנות בעלת מס' סניפים שלא אנקוב בשמה, שמוכרת המון מוצרים פי 3 ו4 מעלי, ועדיין קונים שם הרבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני הולכת על משהו מסוים מאוד, שאני יודעת שבע"ה הוא ילך טוב, לא בכמויות מסחריות של חנות, אבל בכל אופן ברווח נחמד מהצד של כמה אלפים (ותרשו לי לא לפרט בינתיים. אני אזמין אתכם למכירה בל"נ...
אה, אבל אתם קונים לבד באלי, אז נסתפק בשכנות שלא יודעות עדיין מי זה אלי...)

גם בהזמנה מאליבבא להזמין בחתיכות קטנות של מתחת 75$?
וההזמנה שם יותר ממוסדת? כלומר, כל המשלוח יגיע ביחד ולא כל יומיים פריט אחר?

ותודה על התגובות!
אם את רוצה אוכל לעזור לך בשמחה
אני מתעסקת בנושא ומייצרת בסין
מאחוריי נסיון של ייצור מוצרים מגוונים מאד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה