הפרגונים הכי משעשעים, מרתקים ומתוקים

  • הוסף לסימניות
  • #1
מודים לכל המתעניינים, המפרגנים והמבקרים, בעסקת קופסה אחת.
מבול התגובות חימם את הלב.

ועכשיו הגענו לשלב ב'.


ראיתם את התקציר לתוכנית האטרקטיבית "ילדים מחוץ לקופסה"?
התקציר מהווה טעימה לתוכנית המיועדת לגילאי א-ו, (ויש גרסה גם לגני חובה.) למסיבות בת מצווה ולאירועים משפחתיים.
תוכנית שרצה בעשרות בתי ספר ומתנסים, וזכתה לפידבקים נלהבים, בסיעתא דשמייא. (תוכלו למצוא תגובות באשכולות).

ועכשיו, כמו שסכמנו
ספרו לנו מה הכי אהבתם (דמות, סצנה, זווית צילום, משפט, הבעה)
והכי חשוב, נמקו את הסיבה בצורה יצירתית- "מחוץ לקופסה".

הנימוקים המתוקים/ המשעשעים/ הבלתי צפויים ביותר יזכו את שולחיהם בפרסים המצורפים.

חשוב
באשכול זה בלבד לכתוב את התגובות, ולא בקודמים.
ונא לא לשלוח לכאן כתובות מייל.
 

קבצים מצורפים

  • גרניום.jpg
    KB 679.7 · צפיות: 31
  • הדמיה שטרנברג (1).png
    KB 858.5 · צפיות: 31
  • הדמיה%20כריכה%20(2).png
    KB 603.6 · צפיות: 25
  • פנינה%20פקשר%20(1).png
    KB 782 · צפיות: 27
  • עץ בדרום כריכה קשה.png
    KB 540.1 · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני לא קיבלתי תקציר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י תקוה;1525222:
אני לא קיבלתי תקציר...

גמני...
למה לא קיבלתי?:confused:
השתדלת להיות ילדה טובה ורשמתי יפה את כתובת המייל...:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גמני...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא לדאוג

יוצאים עכשו משלוחים נוספים.
(יש מספר מוגבל לכמה כתובות אפשר לשלוח בגמבו אחד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
קיבלתי!
נראה מעניין מאד! חווית צפיה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ממתינים:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בגדול- הרגע ראיתי את התקציר המתוק והמושקע, נהניתי מכל רגע והסתקרנתי לראות את התכנית כולה
הביצוע מיוחד, ההסרטה והשירה מקצועיים ביותר...
ו-כן, ניהנתי גם לראות את השחקניות החמודות, שבמקרה אני גם מכירה חלק מהן מהבנין מולי.:)
בפירוש בחירה מוצלחת...

ושוב, נראה מדהים ומיוחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ראיתי וזה נראה מקסים. הצילום יפה והעריכה. הסטיילינג.
הילדים שלי התלהבו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אהבתי את היצירתיות שבנושא!!!
סדר!!!
התוכנית יכולה לגרום גם לאמא להיות ממושמעת יותר בנושא?.. :)
אהבתי את הבלגן האותנטי שם, לא בלגן 'יפה' מדי - אלא כותונת על הרצפה,
שכשמרימים אותה נושר ממנה עט שנוחת על צעצועים...
יפה.
הרבה הצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שלחתי באישי אני מקווה שגם שם את קוראת
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בבקשה
תגובות רק לכאן
ולא לאישי
תגובות לאישי לא זוכות
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אהבתי את המשפחתיות והאוטנטיות של הבלגן.
רכבת הצמות...!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני אהבתי את חבורת האחיות,שעושות צמה אחת לשניה ברכבת.
והולות אחורה...:)
וגם את הגינגל בחרוזים. שהאמא מצטרפת לחבורה.
(אין לנו כח....לא לא לא לשכוח,)
מתוק מדבש!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
סוף סוף מישהו מבין שאני לא יכולה להשתלט לבד...
פעם ראשונה שאני רואה משהו שגורם לי חשק עצום להראות לבנות שלי.
סרט שיגרום להן להקל עלי הוא סרט הכי חינוכי שאני מכירה ;)

ומה שהכי אהבתי זה לראות שיש עוד בית בעולם שמבולגן ככה.
לראות את זה מהצד עשה לי ממש טוב על הלב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מיוחד ומושקע מאד!
אהבתי את ליבדיק :p
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נהניתי מאוד!!!
תודה רבה!
קודם כל המסר הוא חזק.
אהבתי לראות את כל חבורת הבנות (בל"ע...) עם השמות היצירתיים, וכל הבלאגן (עם השעון תקוע בשיער..) אהבתי גם לראות את הקטנצ'יק בן השנתיים מסתכל בערגה על השוקולד, אהבתי את האוטנטיות, הטבעיות בה הכל מבולגן, והחיפושים...
זה כ"כ מוכר, וזה היה פשוט אמיתי.

השירים ממש קליטים וחמודים.
אהבתי גם שהתנועות היו כאילו ביתיות, בלי אחידות בלי תאום, טבעי.

זה הדבר שעבר לאורך כל המצגת, פשוט זרימה חלקה ומיוחדת, לא רואים כזה שיתוף פעולה מול עדשה כמעט,
השחקניות מאוד חמודות, וכמובן העלילה, כ"כ רציתי לראות את כולה..
אגב, לאחי הקטן יש את הספר, ואסור לאף אחד לגעת בו, גם לא האחיינים הצעירים, בקושי לנשואים ביננו איפשר לקרוא...

אה, תודה שנתת לי לראות שיש בתים מבולגנים אפילו יותר משלי... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מאד מאד יפה ומתוק!!

קודם כל אהבתי את הנושא - סדר!
נושא כ"כ חשוב, ומשקף מה שקורה בהרבה בתים...
מאד אהבתי את ההתארגנות בבוקר, כשכל אחת מחפשת את החפצים שלה, וברקע יש סינגל: כח... למה לטרוח.. הכי נח- לשים כל דבר איפה שיוצא... וכו', המילים כ"כ מדברות, אהבתי את הקטנצ'יק שם שאומר שלא מוצא כלום...
ואח"כ את השיר שמסביר בעצם שעל סדר צריך לטרוח, אך לחיות בבלגן דורש יותר כח...
המסר מאד חשוב! חבל שאין תוכנית כזו לאמהות...:):eek:

תצליחו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
פידבק אוהד!

אז מה אני אהבתי?

אז ככה, קודם כל התכנית ברמה גבוהה ביותר, משעשעת ומיוחדת, מה שלא בדיוק היה בזמנים שלי...:(

היו הרבה קטעים משעשעים, אבל השניונת שהכי תפסה את תשומת ליבי, היה הרגע שהילד ליבדיק מכניס את האצבע לפה ושואל בחיוך מיתמם "ומה עוד?"

זה חמוד ומצחיק, כי כשאני מדמיינת את הילד הזה עומד לידי ומציג ברמה המושלמת, זה פשוט לתת לו כמה נשיקות... (כמובן, אם זה היה הבן שלי...:p)

אה, והאוטנטיות של השחקנים זה מה שהעלה פה את הסרט כמה דרגות למעלה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה