הפרגונים הכי משעשעים, מרתקים ומתוקים

  • הוסף לסימניות
  • #21
זה כל כך כל כך אמיתי ומשקף, שאפילו שהרמקולים במחשב שלי לא עובדים, צחקתי מכל רגע.
הרכבת של הצמות! והפרצופים שכל אחת מתפרצפת לעצמה!
והאמא שלא מתביישת מהמצלמה :) ומציגה בספונטניות, כמו כל שאר המציגות.
מגרה לראות את ההמשך!
הרבה הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
משו קטן שגלגל אותי לגמרי
איך שהזאטוט פותח לאחותו הישנונית והוורדרדה את העין
זה משעשע איך שבכל הבתים כל הילדים אותו הדבר
אצלי בתור דרדקית זה ממש היה תחביב...:)

אגב-
איך זה יכול להיות שבכזה בית מפואר וחדיש אין עוזרת?...

ועכשיו ברצינות אני חייבת חייבת חייבת לזכות בספר '' סיפורים שאוהבים ילדים ''
את כל הספרים שלך אני כבר יודעת בע''פ ורק את זה לא
זה נימוק מספיק משכנע?
יום טוב
קומיקו
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מעתיקה לפה את התגובה שהעליתי לאשכול ההוא:
:
זו דרמה שלא מן המנין
מלאה בצבע וגם בענין
ובאופן בלתי מוזר בציבור הנלהב
יש שעברו כבר מזמן כיתה וו
והרעיון של הצמות זה סוג של פצצה
שהשיירה שלי בבית--- גנבה בלי בושה

הרבה הרבה הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני אהבתי את הקטע שאמא וליבדיק מעירים את הילדים האמא יושבת על המיטה ניראת כבר באפיסת כוחות (היא פשוט יודעת מה מצפה לה :D:D) ונותנת לליבדיק לעשות את המלאכה.

ומה שהכי הכי אהבתי זה הזרימה של האמא לאורך כל הסרט פשוט אישה בובה!!!!
הרבה הצלחות סרט מיוחד ומשאיר טעם של עוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מדהים מדהים הקטע של הצמות הורג
מה שעולה לי מיד:
הבלגן בסרט מאד עדין
נו באמת.. נעליים מפוזרות על הרצפה..
שיבואו אלי עכשיו לראות מזה נקרא בלגן אמיתי -כרגע על הרצפה מונחים בערבוביה מיקסים מגוונים של עפרונות, צבעים, פאזלים, צלחות ח"פ, בובות, דובונים, ילקוטים ועוד כל מיני דברים- ועוד היום זה בחסד כי זה בלי משחקי הרכבה
(זה בסדר, עד מחר יהיה מסודר..)
נראה לי כדאי לכם לבוא אלי אחה"צ ולהסריט יצא לכם בלגן אורגינלי ולא מזוייף כזה

מה שקצת הפריע לי שהאמא ממש לבושה ועם פאה ולא מופיעה בחלוק ומטפחת שיותר מתאימים לסוטיאציה (אולי היא בדרך לעבודה? לא נראה שהיא ממהרת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נושמים את המשפחתיות של הסיפור
בלי תלבושות מיוחדות
אפילו אין לכולם בגדים תואמים
אוטנטי לגמרי
שמכניס אותך ישר לתוך הסיפור
ומכניס לך את המסר בכיף, בפשוטות.

ואת יודעת משהו,לאחרונה ראיתי בבת שלי ניצני סדר שלא היו
ותהיתי מאיפה זה בא לה
חשבתי אולי זה עניין של גיל,
עכשיו כשאני רואה את זה-אני מבינה
היא פשוט היתה בהופעה שלך בחנוכה!

אין- זה פשוט גדול!
תצליחי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לא קיבלתי:(
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני רוצה לפרגן... אבל אין לי על מה :(
(כי לא קיבלתי... מדוע ולמה?)
אז לפרגן "מחוץ לקופסא" אני צריכה
אך פרגון ללא צפיה הוא ממש בדיחה... :)

ולכן...
מחוץ לקופסא אציץ, ובמקום על תכנית "שווה"
אפרגן דווקא על הספר שאת ליבי.... ממש שבה...

זה הספר ש"אוהב ילדים",
ברגע שבו הבטתי, אותי ממש הדהים.
השם שלו ממיס ממש,
וה"הפוך על הפוך" -מחוץ לקופסא! מתאים כל כך!
והציורים... אוהה הציורים... הצבעים, ההבעות...
יוצאים ממש מקופסא של לבבות...

אז קבלי פרגוני... ואשמח גם לפרגן...
על התכנית, ברגע, שבתיבת המייל שלי היא תנגן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לא קיבלתי =(
פנינה, עוד מעט לא אוכל להזמין לביה"ס, תשלחי לי מהר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
חברות
אם אתן מתלוננות שלא קבלתן, באותה נשימה ציינו את המייל שוב
אא בתוך המאות לבדוק מי נשרה בשוגג ולחפש מיילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני הכי אהבתי, שהבנות מסתכלות על המאמנת במקום למצלמה...
כי זה סימן שלא הרגו אותם בחזרות מפרכות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מקסים,
אני הכי אהבתי שהן היו נראות כל כך אחיות בגלל הפוני
ןהדהים אותי איך האמא נראית כל כך צעירה ורגועה :)
(עם כזה עדר )
נראה מאוד מושקע
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מדהים מדהים מדהים
הרעיון, הביצוע, ה(אי) סדר, השירים, התנועות,
אהבתי את רכבת הצמות -כמו שביתי קראה להן
אהבתי את הילד הקטן שלא מוצא כלום בבית הזה בתמימות מתוקה
בקיצור
חילכם לאוריתא
תמשיכו ככה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לא קבלתי :(
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
למה לא קיבלתי??:confused:
אנא <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לא קבלתי <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
גם אני לא קבלתי
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לא קיבלתי

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה