הפרגונים הכי משעשעים, מרתקים ומתוקים

  • הוסף לסימניות
  • #41
בגמבו חשדו בי בשליחת דואר ספאם
(בגלל הכמויות)
עד מחר נקווה שהחשד יוסר מעלי.
בינתיים, אולי תבקשו מחברות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
חסום לי אפשר לפתוח לחסומים
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אהבתי את ההבעות של הגדולה
ממש בסוף, איך שבא לה להיות גם בחיבוק של אמא
מאמינה שהאמא הביעה את הערכתה אליה,

(המענין הוא שכזה בלגן, בלי אף כתם אחד שחור על הריצפה...)

ילדות בובות בע"ה, גם האמא
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
סר החשד מעלי
משלוחים טריים יצאו לדרך
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
פרגון ממני ומגוגל



תמונה אחת שוה יותר מאלף פרגונים
 

קבצים מצורפים

  • פרגון מגוגל.png
    KB 40.9 · צפיות: 26
  • הוסף לסימניות
  • #46
זהו
יום רביעי בלילה
עד עכשו התעסקנו בדוורות.


נא לא לשלוח יותר כתובות מייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
את האמת, הכי אהבתי את הסיר ההפוך שבחדר הילדים.
בטוח שיחקו שם חתונה, ולייבדיק היה התופפן, רק ששכח את כלי עבודתו בינות לבלאגן...
לייבדיק פשוט קסם. 'כיפת הלילה' שעליו, והכרסומים תוך כדי השיעמום היו נפלאים....,
הוא נראה לי הכי מסודר בין החברה, ובנוסף להיותו בן יחיד בשעות המתוסכלות הללו, יש משהו מן הילד ההורי. הוא עוזר לאמא להרים את כולן מהמיטות, ואני חושבת שהתעללות שכזו בביתינו היתה עולה לטונים גבוהים הרבה יותר (שלא לדבר על ידיים). היא התבכיינה מדי עדין שיפסיק להציק לה, ביחס לתמורה שקיבלה...
ציפיתי שהמפתח יאבד בבלאגן וכבר ריחמתי על השומרת המסכנה, שבסוף ריחמת עליה והמתנה הגיעה ליעדה.
אבל, פשוט... מותק. ממש משכנע.
נראה לי שהכיתות הגבוהות יותר יהנו ויפנימו את המסר, ואפילו כתות גבוהות יותר. למה עצרת ב-ו'? ח' לא מתאים להן???
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
לא קיבלתי!!! (ביקשתי כבר בשלישי) <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
פנינה, גם אני עדיין לא קיבלתי,
למרות שהבאתי את כתובת המייל בזמן
המייל שלי: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
בכל אופן, שיהיה לך המון הצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אז בסופו של דבר קיבלתי, וצפיתי!
ממש מתחשק לי לפעמים לחזור להיות ילדה או בחורת סמינר.
איך השתנה הסגנון של התוכניות, ולא שאני כזו מבוגרת.

בקיצור,
איזה רעיון מקסים, חבל שאין גם משהו לבנים- שהם ילמדו מה זה סדר.
נהניתי לראות איך עם כל הבלגן והלחץ של הבוקר, האמא נשארה שלווה ורגועה ולא חטפה עצבים וצעקה...
וכמובן, השיירה עם הקוקו, התגלגלתי מצחוק, ממש משעשע.
נהניתי מאד גם ממסיבת ההפתעה שהכינו לאמא. כל אחד הגיש יד וצ'יק צ'ק יש שולחן ערוך לתפארה.
עבודת צוות- זה כיף ותוך רגע הכל מסודר- ממש נראה שהבנות יפנימו ויבצעו בביתן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
ממש אהבתי.
התחברתי בעיקר לפנים המיואשות של האמא בתוך הבלאגן - הזדהיתי כ"כ..
רכבת הצמות - קניתי את הרעיון.
ובכלל הכל שם חמוד ומצחיק,
מלא בהומור ומסר.
ואקטואלי מאד!

גם אפקט ההפתעה.. הבית יפה מבחוץ נראה שהולכים להכנס לאיזו וילה..
נפתחת הדלת. הופס.. מה זה הבלאגן הזה.. נשמע מעניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ראיתי אתמול לפני שהלכתי לישון בהותירי אחרי בית מבולגן לתפארה
כל הלילה ככבו לייבדיק ואחיותיו בחלומותי
התעוררתי באשמורת עם תקווה שאולי מישהו מהם ביקר אצלי בנתיים וסידר :(
חזרתי לישון מאוכזבת לתוך בועה של חמלה
על עצמי ועל מנוחלה שנגעה לליבי מטעמים מובנים
אני מקוה בשבילה שהיא מצאה- זה לא היה ברור
(אני במתח.. אולי נזמין את התכנית הביתה, רק כדי לדעת..)
קמתי בתחושה עמומה מתוקה שכנראה הותיר בי לייבדיק
לא יכולתי להתאפק ואפילו שיום חמישי היום
והגמדים או מישהו אחר לא ביקרו פה בלילה
התישבתי לראות שוב :)
לא הצלחתי להחליט איפה הקטן הדובשן הזה לייבדיק היה יותר מתוק,
בלילה בחלום- או בסרטון..

בקיצור מוצלח מאוד מאוד,
נוגע ללב,
מתוק,
ואני הכי אהבתי את מנוחלה ולייבדיק :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
רק אני עדיין סקרנית לדעת מה המתנה שהבנות קנו לאמא?? האם זה באמת איזה קסם שיכול לעזור?? רק בשביל זה היתי מוכנה להשכיר את התוכנית...(יש תוכנית השכרה למשפחות???)
ממש מושקע וזורם. ממש אהבתי -וכבר שלחתי למורות/רכזות בבתי ספר וכו שאולי ירצו להזמין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אהבתי את הבנות שמציגות כ"כ בטבעיות בלי חיוכי בושה מיותרים
את ארוחת הבוקר המושקעת... (הלוואי על כל ילדי ישראל לקום בבוקר לריח חביתות ולשולחן כזה ערוך...)
ואת הממתקים שהילדים קנו ליומולדת :D ממתקים שרק ילדים אוהבים...
וכמובן, כמו כולם, את הפרצופים שהבנות עושות כשאחת מודיעה שנאבדה לה הגומיה... :p

חוץ מזה ממש מצא חן בעיני הרעיון לתת לתלמידות להנות מתוכנית נחמדה ומעניינת ועם זה להצליח להעביר מסר בצורה כ"כ ישירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
תודה
תודה לכל מי שהזדהה ונכנס לתוך הקופסה

אנא רכזו את התגובות לאשכול החדש ולא כאן
שם נחליט אילו מהן זוכות.

ולכל הנהנות, הממליצות והמתווכות

ושימו לב------------------
החל מיום חמישי בבוקר-
שני ספרים
אחד למתווכת, שני למזמין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
למה לא קיבלתי???
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י pninap;1526010:
תודה
תודה לכל מי שהזדהה ונכנס לתוך הקופסה

אנא רכזו את התגובות לאשכול החדש ולא כאן
שם נחליט אילו מהן זוכות.

ולכל הנהנות, הממליצות והמתווכות

ושימו לב------------------
החל מיום חמישי בבוקר-
שני ספרים
אחד למתווכת, שני למזמין.
מה זה האשכול החדש? היכן הוא?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה