הצילוווו - מיגרנה!

  • הוסף לסימניות
  • #1
לכל הסובלים\סבלו ממיגרנות

יש לכם טיפים?

בדר"כ כשמתחיל מיד המיגרנה אצלי ואני לוקח טיפות אופטלגין זה עוזר ב"ה.

אך:
1] אם עבר זמן ולא לקחתי,
2] בדר"כ זה מגיע אצלי משינוי באכילה שינה וכדו', וזה בעיקר מה שמעניין אותי, אם אפשר למנוע את המיגרנה, כשאני הולך לשבור מהסדר,

בתודה! ושלא תדעו ממיגרנות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה קשור למספר ההודעות?? :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם זה היה בתחילתה, [כעת אני בשלהי] הייתי רואה 5 מליארד, והייתי כותב 5 ט'אלפים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
כן, [זה בגלל זה, וגם הפסדת בלוטו בגלל זה, וגם וגם וגם]
אלכוהול, לא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אתה בטוח שלא שתית משהו..
היממה האחרונה שלך עם טעם אלכוהולי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ישנה תרופת סבתא
סמרטוט-חיתול לקפל אותו לרוחב המצח לספוג אותו עם "ערק" למרוח עליו זנגויל ולקשור על המצח למשך חצי שעה בלבד לא יותר ועדיף לישון איתו מתחת לסמיכה
רפואה שלימה מן השמים
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אוי. מיגרנה.
לדעתי צריך לפתוח פורום מיגרנה ויורשו להיכנס אליו רק אלו הסובלים ממנה.
כי רק הם מבינים מהי!! רק הם!

אני קבלתי מרשם לתרופה שיש לקחתה מיד עם הנצנוץ הראשון של המיגרנה. בשניה הקריטית הזו בה אתה מבכה את היום- יומיים הבאים ויודע שאתה מחוץ לתחום, אז קח אותה.
היא נקראת "אימיטראקס".
כמובן יש לקבלה עפ"י מרשם.
חוץ מזה במקרים של מיגרנות תחופות קבלתי מהרופאה המלצה לכדורים למניעת מיגרנה. משהו יומיומי. עדיין לא העזתי.

אך כדי שתדע האם זה מומלץ למקרה שלך, היא המליצה לי לנהל במשך תקופה "יומן מיגרנות"- לכתוב כל פעם שיש, ולכמה זמן. כך תתרשם באמת מהקף התופעה אצלך ויקל עליך להחליט האם ליטול רק את האימיטראקס או גם מניעה קבועה לכך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש משהו שאשמח מאד אם מי שמתמצא יותר יוסיף. אני, בכ"א, אכתוב את הידוע לי:

בשטח כף היד, בשורש האגודל לקראת אמצע כף היד לאורך, יש אזור שכאשר מעסים אותו עיסוי הגון, הוא מרגיע את המיגרנה. כשיש מיגרנה הוא ממש מתקשה, ומרגישים את ההתקשות שלו. אמנם כואב לעסות, ואפילו מאד, אבל אחרי העיסוי- המיגרנה לאט לאט נעלמת לדרכה.





ואגב, לשתות מים אתם שותים מספיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני שותה המון, הרוב מים.
אם כבר עיסוי אוסיף עוד, בקשתי פעם מחצי מומחה שיעשה לי עיסוי בגב, והרגשתי עזרה בבליטות של חיבור הידיים בגב, ובקשתי שיתמקד שם, ובלי להגיד לו כלום, הוא ציין שהאזור 'מסוגל' נגד מיגרנה,

כמו שציינתי הם לא חריפות אצלי, כך שאת התרופה ההיא איני צריך, מה ששאלתי, על מניעה, עם שבירת שיגרה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
טוב, אם כן, תראה לאן האשכול הזה התפתח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
עדיין רלוונטי

האם אחרי שש שנים יש כבר פיתרון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
פתרון איך להחזיר את מקארתור האגדי?
אחח היו זמנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י משי 1;1513671:
היה ביתד רשות הרבים של יום שלישי מס' עצות.

יש אפשרות להעלות לטובת אלו שלצערינו\נם צריכים את העצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לקחת אופטלגין/איבופן, לשכב לנוח עם מגבת רטובה קרה על העיניים ולהשתדל לחשוב מחשבות מרגיעות.
(זה לא מהיתד, זה פשוט מה שעשיתי אתמול כשהיתה לי מגרנה חזקה מאוד...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
'אקסדרין' המותג להקלה במיגרנה מארה'ב, עכשיו גם בישראל ע'י 'נוברטיס' . כתבה: ליאת זינתי. צילום: איציק קנטי'אקסדרין' מקל על כאב המיגרנה וגם על הסימפטומים הנלווים לכךפורסם ב: 22/01/2015 15:56

אקסדרין. צילום : איציק קנטי בימים אלה מושק מוצר חדש של נוברטיס בשוק הישראלי, המותג 'אקסדרין' המקורי והמוכר מארה"ב. אקסדרין מתחיל לטפל בתוך 30 דקות ביעילות בכאב המיגרנה ובכך מקל גם על הסימפטומים הנלווים למיגרנה, ביניהם: כאב ראש חזק, בחילה, רגישות לאור (פוטופוביה) ורגישות לקול (פונופוביה). עם כל יתרונות הבטיחות והנוחות של תרופת OTC (ללא מרשם רופא). אקסדרין הינה תרופת ה OTC הראשונה שאושרה ע"י ה FDA לטיפול ספציפי במיגרנה.

ב'אקסדרין', משתמשים מיליוני אנשים בארה"ב, קרוב לחמישים שנה והמוצר הוכח כיעיל בכאב מיגרנה והסימפטומים הנלווים. כל קפליית אקסדרין מכילה: Acetylsalicylic Acid, Paracetamol ו Caffeine. אקסדרין עם הפעולה המשולשת נמצא יעיל קלינית בהקלת כאבי מיגרנה ובכך גם מקל על הסימפטומים הנלווים לה.

מיגרנה הינה כאב ראש ראשוני בעל שכיחות גבוהה. משפיעה על כ-11% מהאוכלוסייה בעולם, בקרב 18% מהנשים ו-6% מהגברים. מדובר בבעיית הבריאות השלישית בשכיחותה בעולם (אחרי אנמיה ואובדן שמיעה). מיגרנה בעלת השפעה משמעותית על פרודקטיביות בעבודה, חיי חברה וחיי משפחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י אולם;1513925:
יש אפשרות להעלות לטובת אלו שלצערינו\נם צריכים את העצות
היית שמחה אבל אין לי סורק ולא בטוחה שנשמר לי העיתון אולי יש למישהו?...
משיחה עם אחת שסובלת מזה נורא ונסתה כל מיני שיטות, היא נהנתה שם הכי הרבה מהעיצה של לשתות מיד כשמתחיל טיפה מחושים בראש כוס מים רותחים עם כף כורכום/ כמון? -אולי משהוא ראה וזוכר איזה מהם? (היא פעם היתה אצל מטפל שבודק מה עוזר ויעץ לה לקחת הרבה מהתבלין הנ"ל אך לא בצורה זו), היא חשבה שזה שווה ניסוי, אני גם זוכרת שדברו שם על שתיית מים מרובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני מיגרנתית קבועה..
ההצלה שלי- מצאתי בסופר פארם "כרית מיגרנה" שכורכים סביב העיניים/מצח/ ראש
מכיל עשבים ואני לא יודעת מה והעיקר- זה קררררררר, מאכסנים את זה במקפיא.

מקל מיידית! אצלי זה הדבר היחיד שעוזר ואני גם משאילה למי שצריך וכולם נהנים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה