מידע שימושי הצילו! כתמים אפורים על חולצות לבנות

  • הוסף לסימניות
  • #81
קודם כל תודה לכל המגיבות!!!!! זה ממש חסד עצום של מניעת נזק נוסף ובל תשחית :)
ולעניננו, המכונה היתה על 30 מעלות. מכונה עדינה. מרכך שתמיד משתמשת. המכונה גם לא נחה בכלל השבוע..עבדה שעות נופסות אפילו :)
מרכך שיער- שמה באמבטיה, לא משפריצה אחרי זה. אז כנראה באמת לא קשור.
כמה אמרו לי ששאלו טכנאי ומתעקשים שזה ממרכך הכביסה וככה גם היה נשמע מהרבה פה
אבל אתם מתחילות לחשב לי מסלול מחדש...אולי נעשה הצבעה מי חושבת שקשור למרכך (אם הוא מרוכז או נשפך לתא האבקה או שהיה בכמות גבוהה מידי) לעומת הגורם של הבועות סבון.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #82
בועות סבון, בלי ספק
הקטנים מהכל בשקל מכתימים בוודאות, מנסיון חד משמעי
את ממקדת אותי, תודה לך!!
כי במאת זה לא נרהא לי פעם ראושנה עם בועות, אבל השבוע היה חגיגה עם ה"פושטים" של השקל.. שקבלו בימי הולדת בגן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
כמפעילה של בועות סבון לשעבר אין ספק שזה מהסבון הפשוט של הבועות. גם הטוב והאיכותי צריך להיזהר!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
אם זו המסקנה- אז תבורכי שהפסקת להפעיל.... ואולי צריך להכניס את זה יותר חזק למודעות בגנים שיוציאו את זה לגמרי כי זה פשוט השחתה של בגדים!! אני זורקת שמלה של קולקציה חדשה שנלבשה פעמים בודדות בגלל זה.. כאב לב
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
את ממקדת אותי, תודה לך!!
כי במאת זה לא נרהא לי פעם ראושנה עם בועות, אבל השבוע היה חגיגה עם ה"פושטים" של השקל.. שקבלו בימי הולדת בגן..
הזוי עד כמה אין מודעות לזה.
נהרסו לי כמה וכמה בגדים (בעיקר כותנה בהירה) עד שקראתי על זה פה בפרוג לפני שנים כבר, לפחות חמש. ובכל זאת כשאני מזהירה גיסות או שכנות מהבלונים בשקל הן מסתכלות עלי כאילו צנחתי מהירח: זה סבוןןןן איך מכתים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
על איזה סוג כתמים אתן מדברות?
כי אצלי יש סימנים אפורים של משהו שנראה כאילו צמיגים עברו על החולצות, או כאילו מישהו דרך עליהם, רק שהכתמים לא יורדים בשום פנים ואופן. (לא עם אקונומיקה או כל מלבין אחר)
מה עושים עם זה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
על איזה סוג כתמים אתן מדברות?
כי אצלי יש סימנים אפורים של משהו שנראה כאילו צמיגים עברו על החולצות, או כאילו מישהו דרך עליהם, רק שהכתמים לא יורדים בשום פנים ואופן. (לא עם אקונומיקה או כל מלבין אחר)
מה עושים עם זה ?
אני חושבת שזה סוג הכתמים שאנחנו מדברות...כתמים אפורים שלא יוצאים עם שום חומר בעולם
הילדים שלי לא מתעסקים עם צמיגים ומכונאות , משערת שגם שלך.. כך שזה רק "נראה כמו"
זה באמת מוזר מה הסבון הזה יכול לחולל ומה שמוזר לי שהילדים לא פעם ראשונה עם בועות סבון...לכן באמת סרבתי להאמין בהתחלה... כנראה שיש בזה סוגים ולא כולם מכתימים.. אבל לכו תזהו מי מה איך...
אבל איך אומרים לילד לא כשכל יום מחדש הוא חוזר עם עוד בקבוקון!! יש לי פה אוסף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
אני משתמשת כבר שנתיים בחסידיש הלבן ולא נצפו כתמים בכלל!
לא יודעת מה זה הלבן...
יודעת שזרקתי שתי אשפתונים של חולצות מכל הסוגים!! גם חדשות! וגם תלבושת.
והחלפנו מכונת כביסה...
בגלל הקרם הזה!
וזה בוודאות זה.
שמתי על גופיה קצת קרם וכיבסתי וזה בדיוק הכתמים האלה....
החלפנו קרם שיער ובא לציון גואל
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
לא יודעת מה זה הלבן...
יודעת שזרקתי שתי אשפתונים של חולצות מכל הסוגים!! גם חדשות! וגם תלבושת.
והחלפנו מכונת כביסה...
בגלל הקרם הזה!
וזה בוודאות זה.
שמתי על גופיה קצת קרם וכיבסתי וזה בדיוק הכתמים האלה....
החלפנו קרם שיער ובא לציון גואל
איזה קרם את משתמשת עכשיו?
עברנו לקרם של נטורל ועדיין מיד פעם יש כתמים
(אני משתדלת שהקרם לא יגע בחולצות עד שהוא מתייבש על השיער)
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
לנו דווקא הקרם הקלאסי של CREMA עשה כתמים אפורים
הפסקנו להשתמש וזה פשוט הפסיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
לא יודעת מה זה הלבן...
יודעת שזרקתי שתי אשפתונים של חולצות מכל הסוגים!! גם חדשות! וגם תלבושת.
והחלפנו מכונת כביסה...
בגלל הקרם הזה!
וזה בוודאות זה.
שמתי על גופיה קצת קרם וכיבסתי וזה בדיוק הכתמים האלה....
החלפנו קרם שיער ובא לציון גואל
אני משתמשת לבנים בקרם של חסידיש הלבן ולא נהיה לי שום כתמים
1717914972029.png

בעבר השתמשתי לבנות בקרם של קרמה והוא עשה לי מלא כתמים על החולצות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
אז אנחנו השתמשנו בחסידיש קידס, עכשיו משתמשים בקרליין והוא מעולה
1717916775300.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
אז עכשיו אני מתחילה להתבלבל :)
אז הכתמים זה בגלל חומרים/שמפוים/קרמים/מרככים או בגלל בועות סבון?
אולי אנחנו מדבורת על סוג אחר של כתמים? למישהי יש תמונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
אז עכשיו אני מתחילה להתבלבל :)
אז הכתמים זה בגלל חומרים/שמפוים/קרמים/מרככים או בגלל בועות סבון?
אולי אנחנו מדבורת על סוג אחר של כתמים? למישהי יש תמונה?
תראי איפה בערך הכתמים שלך נמצאים,
אם בעיקר למעלה כנראה שזה יותר קשור לקרם מאשר בועות סבון.
וגם לנו הלכו המון חולצות לפח עד שעלינו שזה הקרם שיער, אצלינו זה היה הקרם של סריקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
אצלי זה ממש לא למעלה.. זה כל השמלה של הבת + 2 מכנסיים לבנות של הבן שאצלו אני לא משתמשת בשום קרם!
אבל אתם כותבות בכזו בהירות וממקום באמת עתיר נסיון , כל אחת עם התסכולים שעברה בדרך, שאני באמת לא רוצה להחמיץ שום טיפ, אבל אני כבר לוידת מה לחשוב.. האם יכול להיות שלתופעה אחת יש כמה גורמים?
היתי מצפה שיהיה פה גורם מחץ אחד... ואז אתמקד בו
אז התחלנו עם המרכך כביסה (בתחילת האשכול)
כשהקפצתי את הנושא מחדש בנסיון להתמקד- הבנתי שבועות סבו זה הטריגר המרכזי
ומהבוקר אני מוצפת בהודעות סביב קרמים למינהם.
חזרתי להתבלבל :)
וכמו שאמרתי למעלה- להוריד ביום אחד מהתפריט כ"כ הרבה דברים זה קצת מורכב..
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
אצלי הופיעו כתמים כאלו בגלל המרכך כביסה....(בעלי ממש לא שיחק עם בועות סבון, ולא משתמש בקרם שיער..)
כנראה יש בכל המוצרים האלו חומר , אותו חומר שהורס בגדים......
מאז - אני משתמשת בקפסולות של אריאל. יש בהם גם חומר מלבין, גם נוזל כביסה וגם מרכך, ובגלל השחרור האיטי בהמון מים - לא נגרם נזק לבגדים.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #98
גם אצלי הלכו לפח סט של בגד יום חולי חדש
הבת שלי הביאה הביתה מיום הולדת בגן ועד ששמתי לב זה כבר היה מאוחר
כואב הלב
אולי אפשר לעשות משהו בעניין שיהיה אסור לחלק כאלו דברים
 
אצלי הופיעו כתמים כאלו בגלל המרכך כביסה....(בעלי ממש לא שיחק עם בועות סבון, ולא משתמש בקרם שיער..)
כנראה יש בכל המוצרים האלו חומר , אותו חומר שהורס בגדים......
מאז - אני משתמשת בקפסולות של אריאל. יש בהם גם חומר מלבין, גם נוזל כביסה וגם מרכך, ובגלל השחרור האיטי בהמון מים - לא נגרם נזק לבגדים.
אז את לא משתמשת בכלל במרכך כביסה??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה