עזרה הצילו! עש בונה הנרתיק

  • הוסף לסימניות
  • #41
אני התייעצתי בזמנו עם סנו ניקינו מה שראינו וריססנו רב קוטל ובלעה"ר
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
תכל'ס מצאתם פתרון?
או אולי גמ"ח להדברה
או מדביר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני דבר ראשון שאבתי את הכל (והיה כמויותתתת)
אח"כ ריססתי בקבוק (!) k300 על כל הפינות האפשריות
ואז במשך שבוע, כל יום שאבתי שוב כי הופיעו עוד חדשים... רובם גססו
כשריססתי פתאום הופיעו מלא פרפרים שמתו אחרי שניה
אחרי שבוע לא נשאר עוד כלום
רק הריח.. לקח לו זמן להשתחרר
מאז כל פעם שאני רואה פרפר מייד מטפלים בו
מקווה בע"ה שלא תחזור התופעה
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
איך מוצאים את המקור?
מאיפה הם יוצאים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
צפה בקובץ המצורף 1212201צפה בקובץ המצורף 1212200

זה אלה??
די עיצההההה
מה עושים איתם?
גועל נפש מרוכז
כמויתתת
פתאום אני רואה שהם הולכים, זה היה נראה לי סיד..
חפרתי וחפרתי...
הלכתי בעקבות היצור שמהלך לי על הקירות במסתור כביסה והגעתי עד ההודעה שלך מלפני 3 שנים.
לא עשיתי שום שיפוץ בדירה,
מדובר בדירה בת 10 שנים. הגיוני??
המסתור כביסה יוצא מהאמבטיה ומידי פעם אני מוצאת אותם על הרצפה והקיר באמבטיה.
מה הפיתרון???
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מה שאנחנו עשינו בסוף זה לנקות עם כמויות של אקונומיקה את כל האיזור עוד פעם ועוד פעם
עד שברוך ד‘ זה נגמר
ברגע שהיה כל הזמן ניקיון מאסיבי של אקונומיקה במשך יומיים שלוש זה עבר לחלוטין בסיעתא דשמיא
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אני מבינה שזה עש הטיח- עש שלא מזיק רק מעורר חלחלה........ ועדין זה עדיף !!
לצערי, אנחנו סובלים בבית מעש הבגדים וזה הרבה יותר גרוע
כבר שנתיים אנחנו במירוץ נגד זה ואין פתרון!
הבאנו כבר שני מדבירים שונים ,עשינו ארבע הדברות בכל הבית ובארונות הבגדים... כיבסנו את כל הכביסה בבית, הרתחות וכו'
שום דבר לא עוזר.....
החורים בבגדים כל הזמן... הגרביים הגרביונים הגופיות הכל פרום או מחורר....
זוועה בקיצור !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
חפרתי וחפרתי...
הלכתי בעקבות היצור שמהלך לי על הקירות במסתור כביסה והגעתי עד ההודעה שלך מלפני 3 שנים.
לא עשיתי שום שיפוץ בדירה,
מדובר בדירה בת 10 שנים. הגיוני??
המסתור כביסה יוצא מהאמבטיה ומידי פעם אני מוצאת אותם על הרצפה והקיר באמבטיה.
מה הפיתרון???
זה מגיע למקום שיש רטיבות, או קצת חנוק בד"כ
מה שאני עשיתי:
דבר ראשון שאבתי כל מקום אפשרי בחדר, ויצאו מליוניםםםםם
ואז ריססתי K300 בכמויות בכל מקום אפשרי בחדר וקצת ליד
במשך 3 ימים, שאבתי ושאבתי כל פעם מחדש
שימי לב שבטח יש לך פרפרים כאלה קטנות כל הזמן - שהם בעצם מביאות את הביצים וכו
אז הK300 עוזר גם לזה והפרפרים מתות
ומאז מדי תקופה מרססת K300, וזה ב"ה לא חזר!!!!!!!
(כל דבר שמתחיל להיות דומה לזה.. אני בסיוט:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
איך????
נראה שהקן נמצא במסתור כביסה והדרך אליו היא רק להשתחל דרך החלון ומשם בסולם.
אין לי אפשרות להגיע לכל הסדקים עם שואב, לרסס צינור מים, לאוורר וכו'
הפיתרון היחיד הוא רק הדברה בהון תועפות?
אפילו לא התחלתי לבדוק עלויות, משערת לבד.
נשמע שזה כמעט כמו הצפרדע של מצרים שעם כל מכה שהכו אותה יצאו ממנה עוד ועוד נחילי צפרדעים.
אם אחסל 100 יצאו לי עוד 200....
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
איך????
נראה שהקן נמצא במסתור כביסה והדרך אליו היא רק להשתחל דרך החלון ומשם בסולם.
אין לי אפשרות להגיע לכל הסדקים עם שואב, לרסס צינור מים, לאוורר וכו'
הפיתרון היחיד הוא רק הדברה בהון תועפות?
אפילו לא התחלתי לבדוק עלויות, משערת לבד.
נשמע שזה כמעט כמו הצפרדע של מצרים שעם כל מכה שהכו אותה יצאו ממנה עוד ועוד נחילי צפרדעים.
אם אחסל 100 יצאו לי עוד 200....
המסתור לא בנוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
המסתור לא בנוי?
חיצונית כן אבל אין לי גישה ישירה מהבית.
כמו שכתבתי- להשתחל דרך החלון של המרפסת שירות ומשם בסולם...
(כמובן שלא משמש בכלללל לכביסה!!!
אחרי ששמעתי ציוצים וגיליתי לחרדתי גוזלים, בצענו ניקוי יסודי וסגרתי מכל הכיוונים עם רשת הצללה כדי שאף בעל כנף לא יחדור.
אז הגיעו חרקים/ רמשים.
אין עיצה ואין תבונה נגד ד'...!
אולי מרוב הגנה המקום פחות מאוורר ויותר חנוק.
אז מה עדיף?
אוי לי מיצרי וי לי מיוצרי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה