נכתב ע"י בלון;1107539:
???
שמעתי ממקור מוסמך, שהרב פופקו לא מרשה להתקין שום דבר לבד...
אני???
זה אינו נכון בעליל!

ואפרט: כשמישהיא צריכה פלאגין או תוכנה שחשובה לה לעבודה, אין שום בעיה שתתקין בדיוק את מה שהיא צריכה, ולבד.
מה שכן אני מבקש מאוד כשאני מביא את האוצר הזה ללקוח/ה, שלא יתקינו במחשב תוכנות סתם, כלומר, בא לך להתחיל לבדוק כל מיני תוכנות על המחשב, אז את מורידה ובודקת,3 סוגים של "הפוך על הפוך" 5 תוכנות שכאילו ימהירו את המחשב, עוד כמה תוכנות תרגום למינהם, תוספות מבטיחות, שחברה אמרה שיועילו לתוכנה, ובעצם את לא עושה איתן כלום, אז, אם זה 5 פעמים בשנה, למחשב לא יקרה כלום, אבל כשעושים זאת פעם בשבוע, גם אם מסירים את התוכנה 5 דקות אח"כ, זה הורס את המחשב, פשוטו כמשמעו!
וקרה לי שאחת הלקוחות זיהיתי אותה כטכנאית מתחילה, והזהרתי אותה חזור והזהר (בשבילה בלבד, אני לא אפסיד מזה), את הנסיונות שלך, תעשי על מחשב פשוט, אחרת זה יהרוס לך את המחשב, אבל כנראה שהיא העדיפה לבדוק אם אני צודק, והמחשב שלה תקוע ומסובך, ועכשיו אני צריך ללכת אליה -וכמובן שבתשלום, ולסדר לה את הכל מחדש.
אז בפעם הבאה -ואני אשמח אם זה יופץ באמת, על מערכת כזו, שהושקע בה המון מאמץ וידע, בשביל להגדיר את התוכנות בדיוק כמו שהן צריכות להיות, ולסדר את מערכת הווינדוס שתהיה קלה ככל האפשר, וע"י כך ביצועי המחשב ינותבו רק לתוכנות, וכל זה בשביל מי?
בשביל הלקוח -אני רק ירוויח מלבוא אליו הביתה לתקן, אז בפעם הבאה, אשמח אם יצוטטו אותי נכון...
נ.ב. אני לא "רב", בקושי -פופקו, אבל את העבודה שלי אני יודע
