- הוסף לסימניות
- #1
ראוי לאשכול חדש
אהרן רבינוביץ: אחרי תקופה ארוכה שהייתה עם ציון ירוק, ביומיים האחרונים בני ברק הגיעה לציון רמזור יומי צהוב. גם שיעור התוצאות החיוביות השבועי בעלייה ועומד על 3.13%, מעבר לממוצע הארצי .
מתנדבי זק"א ישראל וזק"א תל אביב האמונים על איתור חולי הקורונה שומרי שבת בשבת, במטרה לקטיעת שרשרת ההדבקה מדווחים על עלייה דרמטית במס' החולים המאומתים לעומת השבתות האחרונות.
העלייה המשמעותית ביותר נרשמה בעיר ירושלים שם איתרו המתנדבים קרוב לשמונים חולים מאומתים לעומת 16 חולים בשבת שעברה. בזק"א מתריעים שיש לחדד את שמירת ההנחיות ולא להיכנס לשאננות על מנת שלא נגיע לסגר שלישי או סגרים אזוריים על ערים אדומות.
הנושאים החמים