עזרה הרמזורים ברחבי בני ברק

  • הוסף לסימניות
  • #1
מי יודע מה ניתן לעשות בנוגע לרמזורים המטריפים ברחוב חזון איש???
הם יעלמו איי פעם, או שנתקענו איתם לנצח??
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הם יעלמו איי פעם, או שנתקענו איתם לנצח??
נתקענו איתם זה אין ספק.
אני חושב שכרגע אנחנו רק יכולים לנסות לכוון את ראשי הערים הבאות שלא יעשו כן וימצאו תעסוקה אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מי עובר היום ברמזורם???????????
חחחחחחחחחחח
אותי לא לימדו את הדרך הזו :)

לומדים לתמרן בין הרכבים...
איך אומרים "זכות קדימה ל...."
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מי עובר היום ברמזורם???????????
חחחחחחחחחחח
אותי לא לימדו את הדרך הזו :)

לומדים לתמרן בין הרכבים...
איך אומרים "זכות קדימה ל...."

אבל אני ניצלתי בנס. עברתי בין מכוניות ברחוב חזון איש לפני הרמזור של רחוב האדמו"ר מגור. וכמעט פגע בי אופנוע שדהר באמצע הכביש. ברגע האחרון הוא הבחין בי וניצלתי. נא להיזהר
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מי עובר היום ברמזורם???????????
חחחחחחחחחחח
אותי לא לימדו את הדרך הזו :)

לומדים לתמרן בין הרכבים...
איך אומרים "זכות קדימה ל...."


מעניין מה כ"כ משמח בזה, את הנהגים למשל, זה ממש לא מצחיק! סתם שתדעו, המכוניות לא בולמות לבד, יש בפנים נהג שמחסיר פעימה, ובולם בפתאומיות על כל הנזקים והסיכונים הכרוכים בכך,
שלא לדבר על גזל זמן, כמה פעמים למשל הפסדתי רמזור בגלל אדון/גברת שצעדו מ ע ד נ ו ת לרוחב הכביש? הם לא חשבו לרגע להביט לרגע, אולי, במקרה,בכל זאת, בגלל שזה באמצע כביש, יש במרחק 2 מטר מכונית דוהרת? שלא לדבר על לקנות לי איזה זר פרחים על כך שחייהם ניצלו הרגע רק בגלל שאני מספיק עירני כדי לבלום בזמן. וזה ממש לא נאמר בבדיחותא.

אל תהיו חכמולוגים, כל התאונות קרו בפתאומיות...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #11
מה לעשות שמאז שהפציצו את רבי עקיבא ברמזורים המצב נהיה הרבה הרבה יותר טוב. פעם להיכנס לרבי עקיבא זה היה סיפור של מינימום רבע שעה לעמוד.
מי שמכיר את הצומת דסלר/חזון איש יודע שבאמת חייבים שם רמזורים, הן מבחינת ההולכי רגל, שזה צומת מרכזית יומיומית לאלפי ילדים שהולכים לחיידרים כ"י, וזו צומת ממש מסוכנת, והן מבחינת המכוניות, כשתמיד יש מריבה בין הרוצים לפנות לדסלר ובין הרוצים להמשיך בחזון איש מהכיוון הנגדי
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מי שמכיר את הצומת דסלר/חזון איש יודע שבאמת חייבים שם רמזורים, הן מבחינת ההולכי רגל, שזה צומת מרכזית יומיומית לאלפי ילדים שהולכים לחיידרים כ"י
עד היום התסדרו מצוין ב"ה, וגם בצומת של קוק רבי עקיבא לפני שהיו רמזורים ויש שם כמה חיידרים וציר מרכזי שעובר לבה"ס מרכז ב"ה הכל היה בסדר. כנ"ל גם בתומת הקשה של רבי עקיבא טרפון. הכל היה מצוין. אני לא אומר שלא צריך לנקוט אמצעי זהירות, אבל לא צריך לפזר רמזור בכל מקום ולקשהות על חיי כולם כאשר יש דרך אחרת (להגביל את הרמזורים לשעות שיש ילדים, לשים משמרת זה"ב שהיא תנתב את התנועה בזמן שיש ילדים,וכאשר אין כולם יוכלו ליסוע בחושפשיות)
מה גם שזה מעלה משמעותית את המחיר של נסיעה במונית בתוך העיר, לאלה שאין להם רכב או שצריך להגיע מהר ממקום למקום.
אני לא מאמין שגם אם יחיליפו ראש עיר זה ילך. כיון דעל על.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מה לעשות שמאז שהפציצו את רבי עקיבא ברמזורים המצב נהיה הרבה הרבה יותר טוב. פעם להיכנס לרבי עקיבא זה היה סיפור של מינימום רבע שעה לעמוד.
מי שמכיר את הצומת דסלר/חזון איש יודע שבאמת חייבים שם רמזורים, הן מבחינת ההולכי רגל, שזה צומת מרכזית יומיומית לאלפי ילדים שהולכים לחיידרים כ"י, וזו צומת ממש מסוכנת, והן מבחינת המכוניות, כשתמיד יש מריבה בין הרוצים לפנות לדסלר ובין הרוצים להמשיך בחזון איש מהכיוון הנגדי
חכמי חלם, במקום להעיף חלק מהאטובוסים מהעיר עושים עוד רמזורים
הסיבה שברבי עקיבא זה הסתדר יחסית זה בגלל הפקחים שמעיפים מי שעוצר בצד ומעכב את התנועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הכי טוב לעשות כיכר, בכל הערים עלו על זה, רק בב"ב תקועים מאחור.

רעיון מעולה לא עליתי על זה, בצומת חזון איש דסלר, שבקושי מקק אפשר להכניס - נעשה כיכר.

עד היום התסדרו מצוין ב"ה, .

ממש לא נכון. עשר פעמים ביום היה נוצר שם פקק (בחזו"א דסלר). וגם רבי עקיבא היום הנסיעה חלקה בלא פקקים, מה שלא היה קודם לכן, למי שזוכר.

חכמי חלם, במקום להעיף חלק מהאטובוסים מהעיר עושים עוד רמזורים
הסיבה שברבי עקיבא זה הסתדר יחסית זה בגלל הפקחים שמעיפים מי שעוצר בצד ומעכב את התנועה.

זה הרעיון הכי מקורי. להעיף את האוטובוסים. נכון שגם הפקחים שיפר קצת. אבל לא כל הזמן יש פקחים.

ויש שדווקא מקללים את ראש העיר בגלל הפקחים, אז מה לעשות, לשמוע את העיצה שלך להעיף אוטובוסים, או להעיף פקחים? אני חושב שהכי פשוט שיעיף את האוטובוסים על הפקחים, ואז יפתור את שתי הבעיות גם יחד.

עכשיו ברצינות, אין לי אינטרסים בעיריה, ואני לא קרוב של ראש העיר, ואפשר להטיל ביקורת עניינית, אבל דווקא בדברים האלו, שאין לראש העיר שום אינטרס, והוא עושה נטו משיקולים של טובת העיר, ועושה מאמץ להיטיב עם העיר, לא צריכים סתם להטיל רפש שלא במקום.
אני שמעתי, איני יודע אם זה נכון, שכשרצו לעשות רמזור בצומת חזון איש דסלר, ראש העיר לא רצה, והוא בא יום אחד בבוקר כשילדים עוברים לחיידרים, וראה מה המצב, ואמר, נכון, אין ברירה, חייבים רמזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אתם חושבים באמת שראש העיר הוא זה שמחליט אם לעשות רמזורים או לא? מה הוא יועץ תחבורתי? אני מאמין שהביאו אנשי מקצוע ובדקו הכל ועשו, הצומת הזו של חזון איש דסלר היא צומת מ-סו-כ-נ-ת ביותר מאות ילדים עוברים שם ביום והנסיעה בצומת הזו זה נראה כמו אצל בני דודנו כל אחד שם עושה מה בא לו, אז אין ברירה רק רמזורים מה לעשות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הבעיה של חזון איש זה שאין רמזור ברחוב דסלר ולכן הוא תקוע.
תראו שכאשר הרמזורים יפעלו ויהיו בתזמון עם יתר הרמזורים חזון יסע נורמלי.
הצומת הזו ללא רמזור תוקעת את כל האזור.
נסו לנסוע שם ב עשרה ל 8 בבוקר הבנות של וולף עוברות ועוברות ועוברות ולא חושבות לרגע לתת למכוניות גם לנסוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
וזה גם יהיה אם יעשו כיכר.
אנשים יעברו, והמכוניות יוכלו לעמוד במקום רבע שעה ויותר.
התפרון היחיד במקרים כאלו הוא רמזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אבל זה נכון לשעות העומס. אבל בשעות הלילה המאוחרות. וכן בערב שבת ובמוצאי שבת אפשר לכבות את הרמזורים ברחוב חזון איש. הירוק ברמזורים חצי ריקים
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אבל זה נכון לשעות העומס. אבל בשעות הלילה המאוחרות. וכן בערב שבת ובמוצאי שבת אפשר לכבות את הרמזורים ברחוב חזון איש. הירוק ברמזורים חצי ריקים
בכל כבישי הארץ אפשר לכבות אז...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לצערי כל בני ברקי מכיר את התופעה, היא לא קורית במקומות אחרים, שם יש 'תושבים נורמאליים' שמגיע להם מינימום של אנושיות,
אבל זה קורה כבר כמה שנים בבני-ברק, ואנחנו - ממשיכים לשתוק ולסתום את האף.

רכבי פינוי האשפה בבני-ברק אינם נושאים עמם מנקזי נוזלים, וכך אחרי כל פינוי אשפה הנך רואה פס ארוך רטוב ומצחין - המיץ של הזבל - כפשוטו.
זה מדיף ריח נורא למרחוק, זה מפיץ חיידקי קולי צואתיים, זה מזהם את הסביבה, זה בלתי נסבל.
כל שכן בעיר התורה והחסידות - שמיד כשאתה עובר ברחוב כזה - אתה מסיר את האוזניה עם שיעור התורה מהאוזן, או מכסה את התפילין בבוקר, או מפסיק את ה'קורבנות' שהתחלת לומר בדרך לתפילה, כי לרחוב יש דין של 'בית הכסא' כפשוטו!!


[הטריגר לפרסום הזה - במוצ"ש האחרון מכר שלי ישב בגינה בב"ב לפגישת שידוכים, ולפתע עלה ריח הצחנה באפם, הם החליטו לשנות מקום, אבל הוא מספר שלכל כיון שהוא הלך - הם הרגישו ש'חיריה' רודפת אחריהם. כל הכבישים רטובים בשובל ארוך וסרוח. זה היה נורא, וגם מבזה].

מישהו מכיר עוד עיר שכך מתעללים בתושבים, וזה עובר בדומיה??
ניסיתי לשלוח פעם מכתב ליתד - למכתבים למערכת, אך כנראה כיון שלא מדובר בבקשת תרופה, אז זה לא התאים למדור...

אני מתוסכל לגמרי מהמצב, וחושבני שהפורום החשוב הזה - ממנו תצא הישועה. ותשועה ברוב יועץ.
אולי הצפת המערכת ומשרד הבריאות במכתבי מחאה, אולי הגשת תביעה יצוגית נגד העיריה / חברת פינוי האשפה / משרד הבריאות או איני יודע מי, או כל רעיון אחר שנחשוב עליו יחד.

מגיע לתושבי בני ברק לנשום אויר נקי.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה