הר יונה, מקום להשקעה?

  • הוסף לסימניות
  • #21
מחיר הדירות בהר יונה לא עלה ב5 שנים האחרונות (כלומר, בהתחלה עלה קצת, ומיד ירד בחזרה).
קצב הבניה והאיכלוס הוא די אחיד בשנים הללו, וזה אומר 100 משפחות חדשות בממוצע לשנה (וזה אומר שעד שיגיעו ליעד של 3500 יח"ד שבתב"ע יעברו עוד 30 שנה).
מי שמדבר על תנופת בניה, לא יודע על מה הוא מדבר, קצב הבניה הוא סטטי.
גילוי נאות - אני מתגורר בשכונה כמעט מיום הקמתה, ואם תחפשו באשכולות ישנים תראו, שבעבר לא הייתי כל כל פסימי, וגם היום אני עדיין אופטימי אבל עם נסיון...
חוסר הבנה בסיסי בנתונים!!!!!! חריש הרבה יותר קרובה למרכז מהר יונה עם פוטנציאל הרבה יותר לעלית מחירים , לכאורה...
אמת. חריש קרובה יותר בכמעט חצי שעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
כמו שכתבו חריש קרובה בחצי שעה. בתוספת העובדה שהעיר חריש יושבת על כביש 6.

חריש היא עיר חדשה עם כל המשמעות של עיר חדשה.
הערך שלה משקף את ערך הדירות מצד עצמם ולאו דוקא מצד האוכלוסיה החרדית.
והיא ממשיכה להתבסס כי מגיעים אליה אוכלוסיות חזקות יחסית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לא בהכרח נכון. קח לדוגמא את עמנואל. ב8 שנים האחרונות, כמדומני שמחיר דירה שם הכפיל את עצמו. זאת אומרת שאם קנית דירה ב350א"ש כיום לאחר 8 שנים היא שווה 700 א"ש. אינני חושב שבירושלים וכו' המחיר עלה ב100 אחוז.
נכון, לא בהכרח, אבל לקחת דוגמה קיצונית.
אשדוד, קריית גת, בית שמש וכדו' עלו ב8 שנים האחרונות בכ 50%.

ב8 שנים אחרונות הר יונה לא עלה ב10% גם לא קריות, חיפה וכדו'.
בירושלים אגב, בשנה האחרונה עלה בכ 30%.

ב. בשביל להשקיע בקניה בירושלים, ב"ב, וכדומה אתה צריך לפחות מיליון ש"ח במקרה הטוב. לכן משקיע שאין לו את המיליון יעדיף להשקיע במקומות אחרים, ששם הוא יכול להשקיע סכום נמוך יותר.
כאן הטעות, יש מספיק נכסים בסכומים נמוכים כמו מחסנים חנויות חללים וכדו' מושכרים ומבוססים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מקפיץ, אשמח מאד לקבל הצעות!
אפרט את שאלתי.
אני מעוניין לקנות דירה להשקעה, אך לא בקריות וכדומה, כיון שאין ברצוני להתעסק עם שוכרים שאינם חרדים.
הדגש שלי הוא יותר על עליית מחיר הנכס ממחיר השכירות.
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
להשקעה יש מצב שכן הציבור החרדי רק יילך ויגדל,

לגביי שכירות נראה לי יותר קשה שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
חריש להיט!!! תברר טוב......
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מקפיץ למשמרת בוקר.
היכן שווה להשקיע בפריפריה החרדית, בשים דגש על עליית מחיר נכס יותר מעל מחירי השכירות.
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
היום כן שווה להשקעה
20210810_130512.jpg
. השכונה בתנופה לא רגילה. עם 4 פרוייקטים שנבנים במקביל .
20210810_132834.jpg
20210810_131139.jpg
20210810_133640.jpg

20210810_131202.jpg
20210810_131145.jpg
20210810_131850.jpg
20210810_133104.jpg
20210810_134340.jpg
20210810_133522.jpg
20210810_131238.jpg
20210810_131410.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מבחינת הקהילה הליטאית הר יונה נחל כישלון מוחלט.
מבחינת הקהילות החסידיות ישנם כמה קהילות ובראשם בעלזא תא"י דושנסקיא, מקווה שמספר המשפחות הכולל הוא 400 משפחות.
בטבריה התאכלסו רק בימים אלו 300 משפחות חדשות נוסף על ה1500/2000 משפחות הקיימות.
אין מה להשוות בין המקומות, (לכן גם המחיר לדירה חדשה בטבריה גבוה בלמעלה מ100,000 ש"ח יותר).
פרויקט ליטאי יצא עכשיו לדרך בהר יונה
100 יחידות איילת השחר. וגם פרויקט מקום תורה החל סוף סוף עבודות בשטח.
יש גם בעיר הותיקה קהילה ליטאית וגם בהר יונה כ90 משפחות.
כן הרבה חסידיות רואות היום את הר יונה כביתם אבל זה לא אומר שהמקום כישלון מבחינה ליטאית . יש 2 קהילות ליטאיות בהר יונה . וגם קהילה מזרחית. כן הרוב הוא חסידי וכנראה תמיד ישאר כך.
Screenshot_20210731-093307_Drive.jpg

20210806_160743.jpg

Scan2021-08-03_221321.jpg

20210810_131850.jpg

20210810_134340.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
הייתי ממליץ לך על טבריה. שם תוכל לקנות דירה במקומות שהשכירות לאוכלוסיה חרדית.
מומלץ יותר מהר יונה מכל היבט שהוא. גם מצד השכירות (יש הרבה יותר חרדים, והרבה יותר שומרי שבת).
יש לך גם אפשרות להשקיע בדירת נופש שהיא ללא ספק רווחית.
אשמח לתת פרטים נוספים.
אשמח לקבל עוד פרטים.
באיזה סדר גודל של סכום מומלץ לנסות לחפש שם?
(מחפש דירה להשקעה עם פוטנציאל תיאורטי לעבור לגור שם)
תודה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אשמח לקבל עוד פרטים.
באיזה סדר גודל של סכום מומלץ לנסות לחפש שם?
(מחפש דירה להשקעה עם פוטנציאל תיאורטי לעבור לגור שם)
תודה !
למה לא ללכת לקרית גת ?
מחירים ל4 חדרים קומה שלישית 750000 ש"ח.
ושכירות בסביבות 3000/3500 ש"ח
אחי (חתן) כרגע בהליכי קניה שם.
ובבוא היום אפשר לעבור לשם יש שם קהילה גדולה ב"ה.
ולא אין לנו שם מהקהילה שלנו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
קשה ללמוד מהעבר על העתיד
אני קניתי במודיעין עילית דירת 3 חדרים ב2008 ב600,000
ב-2018 ערך היה כפול 1,200,000
האם זה אומר שב2028 הערך יטפס ל2,400,000? קשה להניח
בינתיים ב3 שנים טיפס ב-15 % בערך
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מחיר למשתכן 1570 - הר יונה ד.
יש למישהו מושג האם שווה לרכוש שם?
רוצים בערך 7 אל"ש למטר.
תודה לעונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לפעמים זה מדהים אותי...
אנשים חושבים לקנות דירה ולרגע לא חושבים על איכות החיים אלא רק אם המחיר יעלה, יהיה שווה או לא
לא נרחיב בענייני אמונה כי כסף שמגיע לי בחיים יהיה לי גם אם ערך הדירה לא יעלה (והוא עלה!)
אנו גרים בהר יונה כבר תקופה ארוכה
זה לגור במקום פסטורלי, אויר מדהים
קהילות איכותיות
ליטאים, חסידים... אוירה הדדית
יש כמעט את כל סוגי העסקים בשכונה לא חסר כלום! (מה גם שהשכונה היא חלק מעיר מפותחת שיש בה הכל!)
לעניות דעתי מי שרואה פסימי יראה פסימי בכל מקום.
משפחות טובות כל כך, מוסדות איכותיים
מה גם שגדולי ישראל סמכו ידיהם על המקום
זהו ישוב ארץ ישראל מהודר!!!

ואכן,
אם תשכילו לחשוב,
אם מחירי הדירות ימשיכו לעלות בקצב
והקיצוצים בתקציבים עוד יגברו
למי תהיה אפשרות לקנות דירה

כן, כרגע המחירים הם לא בשמיים, בכוונה תחילה
ובהכוונת הרבנים
כדי שבני תורה יוכלו להמשיך לבוא ולקנות ולשכור

אסיים בהתבטאותיו של הרב שטיינמן זצ"ל
"הר יונה היא לא פריפריה"
ו"היא עתידה להיות מרכז בפני עצמה"!

ממליצים בחום לבוא ולטעום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לפעמים זה מדהים אותי...
אנשים חושבים לקנות דירה ולרגע לא חושבים על איכות החיים אלא רק אם המחיר יעלה, יהיה שווה או לא
לא נרחיב בענייני אמונה כי כסף שמגיע לי בחיים יהיה לי גם אם ערך הדירה לא יעלה (והוא עלה!)
אנו גרים בהר יונה כבר תקופה ארוכה
זה לגור במקום פסטורלי, אויר מדהים
קהילות איכותיות
ליטאים, חסידים... אוירה הדדית
יש כמעט את כל סוגי העסקים בשכונה לא חסר כלום! (מה גם שהשכונה היא חלק מעיר מפותחת שיש בה הכל!)
לעניות דעתי מי שרואה פסימי יראה פסימי בכל מקום.
משפחות טובות כל כך, מוסדות איכותיים
מה גם שגדולי ישראל סמכו ידיהם על המקום
זהו ישוב ארץ ישראל מהודר!!!

ואכן,
אם תשכילו לחשוב,
אם מחירי הדירות ימשיכו לעלות בקצב
והקיצוצים בתקציבים עוד יגברו
למי תהיה אפשרות לקנות דירה

כן, כרגע המחירים הם לא בשמיים, בכוונה תחילה
ובהכוונת הרבנים
כדי שבני תורה יוכלו להמשיך לבוא ולקנות ולשכור

אסיים בהתבטאותיו של הרב שטיינמן זצ"ל
"הר יונה היא לא פריפריה"
ו"היא עתידה להיות מרכז בפני עצמה"!

ממליצים בחום לבוא ולטעום...
הר יונה הבוקר
FB_IMG_1636295112824.jpg
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ועד דיור לקהילות מודיע על פרויקט בניה במחיר מוזל במגרשים שזכו בהם חברות בניה גדולות שהגיעו להסדר עם הרב אברהם סלונים על מכירה מרוכזת לציבור החרדי במחיר של כ 150 אלף פחות ממחיר השוק בהר יונה, פרויקט במודל דומה לאחיסמך- אחיסמך עכו, הרב נתן רוזנבלט סייע רבות בנושא

שלום וברכה,

לאחר תקופת זמן שבהם נעשתה פעילות רחבה בכמה מקומות שעתידים להתפתח אי"ה לציבור חרדי, תקוותינו לצאת בתקופה הקרובה עם כמה בשורות דיור ברחבי הארץ, ומפני שלא היו דברים שהבשילו סופית, לא יצאנו בהודעות.

ועל של עתה באנו. בהר יונה נסגר מכרז לפני 3 שבועות אשר זכתה בו חברת מהגדולות בארץ אשר בסיכום עם איש החסד הרב אברהם סלונים שליט"א, סוכם על מכירה במחיר מוזל לנרשמים דרכו. ההרשמה הינה כללית לכל הציבורים, ובמידה וירשמו מעל מספר יחידות הדיור שזכו במכרז (כ-580) תערך הגרלה בין הנרשמים מי יזכה.
המחירים בפרוייקט זה הם כ150,000 ש"ח פחות ממחיר השוק. והר יונה עומדת לפני התפתחות חרדית אדירה בשנים הקרובות עם תוספת של קרוב ל3000 דירות המיועדות לציבור החרדי.

בד בבד ועדת 'דיור לקהילות' יצרה שיתוף פעולה ביחד עם ועדת הדיור המקומית של הר יונה ופנתה להרב אברהם סלונים שליט"א לייעד מגרש במכרזים העתידים להיסגר בימים הקרובים לציבור הליטאי מתוך תפילה ותקווה שיצליח לזכות במכרזים נוספים, ויתאפשר גיבוש ליטאי גדול בהר יונה. הרב סלונים שטוב ליבו ורוחב דעתו ידועים הסכים לדבר בחפץ לב. (וכאן המקום להודות להרב נתן רוזנבלט שליט"א שטרח ויגע רבות בחיבור האנשים ורבות חייבים לו על הגלוי ועוד יותר על הנסתר).

על כן כל מי שחפץ להירשם למגרש שהרב סלונים כבר זכה בו והוא דבר וודאי, מצ"ב בזה המודעות שפורסמו מטעמו דרכי הרישום בקו ו'דמי הרצינות' שצריכים להפקיד בימים הקרובים ממש. כפי שהודגש הרישום פתוח לכלל הקהילות והזכיה תהיה לפי הגרלה בלבד.

אמנם במקביל אנו עושים רישום למכרז העתידי, מתוך תפילה שהרב סלונים יצליח לזכות בו וכפי שסוכם בין הצדדים אי"ה ייועד לציבור הליטאי, החפצים להירשם (לעת עתה ללא צורך ב'דמי רצינות') יכולים להירשם במגוון דרכים:
1. פלאפון 053-4153331.
2. נדרים פלוס
https://nedar.im/F4081.
3. במייל חוזר. במידה ובחרתם במייל חוזר יש לציין את הפרטים דלקמן, שם הבעל, תעודת זהות, שם האשה, תעודת זהות, נייד בעל, מייל זמין, האם אתם מעוניינים בדירת 3/4/5 חדרים, מספר ילדים.
אנו תקווה (בלא התחייבות לעת עתה) שאי"ה יהיה הלוואה על סך מכובד כעזרה להון העצמי בפריסה נרחבת, על מנת להקל על הרוכשים.

הרישום הינו עד ט"ו בשבט בלבד! מצ"ב המודעות הן על המכרז הקיים ופרטי ההתקשרות והן על המכרז הבעל"ט.

נ.ב. לבקשת רבים לקבל חומר מסודר על הפריפריה אנו מקווים אי"ה בשבועות הקרובים להתחיל להוציא סקירות מסודרות אחת לשבועיים/שלוש, שבהם ינתן מידע מקיף על הפריפריה החרדית כיום.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה