הר יונה, מקום להשקעה?

  • הוסף לסימניות
  • #41
אני לא מבין גדול בנדל"ן,
אבל הציבור החרדי גדל בכ 4% לשנה,
איפה יגורו כולם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43

רק שאלה,
אם בונים במקום שהוא לא ב"ב וק"ס או ב"ש
אז למה כ"כ דחוס, 4 בקומה כפול 8 קומות
את זה יש לנו כבר מספיק, תבנו יותר מרווח שהאיכות חיים תהיה שווה את המרחק.

תראו למשל בעמנואל או במעלה עמוס או בתל ציון בונים מרווח ונמוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אז למה כ"כ דחוס, 4 בקומה כפול 8 קומות
את זה יש לנו כבר מספיק, תבנו יותר מרווח שהאיכות חיים תהיה שווה את המרחק.
משיחה עם הפרויקט החדש בגבעת המורה עפולה הבנתי שהם מתכוונים לבנות באמת יותר מרווח לעין וכלשונו "לא אחיסמך מספר 2"
 
  • תודה
Reactions: szn
  • הוסף לסימניות
  • #46
אז למה כ"כ דחוס, 4 בקומה כפול 8 קומות
זה הבנייה כיום, ובעיקר במקומות חרדים. וגם בהר יונה יש כאלו וכאלו.
(אגב כל הבניינים מדורגים)
תבנו יותר מרווח שהאיכות חיים תהיה שווה את המרחק.
תסתובבו בשכונה ותשאלו אנשים למה הם גרים פה
ברוב המקרים זו תהיה התשובה: איכות חיים.
גם בתמונות הכי יפות לא תוכלו להרגיש אוירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
רק שאלה,
אם בונים במקום שהוא לא ב"ב וק"ס או ב"ש
אז למה כ"כ דחוס, 4 בקומה כפול 8 קומות
את זה יש לנו כבר מספיק, תבנו יותר מרווח שהאיכות חיים תהיה שווה את המרחק.

תראו למשל בעמנואל או במעלה עמוס או בתל ציון בונים מרווח ונמוך.
ממש לא דחוס בהר יונה להפך איכות חיים של ממש
גאבד-מלבורן-בנוף-הגליל-30.jpg
גאבד-מלבורן-בנוף-הגליל-11.jpg
20211115_080733.jpg
FB_IMG_1636955999545.jpg
IMG_0172-1536x1024.jpg
Screenshot_20211115-185112_Chrome.jpg
20211114_190855.jpg
20211114_191809.jpg
Screenshot_20211115-192626_Google.jpg
ויזניץ-חיפה-בנוף-הגליל-2-1536x1024.jpg
גאבד-מלבורן-בנוף-הגליל-23.jpg

FB_IMG_1636989963358.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
מחיר למשתכן 1570 - הר יונה ד.
יש למישהו מושג האם שווה לרכוש שם?
רוצים בערך 7 אל"ש למטר.
תודה לעונים.
ברור. גם השכונה בבנייה כבר וגם היא צמודה להר יונה ג. הרבה רוכשים חרדים רכשו שם. ועכשיו עם עוד תוספת של 3500 יחידות להר יונה שאושרו שבוע שעבר ברור שנוף הגליל והר יונה בפרט יהיה מוקד חרדי הומוגני הכי גדול בצפון.
בקרוב יש כנס התאגדות לרוכשים ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
לא שאלתי האם המוסדות מרווחים או לא
שאלתי על הבנינים שבנויים לגבוה ודי צפופים
4 דיירים בקומה
אומנם הבנינים בהר יונה בני 9 קומות אך יש להן 2 כניסות אחת מאמצע הבניין ואחת מקומת הקרקע . הבניינים בהר ככה בגלל שהחוק החדש קובע שבכל בניין כזה היזם אחראי להקדיש בקומה הראשונה מקום לבית כנסת ובעתיד גם לגן ילדים.
הר יונה הולכת להיות עיר גדולה מאוד עם 18אלף יחידות שזה יותר גדול ממודיען החילונית . בעיר בונים ככה . ככה גם הרבה קהילות מצטרפות . וההתאגדות קלה יותר.
ערלוי בונים קריה של 150 יחידות. ברסלב 250 יחידות . בעלזא מסיימים את ה400 יחידות. תולדות אברהם וקהל חסדים רוכשים בנינים שלמים. מי שמגיע להר יונה היום יראה אתר בנייה ענק. כולם בדרך לכאן !
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #54
שאלתי על הבנינים שבנויים לגבוה ודי צפופים
4 דיירים בקומה
שמעתי כבר כמה אנשים שאומרים "אם אני כבר בא רחוק... שיהיה לי... הכל מושלם..."
על דירה כזו בירושלים או בבני ברק (וסליחה, יותר צפופות, בלי טיפת נוף, בלב עיר רועשת) אנשים שיש להם כסף מוכנים לשלם גם 2 ו3 מליון.
אז מה? מגיעים לצפון, לבית עם נוף מדהים, אויר בלי סוף, דירות מהניילון, רק קצת יותר רחוק... עדיין בארץ ישראל ואפילו לא בסוף הצפון. ומשלמים רבע או שליש מחיר!!!!! זה לא נורמלי.
לדעתי מי שיש לו כסף לדירה במרכז עדיף לו לקנות פשוט כמה דירות בהר יונה... הרבה יותר איכות חיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
ערלוי בונים קריה של 150 יחידות. ברסלב 250 יחידות . בעלזא מסיימים את ה400 יחידות. תולדות אברהם וקהל חסדים רוכשים בנינים שלמים. מי שמגיע להר יונה היום יראה אתר בנייה ענק. כולם בדרך לכאן
יש שם גם ליטאים?
או שזה הולך להיות 100% חסידי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
יש שם גם ליטאים?
או שזה הולך להיות 100% חסידי?
פרויקט ליטאי יצא עכשיו לדרך בהר יונה
100 יחידות איילת השחר. וגם פרויקט מקום תורה החל סוף סוף עבודות בשטח.
יש גם בעיר הותיקה קהילה ליטאית וגם בהר יונה כ90 משפחות.
כן הרבה חסידיות רואות היום את הר יונה כביתם אבל זה לא אומר שהמקום כישלון מבחינה ליטאית . יש 2 קהילות ליטאיות בהר יונה . וגם קהילה מזרחית. כן הרוב הוא חסידי וכנראה תמיד ישאר כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
זה מתחיל להישמע הלהיט הבא של הציבור החרדי, כמויות של דירות בבניה/לקראת איכלוס, כל המגזרים, ירושלמים חסידים ספרדים וליטאים.
יש סיכוי לזה? או סתם דמיון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
כבר כתבתי את זה בעבר, תגיעו ותראו בעצמכם, הכל כאן בבניה ותכנון, הכל בסיעתא דישמיא כמובן.
ואגב, גדולי ישראל מחוגים שונים צפו את זה כבר לפני הרבה זמן (תבדקו אותי.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
שמעתי כבר כמה אנשים שאומרים "אם אני כבר בא רחוק... שיהיה לי... הכל מושלם..."
על דירה כזו בירושלים או בבני ברק (וסליחה, יותר צפופות, בלי טיפת נוף, בלב עיר רועשת) אנשים שיש להם כסף מוכנים לשלם גם 2 ו3 מליון.
אז מה? מגיעים לצפון, לבית עם נוף מדהים, אויר בלי סוף, דירות מהניילון, רק קצת יותר רחוק... עדיין בארץ ישראל ואפילו לא בסוף הצפון. ומשלמים רבע או שליש מחיר!!!!! זה לא נורמלי.
לדעתי מי שיש לו כסף לדירה במרכז עדיף לו לקנות פשוט כמה דירות בהר יונה... הרבה יותר איכות חיים.
החלטה שלהם אם להמשיך לגור בחניות או חדרי אשפה. אם יש להם כסף לדירה בירושלים ובני ברק אני הכי אפרגן להם. הר יונה מיועדת משפחות צעירות שאין להן את ההון לדירה בירושלים.
יש שטח בהר יונה שמיועד לכ200 צמודי קרקע אז לא הכל יהיה ככה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ועד דיור לקהילות מודיע על פרויקט בניה במחיר מוזל במגרשים שזכו בהם חברות בניה גדולות שהגיעו להסדר עם הרב אברהם סלונים על מכירה מרוכזת לציבור החרדי במחיר של כ 150 אלף פחות ממחיר השוק בהר יונה, פרויקט במודל דומה לאחיסמך- אחיסמך עכו, הרב נתן רוזנבלט סייע רבות בנושא

שלום וברכה,

לאחר תקופת זמן שבהם נעשתה פעילות רחבה בכמה מקומות שעתידים להתפתח אי"ה לציבור חרדי, תקוותינו לצאת בתקופה הקרובה עם כמה בשורות דיור ברחבי הארץ, ומפני שלא היו דברים שהבשילו סופית, לא יצאנו בהודעות.

ועל של עתה באנו. בהר יונה נסגר מכרז לפני 3 שבועות אשר זכתה בו חברת מהגדולות בארץ אשר בסיכום עם איש החסד הרב אברהם סלונים שליט"א, סוכם על מכירה במחיר מוזל לנרשמים דרכו. ההרשמה הינה כללית לכל הציבורים, ובמידה וירשמו מעל מספר יחידות הדיור שזכו במכרז (כ-580) תערך הגרלה בין הנרשמים מי יזכה.
המחירים בפרוייקט זה הם כ150,000 ש"ח פחות ממחיר השוק. והר יונה עומדת לפני התפתחות חרדית אדירה בשנים הקרובות עם תוספת של קרוב ל3000 דירות המיועדות לציבור החרדי.

בד בבד ועדת 'דיור לקהילות' יצרה שיתוף פעולה ביחד עם ועדת הדיור המקומית של הר יונה ופנתה להרב אברהם סלונים שליט"א לייעד מגרש במכרזים העתידים להיסגר בימים הקרובים לציבור הליטאי מתוך תפילה ותקווה שיצליח לזכות במכרזים נוספים, ויתאפשר גיבוש ליטאי גדול בהר יונה. הרב סלונים שטוב ליבו ורוחב דעתו ידועים הסכים לדבר בחפץ לב. (וכאן המקום להודות להרב נתן רוזנבלט שליט"א שטרח ויגע רבות בחיבור האנשים ורבות חייבים לו על הגלוי ועוד יותר על הנסתר).

על כן כל מי שחפץ להירשם למגרש שהרב סלונים כבר זכה בו והוא דבר וודאי, מצ"ב בזה המודעות שפורסמו מטעמו דרכי הרישום בקו ו'דמי הרצינות' שצריכים להפקיד בימים הקרובים ממש. כפי שהודגש הרישום פתוח לכלל הקהילות והזכיה תהיה לפי הגרלה בלבד.

אמנם במקביל אנו עושים רישום למכרז העתידי, מתוך תפילה שהרב סלונים יצליח לזכות בו וכפי שסוכם בין הצדדים אי"ה ייועד לציבור הליטאי, החפצים להירשם (לעת עתה ללא צורך ב'דמי רצינות') יכולים להירשם במגוון דרכים:
1. פלאפון 053-4153331.
2. נדרים פלוס
https://nedar.im/F4081.
3. במייל חוזר. במידה ובחרתם במייל חוזר יש לציין את הפרטים דלקמן, שם הבעל, תעודת זהות, שם האשה, תעודת זהות, נייד בעל, מייל זמין, האם אתם מעוניינים בדירת 3/4/5 חדרים, מספר ילדים.
אנו תקווה (בלא התחייבות לעת עתה) שאי"ה יהיה הלוואה על סך מכובד כעזרה להון העצמי בפריסה נרחבת, על מנת להקל על הרוכשים.

הרישום הינו עד ט"ו בשבט בלבד! מצ"ב המודעות הן על המכרז הקיים ופרטי ההתקשרות והן על המכרז הבעל"ט.

נ.ב. לבקשת רבים לקבל חומר מסודר על הפריפריה אנו מקווים אי"ה בשבועות הקרובים להתחיל להוציא סקירות מסודרות אחת לשבועיים/שלוש, שבהם ינתן מידע מקיף על הפריפריה החרדית כיום.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה