השביל התלוי בבניאס - נחל חרמון

  • הוסף לסימניות
  • #1

אני רוצה לראות את מפל הבניאס.
אשמח למידע האם זה מקום שנחמד לטיול לזוג?
האם מה שמופיע כאן בקישור שהעליתי מומלץ לטיול? (ביום שישי)
עזרתכם בבקשה בעלי הנסיון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
סליחה מראש על כל השאלות
אפשר לעבור את המסלול הזה בלי להתרטב?
מתקשרים למספר שמופיע שם ופשוט מגיעים?
יש איזה מדריך במסלול? האם אפשר להתבלבל בדרך?
מי שיכול לפרט אשמח
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הבנתי שיש שם כמה מסלולים. זה נכון?
יש גם מסלול שנכנסים לנחל ? איך אנ יודעת שבחרתי את המסלול הנכון (בלי להרטב )
מבררת מראש בקנית הכרטיס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לא אמורים להתרטב, אפשר להזמין מקום באתר שלהם, מאד נח, מקבלים בכניסה מפה של האתר, אין כל כך איך להתבלבל לדעתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שלום.
הייתי שם ביום שישי
היה מושלם. יפה שם מאד
ואפילו שהיינו שם בשעות חמות היה מלא מוצל בגלל העצים
ממליצה בחום! תודה על המידע
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אתר הבניאס מתחלק ל2, השביל התלוי ומעיינות הבניאס
אם רוצים ללכת לשניהם צריך להזמין מקום לכל אחד בנפרד, אבל בקופה את משלמת מחיר אחד לשניהם
בשביל התלוי - בהתחלה יורדים במדרגות, ואז הולכים על שבילי עץ וגם על הקרקע לצד הנהר השוצף עד שמגיעים למפל הבניאס. יפיפה ולא נרטבים בכלל.
בחלק של המעיינות גם מאד יפה, מגיעים למעינות גדולים ויש שם אפשרות לטייל בהמשך הנהר וגם לראות כל מיני חורבות מעניינות יותר או פחות.
אם אתם צעירים ומלאי מרץ - ניתן גם ללכת מהשביל התלוי למעיינות הבניאס, זכור לי שלוקח שעה וחצי, אבל אז יש לכם בעיה עם הרכב ולכן כדאי יותר ללכת לכל אחד בנפרד עם הרכב.
כשקונים את הכרטיסים הפקיד יכול להסביר לכם על האפשרויות השונות במתחם המעיינות. במתחם השביל התלוי אין אופציות, זה פשוט ללכת בשביל עד למפל. במתחם המעיינות יש כמה אופציות. אבל יפה אפילו סתם להיות ליד המעיינות, זה ממילא כלול במחיר.

היינו גם בחורף וגם בקיץ, בחורף כמובן יפה יותר בגלל כל הירוק מסביב, אבל הזרימה מעולה גם בקיץ וממש ממש יפה שם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

כאן כתב המשתמש המוערך @אז נדברו שמתכננים לשנות את החישוב של הזכאות להנחה בארנונה.
במקום שיהיה את האפשרות לבחור האם לחשב את ממוצע ההכנסה של שלוש חודשים אחרונים או של השנה האחרונה - זה תמיד יחושב לפי סך ההכנסה השנתי.
אשמח למידע בנושא, איפה זה אוחז עכשיו, מה הסיכויים שבאמת זה יקרה? ואיך אפשר להגיש התנגדות.
כי אם זה יקרה והחישוב יהיה שרירותי לפי ההכנסה הממוצעת בחישוב שנתי, ייצא שמי שההכנסה שלו התכווצה בחודשים האחרונים שבעצם - דווקא עכשיו הוא צריך את ההנחה יותר מתמיד, לא יאפשרו לו את זה בגלל שהממוצע של ההכנסה השנתית הוא גבוה.
השכל הישר אומר שאי אפשר להימנע מלהושיט עזרה לבנאדם דווקא מתי שהוא צריך אותה יותר מתמיד.
משתפת בגילופי תפוחים בנושא מהפרשה לפרשת מטות מסעי

וכאן זה של פרשת פנחס

וכאן זה של פרשיות שלח קרח חוקת בלק

ואם אתם רוצים לראות יצירות נוספות שהעליתי בפרוג

Screenshot_20250725-133737_WhatsAppBusiness.jpg
Screenshot_20250725_133755.jpg
Screenshot_20250725_165853.jpg
יש לי כאן סקר על פלאפונים :

השאלה היא האם זה מספיק שיש שם קצת יותר מ-800 מצביעים או שצריך יותר ???

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה