השוואה בין רווקות לנשואות- תהנו:)

  • הוסף לסימניות
  • #2
לא כל מה שחושבים צריך להאמר
לא כל מה שאומרים צריך להכתב
ולא כל מה שכותבים צריך להתפרסם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י ח-מ;1525329:
לא כל מה שחושבים צריך להאמר
לא כל מה שאומרים צריך להכתב
ולא כל מה שכותבים צריך להתפרסם...


ולא כל מה שמתפרסם צריך לקרוא.:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
המשפט הראשון פשוט דוחה,
ההמשך- ראש של רווקה שכל ימיה ולילותיה סובבים סביב השידוכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכון.
זה הקטע היפה פה.
מסכימה איתכן שיש כאלה פחות מכובדים....;);)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לפחות תכתבי את השם
נתפלל עליך לזווג הגון
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מה קרה, אין חושומור???
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני חושבת שזה חזק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אהבתי. זה חזק!
לא צריך לעשות מכל דבר עסק, מותר לקחת דברים בקלות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י מקופלת;1525395:
ההמשך- סתם ראש של רווקה שכל ימיה ולילותיה סובבים סביב השידוכים.

:confused::confused::confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י מקופלת;1525395:
המשפט הראשון פשוט דוחה,
ההמשך- סתם ראש של רווקה שכל ימיה ולילותיה סובבים סביב השידוכים.

מה סתם פה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אז לכל המוטרדות...
ב"ה יש ויש חוש הומור, ולא לקחתי קשה בכלל
וגם את התגובה שלי לא חייבים לקחת קשה :eek:

נכון לייק ענק על סגנון הכתיבה - אהבתי מאוד (חוץ מהמשפט הראשון כמו שציינתי)
קראתי ונהנתי :)
אבל רק מהכתיבה, לא מהתוכן. התוכן הוא מזווית הראיה של בחורה. ובתור נשואה לא התחברתי .
והנה למשל שינויים קטנים

אותן מרדימים בעזרת אפידורל בקרוב אצלך
אני נרדמת מייד (צחוק הגורל...) ואותן מעירים בעזרת סלטות במיטה
בערב הן פנויות, הן נשואות כבר שנים... בערב הן מותשות ודוקא מאוד עמוסות
בערב אני תפוסה- במשכנות שאננים שבועיים היה לי לנוח לפני שזה קרה
היא יצאה מהבית? לחתונה, עם בעלה איזה? התחלפה באמצע עם בעלה כדי לחסוך בייבי סיטר
אני יצאתי? לשיעור במעל"ה ולפעמים סתם לראות מה חדש בגאולה
הן עצבניות? קורה, זה הורמונאלי כי השוויגער העירה לי
אני עצבנית? כי הוא עדיין לא ענה לי אולי זה הורמונלי?
אין לה מצב רוח? ככה זה- אשה וגם לבחורה
לי אין מצב רוח? כנראה שיש פגישה כנראה שהיא בוטלה
היא מוחה ואומרת: כי ככה בעלי ! כי ככה בא לי
אני בוכה ואומרת: כי ככה בא לי ! בבקשה, תפרקי...

מקווה שהבנתן למה התכוונתי...
ואם לא, אז לא. זכותי להביע את דעתי, וזכותכן לא להסכים איתה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י מקופלת;1525475:
אז לכל המוטרדות...
ב"ה יש ויש חוש הומור, ולא לקחתי קשה בכלל
וגם את התגובה שלי לא חייבים לקחת קשה :eek:

נכון לייק ענק על סגנון הכתיבה - אהבתי מאוד (חוץ מהמשפט הראשון כמו שציינתי)
קראתי ונהנתי :)
אבל רק מהכתיבה, לא מהתוכן. התוכן הוא מזווית הראיה של בחורה. ובתור נשואה לא התחברתי .
והנה למשל שינויים קטנים

אותן מרדימים בעזרת אפידורל בקרוב אצלך
אני נרדמת מייד (צחוק הגורל...) ואותן מעירים בעזרת סלטות במיטה
בערב הן פנויות, הן נשואות כבר שנים... בערב הן מותשות ודוקא מאוד עמוסות
בערב אני תפוסה- במשכנות שאננים שבועיים היה לי לנוח לפני שזה קרה
היא יצאה מהבית? לחתונה, עם בעלה איזה? התחלפה באמצע עם בעלה כדי לחסוך בייבי סיטר
אני יצאתי? לשיעור במעל"ה ולפעמים סתם לראות מה חדש בגאולה
הן עצבניות? קורה, זה הורמונאלי כי השוויגער העירה לי
אני עצבנית? כי הוא עדיין לא ענה לי אולי זה הורמונלי?
אין לה מצב רוח? ככה זה- אשה וגם לבחורה
לי אין מצב רוח? כנראה שיש פגישה כנראה שהיא בוטלה
היא מוחה ואומרת: כי ככה בעלי ! כי ככה בא לי
אני בוכה ואומרת: כי ככה בא לי ! בבקשה, תפרקי...

מקווה שהבנתן למה התכוונתי...
ואם לא, אז לא. זכותי להביע את דעתי, וזכותכן לא להסכים איתה:)

לגמרי לא לקחתי אותך קשה, ממש ממש לא.
רק את המשפט שהדגשתי כציטוט ממך לא ממש אהבתי.
זה הכל, עזבי.

ההוספות שלך מוצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י 1ֹ_RACHEL;1525482:
לגמרי לא לקחתי אותך קשה, ממש ממש לא.
רק את המשפט שהדגשתי כציטוט ממך לא ממש אהבתי.
זה הכל, עזבי.

ההוספות שלך מוצלחות!

המילה סתם אכן הייתה מיותרת ומזלזלת, מחקתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
איזה חמודדדד!!!
אפשר להעביר במייל לחברה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י פשוט;1525267:
קבלתי במייל -וכך היא כותבת.
שמחה לשתף:

חברות שלי ואני...

אני מתלבטת: תפרח או גרודנא ?
הן בהכנה ללידה, במחלקה או בפגיה
/
לפי הסגנון מתאים יותר:
חברון או עטרת ישראל
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מוכר:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אוקי,
אז במחילה מכולן, מי שכתבה את זה, זו חברה שלי.
בחורה שלא יודעת אפילו איך שולחים מייל.
היא כתבה את זה לעצמה, והראתה לכמה אנשים.
מישהיא, חצופה מאוד לטעמי, העלתה את זה למייל ומשם זה נפוץ....

אבל רק להסביר- הרעיון הוא בחורה בשנות העשרים הראשונות שרוב חברותיה התחתנו- והיא עדיין לא.
אין פה קטע להראות כמה החיים שלנשואות נוחים ויפים לעומת חיי בחורה( כך נראה שכמה מהמגיבות פה קלטו, והיא לא מנסה ל"הכניס" לנשואות ממש לא!)
היא רק כותבת מזוית קצת מתוסכלת לפעמים- ומלאת בריאות ושמחת חיים- , של בחורה מוקפת נשואות.
אם תחשבו על זה.
זה לא קל בכלל.....
ובנוגע למשפטים מכבדים או לא, היא בחיים לא הייתה כותבת כך אם היא הייתה יודעת שזה יפורסם......
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה