תקשורת השיחות מופנות למשטרה - מה עושים ?

  • הוסף לסימניות
  • #1
כל שיחה שאני מבצע למוקד העירוני 106 מפנה למשטרה
אני מחייג ל103 חברת החשמל - גם מפנה למשטרה
פניתי לפרטנר - אמרו לי שזה העיריה או חברת החשמל מפנות אליהם, בחברת החשמל אומרים שלא קשור אליהם
מה אפשר לעשות ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כל שיחה שאני מבצע למוקד העירוני 106 מפנה למשטרה
אני מחייג ל103 חברת החשמל - גם מפנה למשטרה
פניתי לפרטנר - אמרו לי שזה העיריה או חברת החשמל מפנות אליהם, בחברת החשמל אומרים שלא קשור אליהם
מה אפשר לעשות ?
אולי אתה גר בעיר שהכל נמצא במשטרה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
המכשיר שיאומי
קשור ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כל שיחה שאני מבצע למוקד העירוני 106 מפנה למשטרה
אני מחייג ל103 חברת החשמל - גם מפנה למשטרה
פניתי לפרטנר - אמרו לי שזה העיריה או חברת החשמל מפנות אליהם, בחברת החשמל אומרים שלא קשור אליהם
מה אפשר לעשות ?
אם אני לא טועה-
בחו"ל המספרים הללו הם המספרים למשטרה
אולי משהו בהגדרות של המכשיר מוגדר שאלו מספרי חירום
וכך זה מפנה למספרי החרום פה בארץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
****
אם אני לא טועה-
בחו"ל המספרים הללו הם המספרים למשטרה
אולי משהו בהגדרות של המכשיר מוגדר שאלו מספרי חירום
וכך זה מפנה למספרי החרום פה בארץ
אז מה עושים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אם אני לא טועה-
בחו"ל המספרים הללו הם המספרים למשטרה
אולי משהו בהגדרות של המכשיר מוגדר שאלו מספרי חירום
וכך זה מפנה למספרי החרום פה בארץ
השערה מסתברת
תסתכל בהגדרות יש משהו על שיחות חירום.
תנסה למחוק שם את המספר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #12
כל שיחה שאני מבצע למוקד העירוני 106 מפנה למשטרה
אני מחייג ל103 חברת החשמל - גם מפנה למשטרה
פניתי לפרטנר - אמרו לי שזה העיריה או חברת החשמל מפנות אליהם, בחברת החשמל אומרים שלא קשור אליהם
מה אפשר לעשות ?
היה לי את אותו דבר במכשיר SAFE 10
אין מה לעשות
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לי זה היה בנוקיה C2 ז"ל (כשר אורגינל ללא אפשרות לשום שינויי הגדרות ח"ו).
כנראה באג שקורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מצאתי את הבעיה, רק אני לא מבין מה הקשר
זה קורה רק כשאני מפעיל שיחות VOLTE, ואז המספרים הנ"ל מעבירים למשטרה
אם אני מבטל את האופציה הזו - זה מתקשר ליעד
מישהו יודע מה הקשר ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם אני לא טועה-
בחו"ל המספרים הללו הם המספרים למשטרה
אולי משהו בהגדרות של המכשיר מוגדר שאלו מספרי חירום
וכך זה מפנה למספרי החרום פה בארץ
112
911
103 או 106 לא נראה לי למשטרה בשום מקום
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מדובר על כל התקשורת בטיסות לחו"ל.

אציין, זה רק דרך מערכת אנדרואיד (סמארטפון/ טאבלט, גם כשר דרך בלוטוס או אוזניות), לא מתאים לטלפון כשר.

ראשית, הרעיון הוא לנהל את השיחות רק דרך האינטרנט. כך שאין עלות גבוהה כ"כ לפי דקה.

אני כותב מה שאני עושה כבר כמה שנים, ואני מרוצה ועובד מעולה.

יש לי סים שתקף לשלש שנים של חברת פלאפון, בשם GLOBAL SIM (למי שיש eSim יש פתרונות זולים יותר).
קניתי בהנחה דרך אתר טיסות סודיות, ואני רואה שההנחה עדיין קיימת, דרך הקישור הבא:
1759087784922.png

אני קניתי את הסים ב119 שח ל5GB לשלש שנים. מי שנוסע הרבה כמובן שכדאי לו לקחת את ה10GB ב151 ש"ח.
אפשר לאסוף את הסים בכל מוקד של פלאפון, או משלוח הביתה ב-30 שח (לא בדקתי ממש עכשיו, כך היה בעבר).

כך נראה חלון בדיקת היתרה באתר של גלובל סים:
1759087757646.png

זה בעצם מספק לנו אינטרנט יחסית חופשי. (אם לא משתמשים בסרטים/ הורדות כבדות דרך האינטרנט, המייל והוויז כמעט לא לוקחים נפח גלישה).

במלון/ דירת אירוח, גולשים על הWIFI של המקום וכך אפשר כמובן לחסוך עוד יותר.

שיחות:
מורידים את האפליקציה של 015:
1759087821472.png
מקבלים מספר ישראלי קבוע!, מספר נייח 079.
מכניסים 5 דולר (אני כבר עם אותו 5 דולר כמה שנים!!!), וניתן לחייג דרך האפליקציה! (לא דרך החייגן הרגיל של הטלפון/ טאבלט!!) לכל מספר ישראלי בעלות של 3 אגורות לדקה. אני מחייג ומבקש שיחזרו אליי למספר שעל הצג, וגם אם לא חוזרים העלות נמוכה מאד. כאן ניתן לראות את כל העלויות: https://015.co.il/services/app קישור ישיר יותר: https://015.co.il/pdf/Application - ratePlan.pdf המחירים בסנטים. 1 סנט לשיחה לנייח לארץ. 3 סנט לנייד לארץ. אפשר כמובן להתקשר לכל העולם, במחירים הרבה יותר נמוכים מאשר דרך חברת התקשורת, אבל לא ב3 אגורות. ניתן לראות מחירים מדויקים בקישור הנ"ל.


הפניית שיחה: אם רוצים לקבל את השיחות הנכנסות של המספר הרגיל, יש לעשות הפניית שיחה למספר ה079 (כלול בחבילות ללא הגבלה בארץ. באופן כללי- איך עובד הפניית שיחה- בעצם כל שיחה שנכנסת למספר הרגיל שלכם, כמו ה03, או ה050, מופנית בשיחה יוצאת למספר 079)
חובה!! לעשות את הפניית השיחה בארץ לפני הטיסה, אם לא, ההפנייה נעשית כאילו מחו"ל וזה כרוך בעלויות גבוהות!. פשוט לעשות את ההפנייה בארץ, להוציא את הסים ולא להחזיר לפלאפון עד הנחיתה חזרה בארץ.

חשוב לציין, שאין לי כל טובת הנאה מהפרסום. אני פשוט נהניתי עד היום, בדקתי את זה (וגם חברים שהמצלתי להם במהלך הזמן), וזה על פי רוב עובד ממש ממש טוב, אני כותב כאן שיהנו גם אחרים.
לסיכום: שילמתי פעם אחת 150 ש"ח (סים+ משלוח)+ 20 שח באפלקיציית השיחות (5 דולר כולל עיגול למעלה), ואני משתמש עם זה כמה שנים. יוצא שבכל טיסה, סעיף התקשורת עולה לי משהו כמו 20-30 ש"ח כולל הכל. ואני לא מתקמצן בכלל. אני יכול לדבר שיחות ארוכות, בפרט במלון, ללא כל עלות (אנשים חוזרים אליי למספר הישראלי שלי והאינטרנט על חשבון הWIFI במלון/ דירת אירוח).

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה