- הוסף לסימניות
- #1
השאלה בשביל ביתי שמעצבת יומן לתלמידות.
המחיר שהיא מבקשת 30 ש"ח לעמוד.
בינתיים הטרטורים רבים. ובעצם לא כל הדפים הם שבלונה אחת שחוזרת על עצמה.ויש חידושים וציורים שצריך לבקש מציירת(אף אחד לא צריך להתחשבן שאמאל'ה מציירת ,נכון?)
עכשיו הם טוענים שזה יקר מידי המחיר.עדיין יש אפשרות לסגת מהעבודה ,למרות שהיא כבר השקיעה.
האם המחיר יקר? עזרתכם בבקשה.
המחיר שהיא מבקשת 30 ש"ח לעמוד.
בינתיים הטרטורים רבים. ובעצם לא כל הדפים הם שבלונה אחת שחוזרת על עצמה.ויש חידושים וציורים שצריך לבקש מציירת(אף אחד לא צריך להתחשבן שאמאל'ה מציירת ,נכון?)
עכשיו הם טוענים שזה יקר מידי המחיר.עדיין יש אפשרות לסגת מהעבודה ,למרות שהיא כבר השקיעה.
האם המחיר יקר? עזרתכם בבקשה.
הנושאים החמים