התייעצות השכרה- של מה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש למישהו רעיון לפתוח עסק של השכרה?
לא רכב לא שמלות, לא מחשבים
מה כן? משהו שיהיה שווה לעבוד איתו.
למשפחה שמחפשת הכנסה צדדית
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תלוי מה חסר באזורכם....
השכרת כלים לאירועים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מתנפחים
פופקורן ימבמבם
מקרנצ'יק וקלטות
מקרן
מחשבים ניידים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מחפשים משהו מקורי אולי עגלת דונה או אמבטיה ליויו
משהו לתיקונים בבית?
בסגנון הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
כסאות בטיחות
משהו לתיקונים בבית?
יש גמ"חים לדברים האלו.
אין סיבה שאנשים יקחו מהשכרה.

תחפשו משהו שהוא בגדר 'מותרות' או בילוי כי אז אין גמ"חים ואנשים מוכנים להוציא על זה כסף.
לדוג': מתנפחים (הוצאה קטנה ביחס להכנסה), אופנים וכדו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אתם רוצים בתור משכורת,הכנסה?
לגבי עגלות יש להם מאד בלאי ואנשים פחות שומרים כשזה לא שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אביזרי צילום (סלסלאות, אביזרי ניו בורן, כל מיני דברים יפים שאפשר להצטלם איתם)
פלטות לשבת שבע ברכות או לשמחות אחרות
אביזרי כלה, מזוודה לחופה
גימבויים, טטריס או כל תעסוקה אחרת לפי שעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מכונה לניקוי ספות,כסאות מזרונים וכד' + למכור את החומר הטוב (קונים בגלונים גדולים ומוכרים כמות קטנה תואמת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תלוי מה חסר באזורכם....
השכרת כלים לאירועים
יש באזור שלנו משהו די גדול
מתנפחים
פופקורן ימבמבם
מקרנצ'יק וקלטות
מקרן
מחשבים ניידים
דוקא רעיון. באלקטרוניקה לא רוצה להתעסק כי זה הרבה בלאי ותיקונים
אתם רוצים בתור משכורת,הכנסה?
לגבי עגלות יש להם מאד בלאי ואנשים פחות שומרים כשזה לא שלהם
אני מחפשת הכנסה צדדית קטנה בלי להוריד שעות מהעבודה הרגילה
באמת עגלות פחות יישמרו. התכוונתי לעגלות שקונים להם אמבטיה בנפרד כמו יויו ובוגבו ואז אין איפה לאכסן..
אולי סטיקים (עם סימים)
רעיון מצוין תודה
מי הציבור שמשכיר כזה דבר? ואיפה קונים?
מצלמות מקצועיות לאירועים פרטיים
מפחיד.. המצלמות מאד יקרות ולא חושבת שישלמו על זה הרבה... כמובן בלאי וכד'. למרות שמאד מתחשק לי..
אביזרי צילום (סלסלאות, אביזרי ניו בורן, כל מיני דברים יפים שאפשר להצטלם איתם)
פלטות לשבת שבע ברכות או לשמחות אחרות
אביזרי כלה, מזוודה לחופה
גימבויים, טטריס או כל תעסוקה אחרת לפי שעות.
אביזירי צילום- הסגנונות מתחלפים במהירות ואחרי שנה זה לא רלוונטי..
פלטות יש גמחים
גימבויים וטטריס לא יספקו הכנסה
מכונה לניקוי ספות,כסאות מזרונים וכד' + למכור את החומר הטוב (קונים בגלונים גדולים ומוכרים כמות קטנה תואמת)
זה נשמע ממש מעניין. איפה קונים?

תודה לכולם על העזרה אשמח להברקות נוספות... שווה לשאול פה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
קורקינט/אופניים חשמליות
ג'קוזי מתנפח
בריכות גדולות
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מכונה לניקוי מזגנים - שטיפה בלחץ. קונים בחנויות של מוצרי חשמל כמו רפאלי וכד'
השכרת מחשבים (אפשר יחד עם הסטיקים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
משחקים זוגיים..
{מפרוג למדתי שאנשים מוכנים לשלם על זה הרבה מאוד, אפי׳ בלי להכיר, כי אולי זה יועיל להם..}
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זה נשמע משכנע..
שמעתי על מישהי שמשכירה שואב שוטף והיא ממש מרויחה מזה המון....
בכמה מקובל להשכיר ולמה להשכיר ולא לקנות? ומה עם הנקיון או האלקטרוניקה?

בעיקרון מחפשת משהו שאנשים לא ישקיעו עליו כסף כי הוא יקר ולא תדיר
אלא יעדיפו לשלם קצת ולקבל את המוצר לתקופה שהם צורכים

כמו גמח עריסות (היום כבר לא כזה יקר לקנות עריסה)
או באמת ניקויי ספציפי למזגן ספות וכד'
נגיד כריות מסאג' יכול להיות שילך? כזה ששמים על הכסא..
יש לי מקום אכסון לא ממש גדול למטרה הזאת....
מחשבים פחות מענין אותי כי אני לא טכנאית ואם יהיה בעיות זה בלאגן וחלקי חילוף ומעבדה והרבה כסף...
קורקינט/אופניים חשמליות
ג'קוזי מתנפח
בריכות גדולות
יש הרבה השכרות של אופנים וקורקינט ליד גינות שם זה רץ... מחפשת בבית
ג'קוזי ובריכות - זה לא לבני ברק... אין לזה מקום. אבל רעיון מצוין. ממש בכיוון שלי
פחות הציבור באזור שלי

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בכמה מקובל להשכיר ולמה להשכיר ולא לקנות? ומה עם הנקיון או האלקטרוניקה?
יש לי חברה שמחפשת להשכיר לשבועיים שלוש באזור ה150 - 200 ש”ח
כדי לבדוק אם באמת שווה לקנות או לא,
מאמינה שיש עוד כאלה שרוצים לנסות לפני שקונים, ומשקיעים כמה אלפים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום לכולם,

במוצאי שבת האחרונה נסעתי לירושלים.
במחסום ליד כלא עופר, ממש לפני הפנייה לגבעת זאב, נסעתי באיטיות – למעשה גלשתי כמעט על 0 קמ"ש – ואז נתקעתי קלות ברכב שהיה לפניי.

אני בטוח שלא נגרם כל נזק.
לאחר שעברנו את המחסום, עצרנו בצד, ושלושה צעירים ערבים יצאו מהרכב שלהם. הם הראו לי "נזק" ברכב וטענו שאני גרמתי לו.

הבעיה היא שאכן נכנסתי בהם מאחור, אבל אני יודע שלא נגרם כלום מהמגע הקל שהיה.
כעת הם דורשים ממני 900 ש"ח פיצוי.

נתון חשוב: הרכב שבו נסעתי הוא רכב מחברת השכרה.

השאלות שלי הן:

1. האם יש להם חובת הוכחה לנזק ולקשר שלו לאירוע, או שטענתם מתקבלת אוטומטית רק משום שנכנסתי בהם מאחור?


2. איך נכון לנהוג במצב שבו מדובר ברכב שכור – האם לפנות מיד לחברת ההשכרה ולתת להם לטפל בזה?


3. האם אסור לי לשלם להם ישירות (כדי לא להסתבך מול חברת ההשכרה)?


4. האם קיימת אפשרות לבקש תיעוד ממצלמות האבטחה במחסום, שיכול להראות שלא נגרם נזק או שהרכב שלהם כבר היה במצב הזה?


5. האם כדאי לערב את המשטרה כדי שיהיה רישום רשמי של האירוע?


6. האם נכון או חכם לטעון שראיתי תיעוד ממצלמות, למרות שאין לי באמת גישה אליו?


7. האם קיים חשש שמדובר בניסיון להוציא ממני כסף במרמה? ואם כן – איך נכון לפעול?



אשמח לשמוע מניסיון של אחרים או מהמלצות מקצועיות, במיוחד בהקשר של רכב השכרה.

צירפתי תמונות של "הנזק" שכביכול גרמתי להם

תודה רבה.
  • תודה
Reactions: רותי א. צלמת1 //
1 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה