מידע שימושי השלמת בגרויות לבנות חרדיות- היכן?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום!
מישוה יודע היכן ניתן לללמוד להשלמת בגרויות (לשנה הבאה) לבנות חרדיות? אשמח לשמוע!
יום נעים והמון הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לגשת לשלוחת הבגרויות הקרובה
לפתוח תיק
להתעדכן בתאריכי המבחנים
ללמוד
להיבחן
לקבל תעודה




*לשלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תודה!
את השלבים אני מכירה. שאלתי הייתה על השלב של הלמידה- יש מוכנים חרדיים שמלמדים את החומר באופן מסודר עם מורות.
עוברים את המבחן לבד, אבל המכון מכין לקראתו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא חושבת שמי שלמדה לחוצים צריכה ללכת למכון בשביל ללמוד לבגרויות....
אני בזמנו (לפני עשר שנים בערך...) השלמתי בגרויות לבד ולא היה קשה בכלל...
שווה לנסות....
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אמונה, אבל כל שנה הקבוצה שונה, יש קבוצות ממש חרדיות וטובות ויש קבוצות פרחות לגמרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אחותי למדה לבגרויות במכון בשם 'שביל הזהב'
שנסגר כמדומני.

קצת מפריע שקבוצות כאלה מורכבות בעיקר מאלו שלא עשו בגרויות, קרי; כל האלו שהבריזו או שהיו תחת תקן 'מתקשים'
ואלא שרציניות ורצות להשלים- נתקעות איתן בקבוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אצל חוי ארנפלד, לא?
יש לה פרסומות כל הזמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הבגרויות הן פשוט בדיחה
ואם שואלים על מתמטיקה - יש אתרים מעולים שאפשר ללמוד דרכם.
צריך להתאמץ קצת להשיג חומר, ו-חשוב מאוד!!! גם מבחנים משנים קודמות (אפשר לנסות להשיג דרך מורות) וזהו.
ממש חבל על הזמן ללמוד במכון, במיוחד שאת מדברת על בנות רציניות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י GRN;2088189:
הבגרויות הן פשוט בדיחה
ואם שואלים על מתמטיקה - יש אתרים מעולים שאפשר ללמוד דרכם.
צריך להתאמץ קצת להשיג חומר, ו-חשוב מאוד!!! גם מבחנים משנים קודמות (אפשר לנסות להשיג דרך מורות) וזהו.
ממש חבל על הזמן ללמוד במכון, במיוחד שאת מדברת על בנות רציניות.

במתמטיקה -השאלה כמה יחידות רוצים להשלים.
לשלוש יחידות - החוצים בימינו נותנים הרבה מעבר לחומר הנדרש (יש כמה נושאים שלא נלמדים, אבל תלמידה מוכשרת יכולה להשלים בקלות לבד או עם שנים שלושה שיעורים פרטיים)
לארבע יחידות - פה כבר נדרש הרבה יותר ידע והשקעה

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אם ברצוני להשלים ל5 יחידות לימוד באנגלית. ה"חוצים" מקנים לי 3 יחידות. נכון?
אז אילו חלקים בבגרות עלי להשלים כדי להגיע ל5 יחידות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
D ו-E? אשמח לדעת.

במתמטיקה זה לא יותר מורכב? איך אפשר להתרענן לבד אחרי כל כך הרבה שנים בלי?
שייך ללמוד לבד??ואם כן- אילו ספרים או אתרים יש לזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י inspiration;2088414:
D ו-E? אשמח לדעת.

במתמטיקה זה לא יותר מורכב? איך אפשר להתרענן לבד אחרי כל כך הרבה שנים בלי?
שייך ללמוד לבד??ואם כן- אילו ספרים או אתרים יש לזה?

מתמטיקה
מחוץ לבגרות 3 יחידות צריך להשלים רק את 803 שהיא בגרות קלה למי שנבחנה בחוצים
זה בערך 5 שעורים פרטיים ואפילו פחות למי שיודעת ללמוד לבד.

מי שרוצה ל4 יחידות זה כבר משהו אחר. אבל גם חוצים כוללים חלק גדול מהבגרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י inspiration;2088373:
אם ברצוני להשלים ל5 יחידות לימוד באנגלית. ה"חוצים" מקנים לי 3 יחידות. נכון?
אז אילו חלקים בבגרות עלי להשלים כדי להגיע ל5 יחידות?

החוץ באנגלית מביא 3 יחידות לימוד, אם מעוניינים ביותר נדרש להיבחן על כל החלקים
נדמה לי שכך גם במתמטיקה אם רוצים מעבר ל 3 יחידות
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חבל ללכת ללמוד במקום שמכין לבגרויות, חברה שלי למדה באמונה במשך שנה שלימה(!) ולא קיבלה ציונים יותר טובים ממני שלמדתי לבד (בחלק מקצועות נעזרתי במורות פרטיות).
מעבר לזה במכללת אמונה לפי מה שאני יודעת לא ניגשים לבגרות החרדית וזה הרבה יותר קשה ללמידה.

מי שמעוניינת בחומר/ בעצות מוזמנת לפנות באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אין קטע ללכת למכון להשלים.
אנגלית וחשבון 3 יחידות זה כמו מבחני חוץ פלוס מינוס,
וכל השאר זה רק עניין של למידה ושינון.
החומרים קלים ופשוטים. הקטע זה רק הכמות..
חוץ מזה, עדיף לה להשלים בגרויות של חילונים,
כי אז על אותם יחידות יש לה רבע חומר בתנ"ך ויהדות מאשר בבגרות של חרדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
זה ממש לא נכון בגרות של חילונים זה הרבה יותר קשה לבת שלמדה בסמינר, בגלל שצורת הלימוד היא מאוד שונה. לעומת זאת, בבגרות חרדית נדרש לדעת רש"י ומצודות בדיוק כמו שלומדים בסמינר.
מעבר לזאת, הבגרויות החילוניות מלאות בהשקפה שלא מתאימה לציבור החרדי.

לחילונים אין בגרות ביהדות, אלא בספרות זה נושאים שממש בעייתים לבת חרדית. הבגרות ביהדות היא הבגרות הכי קלה היא לא דורשת הרבה למידה על הרבה שאלות אפשר לענות גם בלי ללמוד (באיזה תאריך חל פסח?) וכן השאלות לא משתנות משנה לשנה אלא רק משנות ניסוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י inspiration;2088373:
אם ברצוני להשלים ל5 יחידות לימוד באנגלית. ה"חוצים" מקנים לי 3 יחידות. נכון?
אז אילו חלקים בבגרות עלי להשלים כדי להגיע ל5 יחידות?
היום ההשלמה באנגלית לארבע וחמש יחידות הרבה יותר מורכבת מבעבר. D ו F הם שאלוני ספרות ולא הייתי ממליצה לגשת לבד. יש צורך בידע מקצועי עלהדרישות של מסרד החינוך (שמשתנות חדשים לבקרים). מכאן ועד לבזבז שנה במכון ולשלם על כך המון- ממש חבל. בחורה עם כישורי למידה בינוניים תוכל להשלים לבד עם הדרכות ושיעורי עזר פה ושם.
אם הבחורה יודעת לאן פניה, אז מומלץ מאוד ללכת למכינה יעודית במקום הלימודים המסוים. בכך: 1. תלמד רק מה שצריכה, ותחסוך כאבי ראש של חומר מיותר והשלמות
2. בחלק גדול מהמקרים שנת המכינה היא חינמית

נכתב ע"י יהודה סגל;2088673:
בגרות בג"ג- צחוק.
נכון לחלוטין. בשביל בגרות מלאה צריךמקצוע מורחב- 5 יחידות. ברוב המקרים ג"ג היא הבחירה הנכונה למקצוע מורחב
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י pni;2088543:
החוץ באנגלית מביא 3 יחידות לימוד, אם מעוניינים ביותר נדרש להיבחן על כל החלקים
נדמה לי שכך גם במתמטיקה אם רוצים מעבר ל 3 יחידות

במתמטיקה אינך צודקת. החוץ נחשב למרבה הפלא רק 2 יחידות וכדי להשלים את המינימום של 3 יחידות צריך להשלים שאלון 803
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תודה! נתתם לי המון ידע, אשמח לעוד.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה