פורים השנה פורים בלי נפצים!

  • הוסף לסימניות
  • #1
בעיר שלנו החליטו להפיץ מודעות כאלו -
עיצוב ועריכה- אמיתי רוזן.


20240312_230004_0000.png
20240312_230004_0001.png
6_20240312_230714_0005.png
20240312_230004_0003.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
כואב כ"כ חוסר ההתחשבות של הילדים
אבל זה מתחיל בהורים..שכל הורה יחנך את הילד שלו.
סליחה שאני אומרת , אבל נשמע לי רחוק מן המציאות , מי אלו שמפוצצים ברחובות, כאלו ששומעים להורים שלהם ??? מסכנים ההורים, לא מספיק נקיפות מצפון יש להם על איך שהילד שלהם מתנהג, גם זה צריך לפול עליהם ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
סליחה שאני אומרת , אבל נשמע לי רחוק מן המציאות , מי אלו שמפוצצים ברחובות, כאלו ששומעים להורים שלהם ??? מסכנים ההורים, לא מספיק נקיפות מצפון יש להם על איך שהילד שלהם מתנהג, גם זה צריך לפול עליהם ?
נכון.
ולכן כל הורה צריך ללנך את הילד שלו למה לא לזרוק נפצים.
גם אם הוא חושב שלא..
צריך לחנך אותם לטוב כדי שלא יגיעו לרע!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תסבירו להם מה קורה לחייל ששומעים כזה דבר אחרי שחוזר מעזה..
לא רק חיילים!
כל השנים יש אנשים שפשוט רועדים מזה, ובצדק!
תסבירו לי למה, למה החל מראש חודש אדר הבנות צריכות לחשוש לרדת לחנות, להוריד את הזבל, ובפורים עצמו - להביא משלוחי מנות, לצאת למגילה ולסעודה ובכללי להיות בחוץ?

וגם בבית, הבומים ההזויים האלו... קודם נשמע ה'בום' הקטן, שאחר כך מגיע בום עוצמתי..... כל פעם שיש בום קטן, באינסטינקט הילדודס שמים ידיים על האוזניים ומחכים לפיצוץ הגדול.....

אם בעלי הנפצים למיניהם היו מבוגרים, בחורים שקולים מעל גיל עשרים - ניחא.
אבל כשמדובר בילדון נלהב בן 15, או גרוע מכך - נער מגודל בן שבע עשרה, איכשהו לא עושה את הרושם שהם חושבים מידי, אחראיים למעשיהם או צופים את התוצאות......

מסכנים ההורים, לא מספיק נקיפות מצפון יש להם על איך שהילד שלהם מתנהג, גם זה צריך לפול עליהם ?

זה הכי מרתיח, שכולם חוששים! מחילה על הבוטות, אבל שוב אנחנו רואים את האינסטינקט החרדי, של 'לא להזמין משטרה'. למה? כי מרחמים על ההורים, על הילד, או חוששים מתגובות הסביבה.

אני באמת כואבת את הכאב של ההורים, אבל חבל, חבל שבזמן שאנחנו משתדלים לא להכאיב להם, הרבה אנשים בדרך ניזוקים מההשתדלות הזו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם רעש של אופנוע מזכיר אזעקה
אולי כדאי להעביר הצעת חוק לאיסור נהיגה על אופנוע לפני טסט מיוחד שיבדוק את סוג הרעש שהוא מפיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא רק חיילים!
כל השנים יש אנשים שפשוט רועדים מזה, ובצדק!
תסבירו לי למה, למה החל מראש חודש אדר הבנות צריכות לחשוש לרדת לחנות, להוריד את הזבל, ובפורים עצמו - להביא משלוחי מנות, לצאת למגילה ולסעודה ובכללי להיות בחוץ?

וגם בבית, הבומים ההזויים האלו... קודם נשמע ה'בום' הקטן, שאחר כך מגיע בום עוצמתי..... כל פעם שיש בום קטן, באינסטינקט הילדודס שמים ידיים על האוזניים ומחכים לפיצוץ הגדול.....

אם בעלי הנפצים למיניהם היו מבוגרים, בחורים שקולים מעל גיל עשרים - ניחא.
אבל כשמדובר בילדון נלהב בן 15, או גרוע מכך - נער מגודל בן שבע עשרה, איכשהו לא עושה את הרושם שהם חושבים מידי, אחראיים למעשיהם או צופים את התוצאות......



זה הכי מרתיח, שכולם חוששים! מחילה על הבוטות, אבל שוב אנחנו רואים את האינסטינקט החרדי, של 'לא להזמין משטרה'. למה? כי מרחמים על ההורים, על הילד, או חוששים מתגובות הסביבה.

אני באמת כואבת את הכאב של ההורים, אבל חבל, חבל שבזמן שאנחנו משתדלים לא להכאיב להם, הרבה אנשים בדרך ניזוקים מההשתדלות הזו...
כל מילה בסלע.
עכשיו קראתי כתבה על בחור בן 20+ שהתחרש באוזן שמאל כי התפוצץ עליו נפץ..
חומיזה שזה מפחיד את האנשים האחרים זה מסוכן לילד עצמו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם רעש של אופנוע מזכיר אזעקה
אולי כדאי להעביר הצעת חוק לאיסור נהיגה על אופנוע לפני טסט מיוחד שיבדוק את סוג הרעש שהוא מפיק
אם עושים חרקות בכביש יש רעש של אזעקה.
שנוסעים רגיל לא אזעקה ולא נעליים..
זה רק האופנוען מחליט מה כמות הרעש.
ואני רואה בעצמי כאלה שנזהרים לא להרעיש
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש בחירה חופשית במדינת ישראל וכל אחד יכול להביע את דעתו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
זה הכי מרתיח, שכולם חוששים! מחילה על הבוטות, אבל שוב אנחנו רואים את האינסטינקט החרדי, של 'לא להזמין משטרה'. למה? כי מרחמים על ההורים, על הילד, או חוששים מתגובות הסביבה.

אני באמת כואבת את הכאב של ההורים, אבל חבל, חבל שבזמן שאנחנו משתדלים לא להכאיב להם, הרבה אנשים בדרך ניזוקים מההשתדלות הזו...
אף אחד לא דיבר על חששות , אני בעד להזמין משטרה !!
לא דיברנו על זה , דיברנו על כך שזה לא נכון להאשים את חינוך ההורים , זה הכל !!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #15
  • הוסף לסימניות
  • #17

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

האפליקציה חינמית לגמרי, ניתן להפיץ ולזכות את הרבים!


האמת, הרעיון ליצור את האפליקציה עלה לי רק בצהרי יום שישי, כך שכל הזמן שהיה לי ליצור היה ממוצ"ש..
לקח 15 שעות, אבל שווה כל דקה!


רק אומר מראש: כל השיפוט של "מה נחשב דתי או חרדי" נעשה על ידי.
יש לך בעיה עם זה?
תתמודד.
או שתערוך את קוד המקור.


התייעצתי עם כמה חברה מהפורום "מתמחים טופ" לפני.

פוריקס התקנת, ומשירים לפורים שכחת!

פוריקס זה האפליקציה שלכם לשירי פורים, מכל מקום, עם אינטרנט, בלי אינטרנט, זה כלל לא משנה!

פוריקס עובד לגמרי אופליין, ומאפשר לכם להאזין לשירי פורים בלי לדאוג להם כלל!
(וזה מה שגורם לכך שהAPK שוקל 800MB 😂 )

כרגע יש בעיה עם איך שעובד התור, אני יפתור את זה בהמשך הערב.

נתמך מאנדרואיד 5.1, נוסה באנדרואיד 13

צילומי מסך:


1.png
4.png3.png


להורדת הAPK:
https://github.com/sesese1234/Purix/releases/download/1.0/PuriX.apk

קוד המקור: יעלה בהמשך, לקח לי שעות להעלות רק את הAPK :)

הרפו זה: https://github.com/sesese1234/Purix

קרדיטים לשירים: (הקרדיטים מתייחסים לmitmachim.top)
@CSS-0 @שלמה-רביב @יענקיH ו@iosi-poli, כן מגיע לי קצת קרדיט..

אשמח אם מישהו ימצא לי פתרון להעלאת קוד המקור (שוקל כג'יגה פלוס)

חבל, רציתי לעשות ספירת הורדות ושכחתי..

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה