כללי השתמשתם באתר x-place?

  • פותח הנושא chyz
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #22
חוששני שאתה צודק זה באמת תלוי תחום. אישית אני לא אוהב שמהללים משהו יותר מערכו. אבל אישית אני לא אוהב שמערבבים פירות חדשים בישנים ומציגים כאילו הכל חדש - וכאן אני נגד. כך התחושה שלי. המחלוקת מבחינתי היא ערבוב פירות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י יהודהלה;1067206:
1. האם מבחינתך כל תחושת בטן שלא נתמכת בעובדות - היא תיאורית קונספירציה? היינו אישתך תגיד לך שעדיף לך לא להיות בקשר עם פלוני, תקרא לזה תיאורית קונספירציה?

2. למה אתה מהלל את XPLACE ? (בר עם 100Kש"ח, טונות של עבודות, המון משתמשים, ותק, ועוד.)

3. כבר כתב כותב בשם "תמנתי" תגובה #5 שהוא שילם לשנה שלמה - אבל עבודות לא יצא מזה.

אולי באמת לא השתמשתי במילים מדוקדקות על נושא של "לפני עיוור". אך אני כותב כדי שאתה לא תעוור אנשים. ולא תגרום להם להאמין שהעולם ה XPLACE ורוד ועושים מיליונים (או 100Kש"ח) כל אחד. - אולי בפני עיור אולי גנבת דעת . אתה תחליט.

אני מתקשה להבין למה אתה תוקף את Shia בפראות כזו. הוא כתב מה שהוא חושב ותו לא. יש כאן מספיק אנשים שמכירים אותו כבר הרבה זמן ולא נראה לי שמישהו חושד בו בהטייה מכוונת. תירגע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י חיטובים;1067392:
אני מתקשה להבין למה אתה תוקף את Shia בפראות כזו. הוא כתב מה שהוא חושב ותו לא. יש כאן מספיק אנשים שמכירים אותו כבר הרבה זמן ולא נראה לי שמישהו חושד בו בהטייה מכוונת. תירגע.

אני לא תוקף אותו. אני הרגשתי נתקף בעקבות ההתכתבות - וכך אני מגיב.

סיפור הוא כזה:
כתבתי
נכתב ע"י יהודהלה;1066848:
אני משתמש שם מידי פעם. אבל אני לא אוהב את הרעיון שהוא בתשלום.
ולפעמים יש לי הרגשה שיש שם מנגנון שעושה אוטומטי את התמחור כדי ליצור תחרותיות.
בכל אופן יש עוד אתרים כאלו.

בעקבות כך קבלתי תגובה:
נכתב ע"י Shia;1066925:
א. זה אתר הפרילנסרים הכי גדול בארץ
ללא ספק מקבלים משם עבודה.

ב. אין סיבה שזה לא יהיה בתשלום. נותנים לך לידים איכותיים וממוקדים וזה כמובן שווה כסף.

ג. לא הבנתי איזה סוג מניפולציות נעשות לדעתך באתר ואיזה אינטרס קיים לעשות מניפולציות כאלה...

לגבי השאלה האם יש שם לקוחות חרדים, אני מניח שהתשובה היא חיובית, אבל כמובן שרוב הלקוחות אינם.

הייתה לי בעייה עם טענה א.
עם ב. - הסכמתי, עם ג. ניסיתי להסביר - ראה כל הנושא של ה AUTO BIDDING.

נכתב ע"י יהודהלה;1066943:
ה"דמי תיווך" שXPLACE גובים - לא בטוח שזו השקעה שמחזירה את עצמה.
דבר שני יש אתר בחינם שהוא לדעתי עדיף http://www.freelancerim.co.il
והוא בחינם.
שם בגרסה א' - כתבתי שאין זה משנה שזה הכי גדול, ושאלתי איך גוש' מגדיר שהאתר הכי גדול בארץ? ומה זה משנה בתחום הזה גודל?

ובנוסף טענתי - שבאתרים כאלו יש מניפולציות לרוב (קוראים לזה AUTO BID, וזה די נהוג - כפי שהסברתי בפוסטים הקודמים)

בשלב הזה ג'וש הגיב:
נכתב ע"י Shia;1066979:
ד. לגבי השאלה למה לוקחים כסף מהפרילנסרים ולא ממפרסמי הפרויקטים, צריך רק טיפה היגיון בשביל להבין שזה המודל היחיד שאפשר להרוויח ממנו. פרילנסרים ישלמו דמי מנוי בשביל לקבל הזדמנויות, לכן הפרילנסרים משלמים - כי הם הלקוחות של האתר. מפרסמי פרויקטים הם הנכס של האתר, לכן המפרסמים בחינם - כי הם הסחורה שהאתר מציע.
המודל הזה מבטיח שתמיד יהיה היצע של עבודות - כי זה חינם לפרסם שם, אז תמיד יש זרם קבוע של מפרסמים.

באותה מידה אני תוהה מה האינטרס להפריח תאוריות קונספירציה על האתר?

כאן הרגשתי מותקף בזה שאני חסר הגיון, ומפריח תיאוריות קונספירציה. וכמובן מכאן כדור שלג.
מקווה שהסברתי את עצמי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
עשיתי מנוי לאקספלייס 3 חודשים ולא הייתי מרוצה בכלל בזבוז כסף לדעתי
האתר הוא טוב רק למי שעוסק באינטרנט, בדפוס אין סיכוי למצוא שם משו
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
רק יכולה להעיד שלאחרונה מצאתי איש מקצוע דרך מכרז שפסמתי באקספלייס, אני מרוצה מאוד מרמת העבודה והוא - אני מניחה - מרוצה מרמת השכר (שכרתי אותו עבור לקוח שלי, לא אני משלמת לו מכיסי).
הוא איש מקצוע רציני מאוד שביצע פרוייקטים לחברות כמו סלקום ובנק לאומי, כך שממש לא רק דגי רקק מסתובבים שם. יש לציין שכשמחפשים איש מקצוע לפרוייקט מסדר הגודל שאני חיפשתי, לא מחפשים לפי מי שמציע את המחיר הנמוך ביותר, אלא להפך. אלה שהציעו מחירים נמוכים נחשדו מיד כלא רציניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י naamah;1067939:
יש לציין שכשמחפשים איש מקצוע לפרוייקט מסדר הגודל שאני חיפשתי, לא מחפשים לפי מי שמציע את המחיר הנמוך ביותר, אלא להפך. אלה שהציעו מחירים נמוכים נחשדו מיד כלא רציניים.

ניסיתי להסביר את זה, אבל יש כאלה שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
Shia, כזכור לך - אף אחד לא התווכח עם העובדות. (ואם לא זכור לך הכל מתועד כאן, תוכל לבדוק)
בנוסף. לא הייתה לי טענה שאי אפשר למצוא שם עבודות, ההפך, אמרתי שכן אפשר - כמו בכל תחום זה תלוי פר תחום (ראה תגובה 22).

אך אתה צודק, באמת יש כאלה שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה