- הוסף לסימניות
- #1
פתחתי קובץ שהורדתי על אוטלוק בג'ימל (הסבר איך משתמשים), פתאום הופיע לי סימן בחלק העליון של הדף אינטרנט, ואי אפשר יותר להעיף אותו, וכשאני לוחצת עליו הוא רושם לי אתה (ויש תמונה) "היכנס כידי לקבל את הכרטיסיות, הסימניות, ההיסטוריה וההגדרות הנוספות, בכל המכשירים שלך, היכנס אל CHROM החלף משתמש או גלוש בסתר".
ויש עוד קבצים מצורפים מה שזה עשה לי,
מישהו יכול לחלץ אותי מזה ולהחזיר אותי למצב הקודם בלי הסימון הזה במחשב,
וגם מופיע לי פעמיים את האינטרנט בשורת המשימות, אני לוחצת על הראשון ומופיע לי השני.
ויש עוד קבצים מצורפים מה שזה עשה לי,
מישהו יכול לחלץ אותי מזה ולהחזיר אותי למצב הקודם בלי הסימון הזה במחשב,
וגם מופיע לי פעמיים את האינטרנט בשורת המשימות, אני לוחצת על הראשון ומופיע לי השני.
הנושאים החמים