כללי התארגנות לקבוצת רכישה למחשב חדש

  • הוסף לסימניות
  • #41
הנחה לכולם
בכל מקרה
מה רמת המחיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
רמת המחיר תהיה למערכת מחשב לגרפיקה בערך 5000+ אחרי ההנחה, ולמערכת וידאו 7000+ בערך.
הכל יופיע בצורה מסודרת באשכול החדש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
המחיר למחשב נטו בלי מסך, מקלדת, רמקולים וכו'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י start;1103939:
המחיר למחשב נטו בלי מסך, מקלדת, רמקולים וכו'?

עם מקלדת ועכבר סטנדרטיים, אך בלי מסך ורמקולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לדעתי כל מי שבקטגוריה הראשונה - היינו שלא מתעסק עם וידאו ורינדורים - כמעט אף פעם לא ינצל את היכולת המלאה של המעבד. וממילא התועלת לא שווה את הזינוק במחיר.

קניתי עכשיו מחשב מבוסס i3, לוח אם מבוסס B75, וSSD מסדרת EVO החדשה של סמסונג והמחשב פשוט טס בכל צורה שאני עובד עליו.

מיותר לציין שהמחיר שלו נמוך משמעותית.

כמובן שיש חשיבות עליונה להתאמת הרכיבים זה לזה כפי שציין פותח האשכול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
שאלה שאינה מן המניין, אם אני רוצה לקנות ברכישה הקבוצתית מחשב חזק יותר ממה שקונה כלל הקבוצה זה אפשרי (זאת אומרת גם כך מדובר על הזמנת חלקים)?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י Tomim;1105415:
לדעתי כל מי שבקטגוריה הראשונה - היינו שלא מתעסק עם וידאו ורינדורים - כמעט אף פעם לא ינצל את היכולת המלאה של המעבד. וממילא התועלת לא שווה את הזינוק במחיר.

קניתי עכשיו מחשב מבוסס i3, לוח אם מבוסס B75, וSSD מסדרת EVO החדשה של סמסונג והמחשב פשוט טס בכל צורה שאני עובד עליו.

מיותר לציין שהמחיר שלו נמוך משמעותית.

כמובן שיש חשיבות עליונה להתאמת הרכיבים זה לזה כפי שציין פותח האשכול.

אם הייתי בונה מחשב כמו שלך שמבוסס על מעבד I3 עם חומרה שלא כולה המקצועית ביותר, (ותאמין לי שהרעיון הזה עמד כבר על הפרק ממזמן בשביל ליצור מערכת זולה) - הייתי מקבל טלפון, "אממ התקנתי תוכנה לעריכת וידאו, לא, זה לא באופן קבוע, אני גרפיקאית, זה רק למשפחה פעם בחודש, והכל תקוע לי כאן...":mad:
לכן אני נותן מחשב טיפה יותר חזק, שלא יווצר מצב אף פעם שהלקוח ניסה איזו תוכנה חדשה או רוצה להתקדם, ובגלל זה פתאום יצטרך לקנות מחשב חדש... ויצא שכרו בהפסדו.

חוץ מזה - משתמש גרפיקה כבד -הוי אומר כששלושה תוכנות גרפיקה (פוטושופ, אילוסטרייטור, ואינדיזיין) CS6 יעבדו לך באופן מקביל, על קבצים של לפחות 500 מגה, עם עשרה כרטיסיות בדפדפן פתוחות - נראה מה תגיד אז...
:)



נכתב ע"י trew;1105424:
שאלה שאינה מן המניין, אם אני רוצה לקנות ברכישה הקבוצתית מחשב חזק יותר ממה שקונה כלל הקבוצה זה אפשרי (זאת אומרת גם כך מדובר על הזמנת חלקים)?

בעיקרון כן, אתה הרי נחשב הטופ מבחינת ניצול המחשב, (רינדור בתלת מימד, זה לא משנה מה אשים לך במחשב, תמיד התוכנה שלך תרצה עוד...) ותמיד יש לאן לשדרג, וכמובן ההנחה תשאר במקומה. (בקיצור, אתה יודע איך להשיג אותי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אני לא הולך להתווכח פה, שכל אחד יעשה את השיקול שלו, האם בשביל שימוש חד/דו/תלת פעמי בתוכנה לעריכת וידאו וכדו' הוא מוכן לשלם עוד מאות אם לא אלפי שקלים.

לגבי סיום דבריך, כדי לא להטעות אנשים בחנתי את עצמי שוב:
פתחתי אקרובט,
פוטושופ עם קובץ כבד (עיצוב למשאית: 300 מ"ב, 13,000 פיקסלים לרוחב)
אינדיזיין - ספר עם 300 עמודים משולבים תמונות (65 מ"ב, מדריך טלפונים ופרסומות )
אילוסטרייטור - סתם קובץ, לא מצאתי קובץ ממש כבד.
כרום עם מספר לשוניות לאתרים שונים.

יכולתי לזפזפ בין התוכנות חלק. ולבצע בכל אחד פעולות משמעותיות (שינוי גודל שכבה, עריכת תיבת טקסט בדף המאסטר וכדו') והכל עבר חלק ללא תקיעות.
אני לא יגיד שלא היה שיהוי של שניה או יותר (בעיקר קריאה מהHD של הדאטה) אבל לא משהו שמבחינתי יצדיק את המחיר...

ושוב, שכל אחד יעשה את השיקול שלו.
בשורות טובות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י פופקו;1105514:
חוץ מזה - משתמש גרפיקה כבד -הוי אומר כששלושה תוכנות גרפיקה ...

שלוששששש תוכנות, ש-ל-ו-ש!
זה גם הרבה, וזה גם נכון!​
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י Tomim;1105553:
אני לא הולך להתווכח פה, שכל אחד יעשה את השיקול שלו, האם בשביל שימוש חד/דו/תלת פעמי בתוכנה לעריכת וידאו וכדו' הוא מוכן לשלם עוד מאות אם לא אלפי שקלים.

לגבי סיום דבריך, כדי לא להטעות אנשים בחנתי את עצמי שוב:
פתחתי אקרובט,
פוטושופ עם קובץ כבד (עיצוב למשאית: 300 מ"ב, 13,000 פיקסלים לרוחב)
אינדיזיין - ספר עם 300 עמודים משולבים תמונות (65 מ"ב, מדריך טלפונים ופרסומות )
אילוסטרייטור - סתם קובץ, לא מצאתי קובץ ממש כבד.
כרום עם מספר לשוניות לאתרים שונים.

יכולתי לזפזפ בין התוכנות חלק. ולבצע בכל אחד פעולות משמעותיות (שינוי גודל שכבה, עריכת תיבת טקסט בדף המאסטר וכדו') והכל עבר חלק ללא תקיעות.
אני לא יגיד שלא היה שיהוי של שניה או יותר (בעיקר קריאה מהHD של הדאטה) אבל לא משהו שמבחינתי יצדיק את המחיר...

ושוב, שכל אחד יעשה את השיקול שלו.
בשורות טובות!

אני מצטער שלא הובנתי, אך בשביל שלא יבואו לטעות אני אסביר את עצמי:

תראה, רק לפתוח את התוכנות ביחד, כל אחד יכול, גם במחשב של 3000 שקל, הבעיה היא שאנחנו יוצרים כאן מחשב לעבודה, ולא לתצוגה ביריד...
כשתעבוד ככה יום יום -כל היום, תגלה שלפתוח תוכנה זה משהו אחד, ולעבוד איתה רצוף זה משהו אחר, כלומר, שהמחשב עובד ככה יום יום, שעות על גבי שעות לאורך שנים - פה כבר העסק דורש מחשב שחלקיו חזקים ובעיקר איכותיים, יותר מאשר לחצי שנה הראשונה...
אף אחד עם אחריות כלפי עצמו ולקוחותיו לא יסכים שהמחשב יקרוס לו באמצע העבודה, בגלל שהוא בדיוק קנה את המחשב הגבולי...
ומנסיון שלי, כולם מתקינים ומוסיפים עוד תוכנות ועוד דברים, והמחשב רק נהיה כבד ובעל דרישות, אשר גדלות מיום ליום.

לכן - אולי לך, שאתה יכול להתחיל להתעסק בפירמוטים כשבא לך, ולהתקין כל פעם מחדש זה נראה נחמד המשחק הזה, אבל לעסק רציני שצריך מחשב שעובד כל הזמן, בלי פירמוטים, בלי תקלות, ובלי הפתעות מיותרות, אלא פשוט מחשב שעובד - כשצריך! - במצב כזה זה פשוט חוסר אחריות מקצועית למכור מחשב כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אמנם נכון הוא שמה שעמלת עליו הוא לבנות את המפרט הנכון ואתה לא רוצה לפרסם אותו כך, אבל קשה להעריך את הצעת המחיר כשיש הפרש עצום בין המחירים של הדגמים האפשריים.

אולי אפשר באישי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הפער מחירים הגדול שאתה מדבר בהצעות של מערכות מחשב, זה כי אתה מתכוון למחשבים ברמה הרבה יותר נמוכה, מחשבים ברמת הביצוע שאני נותן- תוכל להשיג ב"דור מערכות" וכדו' באיזור מחיר של 8000-15000 אלף ₪ , וזו ההשוואה הנכונה שראוי לעשות.

ואסביר: ללוח אם למשל Z85 יש המון דגמים, מ 400 שקל ועד 2000 שקל, וצריך לדעת מה שווה את המחיר שלו...
את המחשבים שלי, אני לא מפרסם, אלא רק ע"י אנשים שבדקו וראו שזה עובד הרבה הרבה יותר מהסטנדרט, ולכן, רוב המוחלט של האנשים, שלא יודע מה הטכנאי מוכר לו משום שהוא לא מתמצא בחלקים וכדו', מעדיף לסמוך, ובצדק, על מישהו אחר שקנה וראה שזה עובד טוב, ולא בגלל שאני הכי זול, כי להיות זול זה לא חכמה, הפוך זה גם יהיה חוסר אחריות במקרה הזה, אלא רק בגלל האיכות.

ולכן לא אוכל לפרסם בדיוק את כל החלקים, ובטח לא כאן, אם אתה רוצה לדעת על משהו ספציפי -אפשר באישי.

בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
  • הוסף לסימניות
  • #57
יאללה, תפסיקו עם ההתפלספות ותזמינו כבר(חבל שאני לא זקוקה כרגע למחשב:(
פופקו, תעשה הסכם שמי שלא מרוצה מחזיר את המחשב
:p
מוכנה להמר על אפס החזרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אני חושב שאני מוריד הילוך בקשר להזמנת המחשב, אני חושב שמצאתי אלטרנטיבה שיכולה להיות מתאימה יותר בשבילי (אני באמת יעשה את זה? עדין חושב)
http://cgcookie.com/blender/2013/08/09/setting-up-a-render-farm/

בנתיים זה נראה ש4 מחשבים יעלו 11,000
מצד שני מדובר על האצה של פי 4 ברינדור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י trew;1107792:
אני חושב שאני מוריד הילוך בקשר להזמנת המחשב, אני חושב שמצאתי אלטרנטיבה שיכולה להיות מתאימה יותר בשבילי (אני באמת יעשה את זה? עדין חושב)
http://cgcookie.com/blender/2013/08/09/setting-up-a-render-farm/

בנתיים זה נראה ש4 מחשבים יעלו 11,000
מצד שני מדובר על האצה של פי 4 ברינדור.

נו, מעולה, אשמח לעזור גם במערכת כזו, אפילו שלבנות את זה ב-11K, זה יהיה קצת מיושן.
אצל IP זה כבר עובד הרינדור ברשת בצורה מעולה, ישבנו על זה שלשום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י פופקו;1107704:
הפער מחירים הגדול שאתה מדבר בהצעות של מערכות מחשב, זה כי אתה מתכוון למחשבים ברמה הרבה יותר נמוכה, מחשבים ברמת הביצוע שאני נותן- תוכל להשיג ב"דור מערכות" וכדו' באיזור מחיר של 8000-15000 אלף ₪ , וזו ההשוואה הנכונה שראוי לעשות.

לא הבנתי למה זה קשור לרמת המחשב.

כמו שאמרת, לזרוק נתון כמו "זיכרון 8GB" או "מערכת קירור מתקדמת", זה נותן מקום לטווח גדול מאוד של הפרשי מחירים, עד אלפי שקלים.
אני בטוח שאתה לא תשים את הזול ביותר האפשרי, אבל על מנת להשוות את הנתונים עם הצעות מתחרות (כמו מקומות בהם ניתן להרכיב מחשב פרטני מאוד, כמו TMS או KSP), זה מדי כללי.

והאמת שהכוונה שלי לרכוש כבר לא אקטואלית, אז הפרטים לא יעזרו.
בהצלחה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה