התחלתן פסח?

נכתב ע"י אמא טובה;2065572:
גילוי נאות נוסף: ברור לי שאת לא מבשלת את כל ארוחות החג או מארחת אלא מתארחת בחלקם...

אחרת היית עמוק בתוך הסירים....

זה נכון,
מבחינת ההיערכות לפסח- מאוד משמעותי הגיל והסטטוס.
לי יש ילדים קטנים ובליל הסדר אני מתארחת.
כל החג נהיה בבית, ואז אני אבשל הכל טרי טרי.
וגם אצל ההורים שלי להרבה אורחים
 
נכתב ע"י yochi000;2065624:
אני מבשלת והרבה לכמויות של אורחים.
אבל לא בבית שלי, אלא בבית של הוריי

אבל אצלינו מפונקים, אוהבים הכל טרי טרי

ולכן זה בסדר שהבית שלך עוד חמצי....
אינו דומה בית אחד למשנהו....
 
נכתב ע"י אמא טובה;2065627:
ולכן זה בסדר שהבית שלך עוד חמצי....
אינו דומה בית אחד למשנהו....

הוא אשר אמרתי בתחילת האשכול.
לכל אחד הנתונים שלו, התנאים שלו, היכולות שלו
ולכן אין טעם להשוות.
 
טוב לכן, מדור הרגועות.
שמחתי לקרוא איך כולכן רגועות ולא צועקות והילדים מסתובבים חופשי וכו' וכו'
אצלי יש לחץ, ואני בקצב מצוין והילדים סופגים מידי פעם צעקות ומידי פעם צחוקים והכל הפוך ויושבים על קרטונים ושרים שירים ובורחים החוצה. ממש כמו בערב פסח.
גילוי נאות. כל השנה הילדים מדברים על ערב פסח ומחכים לו בכליון עינים
וגילוי נאות נוסף: גם בתור ילדה כך היה הבית שלי והתעצבנתי בערב פסח וחיכיתי לו בכליון עינים כל השנה.
כמה כיף לנו!!!
 
נכתב ע"י אמא טובה;2065572:
גילוי נאות נוסף: ברור לי שאת לא מבשלת את כל ארוחות החג או מארחת אלא מתארחת בחלקם...

אחרת היית עמוק בתוך הסירים....

אמא טובה שכמותך, כשאת מארחת בשבת רגילה את מתחילה לבשל ביום שלישי? אם כן, אני מחכה להזמנה, בטח יש מלא אוכל:) כי אני מתחילה לבשל שבת רק בחמישי בלילה...

והכל בהומור כמובן, כן? לא באתי להתקיף.
 
נכתב ע"י לב הענין;2065803:
אמא טובה שכמותך, כשאת מארחת בשבת רגילה את מתחילה לבשל ביום שלישי? אם כן, אני מחכה להזמנה, בטח יש מלא אוכל:) כי אני מתחילה לבשל שבת רק בחמישי בלילה...

והכל בהומור כמובן, כן? לא באתי להתקיף.

אמא שמארחת בליל הסדר מארחת בד"כ גם לארוחה שלפני ובחוה"מ.
אם היא לא רוצה לבלות את כל החג במטבח היא עומדת הרבה זמן לפני החג.
ובפסח יש הרבה יותר התקשקשות עם האוכל בגלל חומרי גלם שאינם זמינים.
 
רק ריחמתי מאוד על הילד בגינה שביקש אוכל מאנשים זרים,
כי אמא לא שלחה איתו ואי אפשר לחזור עכשיו הביתה,
שש וחצי בערב,
חבל!!!
 
נכתב ע"י bracha;2061791:
הקיפול הוא החלק הקל.
שונאת לשים במקום.
לרוץ מהחדרים לסלון וחוזר חלילה.
ואז אני מנסה לקצר הליכים ולקחת כמה ערימות יחד, כל הידיים מלאות, הסנטר תומך מלמעלה. הולכת עקב בצד אגודל כל הדרך לבל תיפול גרב.
כעת צריך להניח מסודר בארון, הו, כאן מתחילה הבעיה, איך מעבירים לארון כששתי הידיים והסנטר תפוסים?
או אז, אני מניחה את הכל על המדף, הכל נופל לצדדים ואז מקפלת שוב, מחדש, מניחה בארון ואומרת לעצמי בהבנה: 'אה, על זה נאמר, תפסת מרובה לא תפסת".

לאחרונה, מצאתי לזה פתרון, אני מניחה את הערימות המקופלות בתוך העגלה של הילד התורן, מסתובבת בין החדרים ומפזרת את התכולה בארונות.
הפתרון הוא קיפול מול הארון (מיון קודם של הבגדים לפי ארונות)
למי שיש מקום (וגם כסף) הפנטזיה שלי:- כביסל שמיועד לכביסה נקיה- עומד צמוד לחבל הכביסה- מורידים את הכביסה ישר לתוכו- ממוין לפי ארונות הבית (חדר בנים, חדר בנות גיהוץ, וכו') כשרוצים לקפל שולפים את הסלסלה של הארון המסוים- ומקפלים מולו- ישר לתוכו.
רק חסר לי מקום- וכמה שקלים מיותרים
 
נכתב ע"י nc;2065807:
אמא שמארחת בליל הסדר מארחת בד"כ גם לארוחה שלפני ובחוה"מ.
אם היא לא רוצה לבלות את כל החג במטבח היא עומדת הרבה זמן לפני החג.
ובפסח יש הרבה יותר התקשקשות עם האוכל בגלל חומרי גלם שאינם זמינים.

ברוך שלא עשני מארחת. אני עדיין אמא בחיתולים ורק שואלת - מתי ובאיזה קורס לומדים להתארגן כל כך מוקדם? מקווה שהגיל יעשה את שלו..
 
נכתב ע"י צילומנציה;2065841:
הפתרון הוא קיפול מול הארון (מיון קודם של הבגדים לפי ארונות)
למי שיש מקום (וגם כסף) הפנטזיה שלי:- כביסל שמיועד לכביסה נקיה- עומד צמוד לחבל הכביסה- מורידים את הכביסה ישר לתוכו- ממוין לפי ארונות הבית (חדר בנים, חדר בנות גיהוץ, וכו') כשרוצים לקפל שולפים את הסלסלה של הארון המסוים- ומקפלים מולו- ישר לתוכו.
רק חסר לי מקום- וכמה שקלים מיותרים

אצלי במקום כביסל למלוכלכים יש לי בידיוק מה שאמרת כביסל לבגדים הנקיים. בתכנון היה להניח ממוין אבל זה לא קורה. מה שכן הכביסה מהחבלים ומהמייבש נכנסת למגירות ושם עומדים מקפלים ממינים לפי מגירות. שולפים מגירה מגירה ומביאים לחדר .
אבל אל תחשבי שזה פותר. כביסה תמיד זה משהו שלא נגמר. לא משנה מה תעשי
 
נכתב ע"י צילומנציה;2065841:
הפתרון הוא קיפול מול הארון (מיון קודם של הבגדים לפי ארונות)
למי שיש מקום (וגם כסף) הפנטזיה שלי:- כביסל שמיועד לכביסה נקיה- עומד צמוד לחבל הכביסה- מורידים את הכביסה ישר לתוכו- ממוין לפי ארונות הבית (חדר בנים, חדר בנות גיהוץ, וכו') כשרוצים לקפל שולפים את הסלסלה של הארון המסוים- ומקפלים מולו- ישר לתוכו.
רק חסר לי מקום- וכמה שקלים מיותרים

חשבתי על זה מזמן. נו, תוציאי פטנט ואז גם יהיה לך כסף וגם פתרון מעולה לכביסה :rolleyes:
 
החלום שלי זה חדר ארונות ליד החדר כביסה ושלום למרוץ בין החדרים
 
נכתב ע"י לב הענין;2065946:
ברוך שלא עשני מארחת. אני עדיין אמא בחיתולים ורק שואלת - מתי ובאיזה קורס לומדים להתארגן כל כך מוקדם? מקווה שהגיל יעשה את שלו..
תברכי שה' יעשה אותך מארחת בעתו ובזמנו. זו ברכה מאוד חשובה. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו לבד בחג במיוחד אחרי שטרח וגדל ילדים לתפארת.
 
נכתב ע"י מוטיבציה;2065461:
בהחלט ממריץ. אבל מהכיוון השני:). נותן לי הרגשה טובה שאני ממש מתקדמת.
למרות שאין לי מושג מה נאכל היום לצהריים....
אפילו אורז אני לא יכולה לעשות כי הכיריים כבר ארוזות..

המלצה(אולי לשנה הבאה)
יש לי כירה חשמלית בפינת המטבח עליה אני מבשלת ומטגנת על אף ששאר המטבח בהילוך גבוה(אני סבתא מארחת ב"ה).
בליל בדיקת חמץ אני מנקה ומעלה לארון החמץ.
שיהיה לכולנו פסח כשר ושמח
 
נכתב ע"י רותי12;2065214:
שבועיים אחרי לידה? אותי היית מוצאת שבועיים אחרי לידה במיטה עם ספר טוב קפה .. ובכלל לא יודעת מה נעשה במטבח .. המצב שלך מעולה פלוס !

איזה כיף שיש לי כאן כאלו חברות מעודדות!
אני ממש מרגישה בהספק וטוב עם עצמי....
 
נכתב ע"י נוי;2065968:
תברכי שה' יעשה אותך מארחת בעתו ובזמנו. זו ברכה מאוד חשובה. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו לבד בחג במיוחד אחרי שטרח וגדל ילדים לתפארת.

אמן!!! זה מה שאמרתי. כרגע אני רחוקה מזה מרחק של שנים...
 
נכתב ע"י צילומנציה;2065841:
הפתרון הוא קיפול מול הארון (מיון קודם של הבגדים לפי ארונות)
למי שיש מקום (וגם כסף) הפנטזיה שלי:- כביסל שמיועד לכביסה נקיה- עומד צמוד לחבל הכביסה- מורידים את הכביסה ישר לתוכו- ממוין לפי ארונות הבית (חדר בנים, חדר בנות גיהוץ, וכו') כשרוצים לקפל שולפים את הסלסלה של הארון המסוים- ומקפלים מולו- ישר לתוכו.
רק חסר לי מקום- וכמה שקלים מיותרים

הפתרון שלי קצת שונה (וגם לא עולה כסף, רק קצת תכנון)
כשאני תולה כביסה אני תולה לפי ארונות (חבל אחד - חדר שינה, חבל שינה - ארון של הבת הגדולה וכן הלאה...)
כשאני מורידה, אני מיד מקפלת - תוך כדי הורדה.
ואז - מורידה חבל אחד - מקפלת ומכניסה לארון המיועד, חבל שני - לקום וכן הלאה.

בחורף - כשהכביסה במייבש - אתן לא רוצות לדעת איך נראית הספה שלנו....

חני
 
נכתב ע"י שירה בנט;2065961:
החלום שלי זה חדר ארונות ליד החדר כביסה ושלום למרוץ בין החדרים

החלום שלי, שתהייה מכונה שתכבס, תיבש, תקפל, ותשים במקום. - מה כבר ביקשתי? ;)


נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;2066123:
הפתרון שלי קצת שונה (וגם לא עולה כסף, רק קצת תכנון)
כשאני תולה כביסה אני תולה לפי ארונות (חבל אחד - חדר שינה, חבל שינה - ארון של הבת הגדולה וכן הלאה...)
כשאני מורידה, אני מיד מקפלת - תוך כדי הורדה.
ואז - מורידה חבל אחד - מקפלת ומכניסה לארון המיועד, חבל שני - לקום וכן הלאה.

בחורף - כשהכביסה במייבש - אתן לא רוצות לדעת איך נראית הספה שלנו....

חני

זה מתאים לאנשים מאד מרוכזים.
לא למפוזרי דעת כמוני.

(חוצמיזה שכבר אמרתי שאני לא תולה כביסה).
 
עצה פרקטית לפסח שלא הזכירו:
כשמטגנים לביבות - כרעמזלעך בלע"ז והצלחת עוד לא מספיקה להגיע לשולחן וכבר היא מחוסלת, כדאי לטגן בשתי מחבתות בו זמנית וחוסכים זמן
 
סתם קופץ על האשכול....

רציתי רק להגיד שמרוב לחץ אל תשכחו לשאול את החברה אם לא נשאר להם איזה חמצוץ או שתים של "ליקלוקים" כי זה חמץ גמור...... עיינו ברכיבים (או עדיף שלא...)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה