- הוסף לסימניות
- #1
לאחרונה עשיתי אירוע באחד האולמות שתחת בתי הכנסת בירושלים וראיתי כמה ליקויים משמעותיים ממש
אני רק מציף את הנושא והלוואי שיהיה מזה תועלת (לפחות למי שעושה אירוע שידע מה לבדוק)
א- האולם אומר יש מקום ל150 איש, הוא בדק את זה אולי במקומות של הרצאה, לא סביב שולחנות ערוכים ובלי מלצרים שצריכים להסתובב באולם
ב-במטבח היו 2 פלטות! איך אמורים לחמם אוכל ל 150 איש עם 2 פלטות? (יש קייטרינגים שמביאים הכל חם וארוז אבל אנחנו מכירים את האנשים שעושים לבד, זה עדיין מקובל אצלנו, ומה עם קייטרינגים ביתיים שיש מהם המון אצלנו)
ג-המטבח קטנטן ואין אפשרות לעשות סרוויס של כמות המנות (המלצרים פתחו שולחן בתוך האולם לעבוד עליו...)
והכי חמור, קליטה זה מותרות!!! הסבא שצריך לבוא עם מונית וצריך לצאת לקבל אותו צריך לחכות לו בחוץ מאז שיצא...
האורחים לא יכולים לתקשר עם הילדים שהשאירו בבית וכ' וכו'
אני רק מציף את הנושא והלוואי שיהיה מזה תועלת (לפחות למי שעושה אירוע שידע מה לבדוק)
א- האולם אומר יש מקום ל150 איש, הוא בדק את זה אולי במקומות של הרצאה, לא סביב שולחנות ערוכים ובלי מלצרים שצריכים להסתובב באולם
ב-במטבח היו 2 פלטות! איך אמורים לחמם אוכל ל 150 איש עם 2 פלטות? (יש קייטרינגים שמביאים הכל חם וארוז אבל אנחנו מכירים את האנשים שעושים לבד, זה עדיין מקובל אצלנו, ומה עם קייטרינגים ביתיים שיש מהם המון אצלנו)
ג-המטבח קטנטן ואין אפשרות לעשות סרוויס של כמות המנות (המלצרים פתחו שולחן בתוך האולם לעבוד עליו...)
והכי חמור, קליטה זה מותרות!!! הסבא שצריך לבוא עם מונית וצריך לצאת לקבל אותו צריך לחכות לו בחוץ מאז שיצא...
האורחים לא יכולים לתקשר עם הילדים שהשאירו בבית וכ' וכו'
הנושאים החמים