התייעצות לגבי עגלת אחים

  • הוסף לסימניות
  • #1
מי שמכירה או יש לה עגלת אחים של phil and teds או של easy baby.
מה עדיף?
והאם מרוצים מהם?

יש מישהי שמוכרת אותה יד שניה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
..
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם את שואלת אותי מנסיון בכלל לא נהניתי פיל אנד טדס דגם ספורט.
הקטן למטה היה מסכן ממש והעגלה ס"ה די מגושמת וכבדה. היה לי אותה כחצי שנה והתפטרתי ממנה בהקדם המון מקום אכסון והיא מתקפלת קצת מסורבל..
לעומת זאת יש לי מישהי שיש לה את העגלה הזאת והיא ממש מפסוטה.
אז זה כנראה ספציפי לכל אחת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
כן. מזמן...
בעיקרון אני כבר צריכה שוב עגלת אחים... אבל אני הולכת על תאומים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני בזמנו רציתי את הפיל אנד טדס ולא קניתי כי אני נוסעת הרבה והקיפול שלה מסורבל
בהתחלה הצטערתי כי קניתי עגלת תאומים של בייבי ג'וגר שתופסת את כל רוחב המדרכה, אבל היום כל עגלה של פיל אנד טדס שראיתי אחרי שימוש של מס' חודשים נראית כ"כ מוזנחת שאני שמחה שלא קניתי, השלד מתקלף והריפוד ממש מרופט וראיתי לפחות 10 עגלות במצב כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
היי גם אותי מענין הנושא.
ההתלבטות שלי היא לגבי הסיטי סלקט. או הפיל אנד טדס. דגם אקספלורר. (היתרון שלו שיש גגון גם לקטן)
מה ששמעתי על הסיטי סלקט זה שמאוד קשה לעלות איתה למדרכה וכו'.
יש למשהי נסיון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני יכולה לומ לך שניסיתי את הסיטי סלקט,
ואי אפשר להרים אותה גם בלי מדרכה, סתם בחנות - כבדה כמו טנק ויקרה נורא.
זו עם התינוק למטה נשמע כמו חוסר התחשבות בתינוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
קחי בחשבון שלפיל אנד טדס אין אפשרות להוריד כיסויים לכביסה וזה חיסרון עצום ובגלל זה הם נראות כאלה מוזנחות צריך להכניס אותם עם כל הגודל לאמבטיה ולקרצף (שלי לא היתה מאד מלוכלכת כי לא השתמשתי בה הרבה אבל גיסתי קיבלה בחינם ממישהו והיתה צריכה לנקות זה היה סיוט כי לא נכנס בצורה נורמלית לאמבטיה גם אחרי הוצאת הגלגלים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אין כמו ביבי ג'וגר עלית!

אני איתה עם תאומים בני שנה! מהממת נוחה בטרוף כייפית . אני גם מושיבה את בן ה3 מקדימה ונותנת לגדולים יותר לסחוב את העגלה בשבת בלי בעיה (איננו מטלטלים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני עם בייבי גוגר עלית יחיד + כסא לגדולה יותר (שלא תמיד אני נותנת לה לשבת, רק ביציאות ארוכות או בלילה) ונהנית מאד!! אבל הבנתי שלא מוכרים יותר את הכסאות לא יודעת למה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
עשיתי ה-מון שעורי בית בנושא:
פיל אנד טדס: דגם ספורט שמחירו כ-1000 ש"ח - לא מתקפל עם הכסא התחתון.
הדגם השני [Vibe] - מתקפל עם הכסא, אך מחירו כ-3000 ש"ח.
בייבי ג'וגר סיטי סלקט - נורא כבדה!! עוד בלי לשים את הילדים היא שוקלת כ-17 ק"ג...
+ תינוק בסביבות 6 ק"ג + אח בוגר כ 12 ק"ג, ותעשי חשבון לבד...
בייבי ג'וגר עילית/קלאסיק + כסא: האופציה הזו היא הכי נוחה, אך היא כבר לא רלוונטית, היות והפסיקו לייצר את הכסא בגלל בעיות בטיחות, ולטענת החברה שגם לא היה כ"כ ביקוש למוצר.
[אני אישית כבר מחפשת כבר 3 חודשים כסא מיד שניה, וסורקת כל יום באתרים, פשוט - אין! ואם כבר יש ואני מתקשרת, אומרים לי שלפחות עוד 3 אנשים כבר התקשרו לבקש...]

יש עגלה בשם ברייטקס B רדי: היא סוג של שילוב בין פיל אנד טדס לסיטי סלקט.
כלומר: כסא למעלה וכסא למטה. ויש הרבה אופציות לחיבור.
המעלות שלה: אפשר לחבר במקום הכסא למעלה - אמבטיה.
שני הכסאות נשכבים ל 180. ולשניהם יש הצללה.
הפלוס הגדול - היא מתקפלת עם שני הכסאות! מה שאין בסיטי סלקט ולא בפיל אנד טדס.
החסרונות הוא: היא לא קלה. [ותסלחו לי שלא ביררתי בדיוק משקל]
אין עדיין להשיגה בארץ. אם יש לכם מישהו שמוכן להביא מחו"ל, היא עולה כ 650$.
אם מישהי תרצה אנסה להעלות תמונה לכאן.

הא, ואחרי הכל שכחתי להגיד, יש לי תאומים בייבי ג'וגר סיטי מיני.
זו עגלה מדהימה, היא נוסעת מצוין, קלה יחסית, מתקפלת מהר ובקלות.
הבעיה עם עגלות תאומים שאי אפשר להיכנס איתן לכל מקום: חנויות, אוטובוס עירוני, וכו'.
אבל אם מדובר בלטייל עם הילדים, ובעיקר להליכות היא מצויינת.
אם יש הרבה עליות מומלץ הסיטי עילית היות ועם הגלגלי אויר [החדשים - לא מתפוצצים!] לא מרגישים את העלייה בכלל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
  • הוסף לסימניות
  • #14
נעמי, תודה.
התקשרתי והם מוכרים רק יחד עם העגלה. אם מישהי רוצה את העגלה, אשמח לקנות את הכסא ממנה :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נני יש כרגע דגם שלישי שהוא אקספלורר עכשיו התחילו ליבא אותו מעניין אותי אם יש מי שמכירה את זה..
בכלל הפתרון עם הכסא מקדימה נרא לי מתאים אם יש אח גדול בשנתיים בערך לא כמו שאצלי זה שנה וקצת. נראה לי חשוב הקטע של שכיבה וצל גם לאח הגדול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
האקספלורר הוא של פיל אנד טדס?
כשהיה לי מרווח של שנה וחודשיים השתמשתי בעגלת תאומים, אבל כרגע המרווח בין הקטנים הוא שנה ו9, כך שזה באמת משמעותי.
אגב, בכסא של בייבי ג'וגר יש הצללה טובה. רק אין את הקטע של השכיבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
שווה לחכות לעגלות 2012, למי שלא דחוף עכשיו.
יש שדרוג של סיטי סלקט, אבל בסגנון של סיטי מיני [כלומר, הוא נראה יותר קל אבל עם האפשרות של שני כסאות, אמבטיות וכו'].
פיל אנד טדס יש להם גם שדרוג, דומה מאוד לברייטקס אבל אין בעיות עם חברה שפשטה רגל [בייבי סייף-המייבאת של ברייטקס].
סיטי מיני GT - שילוב של מיני ועילית: גלגלי אויר-גומי מוקצף [לא מתפוצץ], ידית מתכווננת, והגודל כולו כמו מיני, בעיצוב של מיני, עם גלגל יחיד מקדימה [ולא כפול].
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י נני5;654012:
האקספלורר הוא של פיל אנד טדס?
כשהיה לי מרווח של שנה וחודשיים השתמשתי בעגלת תאומים, אבל כרגע המרווח בין הקטנים הוא שנה ו9, כך שזה באמת משמעותי.
אגב, בכסא של בייבי ג'וגר יש הצללה טובה. רק אין את הקטע של השכיבה.
כן!
וכנראה שעל הדגם הזה כתבת בהודעה אח"כ.
היא בהחלט נראית יותר טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש לי עגלת תאומים של easy baby
נוחה קומפקטית אפילו נכנסת למעלית, וממש קלה! וכן מאוד זולה
החיסרון היחיד שמצאתי שאין כ"כ הפרדה בין אחד לשני ולכן הילד הגדול יכול לטפל בקטן באופן חופשי ולפעמים זה לא נעים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י ליקי;654712:
כן!
וכנראה שעל הדגם הזה כתבת בהודעה אח"כ.
היא בהחלט נראית יותר טובה
בדקתי מה זה אקספלורר, זה נראה דגם טוב, אבל לא מה שאני התכוונתי.
מי שלא בוער לה לקנות ממש עכשיו, שווה לחכות [לדעתי].
נחתנו לעולם חדש בעגלות, יש חידושים ושיפורים...
ומי שרוצה יש גם עגלה שמתקפלת באופן חשמלי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שבוע טוב,
מנסה לברר, מה הכי טוב לתינוקות בהפרש של שנה וחודש -
ראיתי בגדול שקיימים 2 סוגים של עגלות אחים\תאומים:
1 - עגלת "קומות" (צירפתי תמונה)
יתרונות:
- עגלה שניתן להפוך לעגלת יחיד
- לא רחבה ונכנסת למקומות צרים
- התינוק הגדול לא מזיק לקטן כי לא מגיע אליו (זה יתרון באמת שאין תקשורת ביניהם?)
- בגלל שלא מנסים לעשות את המושבים צרים, יש מקום לילד, להניח אותו על הבטן ויש מקום לידיים
חסרונות:
- מסוברלת בקיפול
- ממה שהבנתי, הטיולון תמיד נמצא למעלה והאמבטיה למטה, (אלא אם כן זה סלקל, ואצלינו התינוק לא סובל סלקל) , ואז הילד לא יכול לעלות לטיולון לבד - זה נכון?
- ארוכה, כמין "רכבת" קצת
2 - עגלה רחבה (עגלת תאומים רגילה)
יתרונות:
- נוחה יותר בקיפול ותופסת פחות מקום ברכב
- לא ארוכה, לא "רכבת"
חסרונות:
- לא ניתנת להפיכת לעגלת יחיד
- רחבה ולא עוברת בכל מקום
- אין אמבטיה ועם הרך הנולד מסתדרים בשק שינה....
- בין שני הילדים יש תקשורת שותפת, גם כשלא רצויה...

לא רשמתי כנראה את הכל מחוסר ניסיון,
מה מומלץ? להסתדר בלי עגלת תאומים? מה עושים במשפחתון (מביאים אחד מהילדים בעגלת תאומים? או שהמטפלת מסתדרת בלי עגלה?)
ראיתי עגלת קומות אצל מישהי בסופר, זה היה נראה מאוד נוח, אבל זה היה אמבטיות,... עד כמה זה קריטי שהגדול לא יוכל לטפס למעלה לבד?

אשמח לכל מידע בעניין,
וכן איזה דגמים מומלצים - לא כבד, שהבדים יהיו כביסים ולא ידהוו מהר, שיהיה נוח בקיצור?

תודה רבה רבה מראש

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה