- הוסף לסימניות
- #1
מדובר בלוגו מחודש, דהיינו הבסיס היה קיים רק בצורה מיושנת מעט ודרש עדכון ושיפור כך שמבחינת הסימבולים והפונט הלקוח מרוצה. השאלה היא לגבי תוספת כלשהי- האם נדרשת לדעתכם? משהו חסר לי.
מדובר במוסדות חסד בירושלים שלהם בית תבשיל,חלוקת מזון לנצרכים, שעורי תורה ועוד. בפרוש הם ביקשו לא לוגו חסידי, מעוטר ו"כבד" אלא לוגו נקי מייצג פשטות. האלמנטים בלוגו הנ"ל ברורים כמובן- שמש (אור) ושדה חרוש(זרוע). אין התנגדות מבחינת הלקוח לבצע הזהב. תודה מראש לעונים
מדובר במוסדות חסד בירושלים שלהם בית תבשיל,חלוקת מזון לנצרכים, שעורי תורה ועוד. בפרוש הם ביקשו לא לוגו חסידי, מעוטר ו"כבד" אלא לוגו נקי מייצג פשטות. האלמנטים בלוגו הנ"ל ברורים כמובן- שמש (אור) ושדה חרוש(זרוע). אין התנגדות מבחינת הלקוח לבצע הזהב. תודה מראש לעונים
הנושאים החמים