דרוש מידע התלבטות בין סמינרים בירושלים- המלצות

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח למידע ההמונים.

התלבטות בין: החדש, מנוחה לוי, בנות אלישבע ומעלות.

מה ההבדלים בין הסמינרים?

במיוחד בנושאים כמו איכות הבנות, הרקע המשפחתי והרמה הלימודית.

תודה רבה מראש על כל מידע שתוכלו לשתף!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
החדש יחסית 'סגור' לעומת בנות אלישבע ומעלות, מנוחה לוי - סמינר חדש יחסית אבל לדעתי דומה לסמינר החדש\הישן
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
החדש-סמינר מאוד שמור וטוב
בנות אלישבע ומעלות-סמינרים מצוינים,אבל בנות קצת יותר פתוחות מהבנות בחדש
מנוחה לוי-סמינר מעולה!כמו החדש,הישן,רק שיותר קטן וחם
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #8
מעלות סמינר מצוין!!
בשנים האחרונות מתקרב לסגנון החדש לא כולו אבל ברובו.
ורמה לימודית ממש ממש גבוה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני ממש אוחזת ממעלות סמינר מעולה לדעתי בנות טובות ואיכותיות,
החדש גם מעולה, כזה קלסאי וממש טוב וגם קצת מתאים לסגנון אופי מסויים תבררי את יותר...
מנוחה לוי אני אישית לא מכירה.
והישן יש בו את כל הסגנונות סמינר ממש טוב, אבל ענק עם כל הסוגים (זה תלוי בבת שלך אם זורם לה סמינר ענק עם כמויות סגנונות).
בהצלחה!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #10
מעלות סמינר מצוין!!
בשנים האחרונות מתקרב לסגנון החדש לא כולו אבל ברובו.
ורמה לימודית ממש ממש גבוה!
לדעתי הוא לא דומה לחדש בכלללל,
חוץ מזה שזה לא אותו סגנון החדש יש לו אופי ״חדשניק״ משהו שסוטר את מעלות לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
התכוונתי מבחינת המשפחות המשפחות הטובות וכו
לא מבחינת הסגנון החדשניק..
ואני למדתי שם אז נראלי אני קצת הרבה יודעת...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #15
חדש - היה וכנראה ישאר הכי נחשב,
משפחות טובות, רמה לימודית מאוד גבוהה,
(לדעתי בשנים האחרונות עובר מגמת הצטדקות מטעם הסמינר- לא מחייב שכל הבנות אבל כן הקשיחו תקנון וכו...)
מעלות- סמינר מעולה, משפחות טובות ,יותר סגנון "פשוט" לא יוקרה, רמה לימודית במקצעות מאוד גבוהה,
בנות אלישבע- ירד בשנים האחרונות נחשב יותר פתוח (סליחה על ההגדרות מנסה לתאר)
מנוחה לוי- סמינר חדש (שנה רביעית) בהתחלה דיברו שיתחרה על החדש אבל בסוף לא כ"כ מכירה בנות שלומדות שם
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
סתם מעניין לדעת מה עושים לכן שזה רמה גבוהה באמת מעניין אותי!
לא למדתי שם בתיכון, לצערי...
חברות שלי שלמדו בתיכון יצאו עם בגריות, שיעורים מעניינים שלנו אפילו לא היה במערכת ועוד...
הגעתי לי"ג י"ד ואין לי מילים לתאר כמה אני נהנת שם!!
הקודש זה משהו לא רגיל!
הרצאות של הרבנים והמרצים מהשורה הראשונה, שיעורים ומיזמים מדהימים!
קיבלו אותנו בכיתה כחדשות- בצורה מדהימה!
אולי בגלל שהבנות הפחות טובות יצאו ללמוד במקומות אחרים..

אגב חברות שלי שהגיעו לי"ג י"ד במעלות, החדש, והישן התקבלו בצורה הרבה פחות יפה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אגב מנוחה לוי כמה שהוא סמינר חדש הוא ממש מסנן את הבנות בעיקר חשוב להם רמה לימודית גבוהה.
בנות ממש טובות, כרגע אני חושבת 3 כיתות במחזור.
מעלות גם כן שומר על הסמינר שישאר קטן כי האופי שלו הוא יותר אישי, ג"כ 3 כיתות במחזור.
בנות אלישבע והחדש יותר גדולים תחשבי מה יותר מתאים לבת שלך..

כל הסמינרים שכתבת הם טובים אבל כל אחד סגנון שונה, לדעתי זה ניואנסים שאת צריכה שמישהי שאת מכירה תסביר לך, כי אני יכולה להגיד לך סגור או פתוח אבל זה תיאור יחסי כי כל אחד והפתוח שלו...
כל בחורת סמינר בירושלים שאת מכירה תדע לתאר לך את הסגנון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אגב מנוחה לוי כמה שהוא סמינר חדש הוא ממש מסנן את הבנות בעיקר חשוב להם רמה לימודית גבוהה.
בנות ממש טובות, כרגע אני חושבת 3 כיתות במחזור.
מעלות גם כן שומר על הסמינר שישאר קטן כי האופי שלו הוא יותר אישי, ג"כ 3 כיתות במחזור.
בנות אלישבע והחדש יותר גדולים תחשבי מה יותר מתאים לבת שלך..

כל הסמינרים שכתבת הם טובים אבל כל אחד סגנון שונה, לדעתי זה ניואנסים שאת צריכה שמישהי שאת מכירה תסביר לך, כי אני יכולה להגיד לך סגור או פתוח אבל זה תיאור יחסי כי כל אחד והפתוח שלו...
כל בחורת סמינר בירושלים שאת מכירה תדע לתאר לך את הסגנון.
אני גם בדעה הזו,👍
כי באמת כל אחת הפתוח והסגור שלה אני לא חושבת שזה כ״כ יעזור לך אם נתאר לך, את צריכה לראות את הסגנון ואת תחליטי אם זה מתאים לך או לא...
וגם צריך לראות ולדעת מה יותר מתאים לבת שלך סמינר גדול או קטן זה גם משהו שמשתנה מאחת לאחת...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה