מידע שימושי התקבלתי למעון??

  • פותח הנושא mina
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #61
דיברתי עם 2 המנהלות של המעונות
הם אמרו לשלוח ערעור אבל לא מאמינות שזה יעזור משהו...
הבעיה שהוא לא ילד ממשיך
השנה הוא במשפחתון של התמת ולשנה הבאה העדפתי מעון

ממש הזוי המצב עם המעונות

המצב במעונות הוא שלא ניתן להעדיף משפחתון של מעון בשנה הראשונה
ומעון על משפחתון בשנה השניה.
2 השנים הראשונות חייבות להיות באותו מקום.
המעונות בבני ברק מפוצצים בגיל האמצע בגלל התקנים של משרד התמת שבגיל האמצע הכיתות עדיין קטנות ולכן מתמלאות בממשיכים. וה-2/3 מקומות הפנויים מתמלאים בילדי רווחה וילדים לפי צרכי הארגון (בנים של גננות ונכדים של מנהלות)

לשלוח ערעור - זה אם נראה לך שהיתה טעות בחישוב.
אם אין טעות בחישוב - אין טעם.
כמו כן אם רשום לך 0 ילדים חדשים - זה לגמרי לגמרי מיותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
מה עושים?
ילד ממשיך שלא התקבל.

זה מה שהם כתבו לי:
הנתונים ששימשו לקביעת מיקום ילדך:
היקף עבודת אם: 43 ש''ש
הכנסה ברוטו לאם: 5292 ש''ח
הכנסה ברוטו לאב: 1100 ש''ח

הילדים שהתקבלו הם: ילדים ממשיכים 9
ילדי רווחה 0
ילדים למשפחות חד הוריות 0
אחים לילדים ממשיכים 0
ילדים לפי צרכי הארגון 0
ילדים חדשים 0


יש מה לערער?
מה אני אכתוב להם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
נו, והתקבלת?
אני גם קבלתי תשובה אבל ילד ממשיך, אזלא היה ספק. אבל את הלחץ שלך לא קשה לפספס. מקוה בשבילך שהתשובה חיובית...
הודו לה' כי טוב!
רשמתי את 2 הבנות שלי
הקטנה ב"ה התקבלה
והגדולה- כתבו לי שהיא ב 5 האחרונים (אין לי מושג מה זה אומר) ושאני צריכה לשלוח להם הישג (זה אומר ערעור?) ואח"כ יהיו תוצאות סופיות
מה אני אמורה לכתוב להם?
יש למישהי נסיון בערעור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מה עושים?
ילד ממשיך שלא התקבל.

זה מה שהם כתבו לי:
הנתונים ששימשו לקביעת מיקום ילדך:
היקף עבודת אם: 43 ש''ש
הכנסה ברוטו לאם: 5292 ש''ח
הכנסה ברוטו לאב: 1100 ש''ח

הילדים שהתקבלו הם: ילדים ממשיכים 9
ילדי רווחה 0
ילדים למשפחות חד הוריות 0
אחים לילדים ממשיכים 0
ילדים לפי צרכי הארגון 0
ילדים חדשים 0


יש מה לערער?
מה אני אכתוב להם?

נראה שלא רשמת את הילד כממשיך.
לילדים ממשיכים לא היה צריך להגיש נתוני היקף עבודה והכנסה כלל.
אם הם יודעים אותם - סימן שמשהו בהליך שבצעת לא תקין.

בעיקרון את אמורה לערער שהילד הוא ממשיך ולבקש ממנהלת המעון עזרה - יש לה יומני נוכחות של השנה הנוכחית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
מה אני אמורה לכתוב להם?
יש למישהי נסיון בערעור?
יופי על הקטנה!
אחד הדברים שאת צריכה לכתוב זה שהקטנה התקבלה, וכרגע יש לכם קדימות כאחות של ילד במעון (הרי אם הגדולה היתה ילדה ממשיכה, היתה לקטנה קדימות של אח לילד ממשיך)
מקוה שיתנו לך עוד רעיונות כי אין לי ממש נסיון עם זה. בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
הודו לה' כי טוב!
רשמתי את 2 הבנות שלי
הקטנה ב"ה התקבלה
והגדולה- כתבו לי שהיא ב 5 האחרונים (אין לי מושג מה זה אומר) ושאני צריכה לשלוח להם הישג (זה אומר ערעור?) ואח"כ יהיו תוצאות סופיות
מה אני אמורה לכתוב להם?
יש למישהי נסיון בערעור?

כמה שאני מבינה - את לא צריכה לערער רק ללכת לכותל ולהתפלל שאף אחד אחר לא יצילח בערעור.
5 המקומות האחרונים הם "מתנדנדים" שאם ילד אחר יצליח בערעור הם ייפלטו החוצה.

לא יודעת מה זה להגיש "הישג" - תתייעצי עם מנהלת המעון (או אם מנהלת מעון אחר .לצערינו יתכן שיש למנהלת אינטרס בערעורים אחרים ... מפחדת בגלל התגובות הקרירות שלה אליך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אני קבלתי הודעה שהגיעה לספאם, מי שלא קיבלה שתבדוק גם שם
תודה גם אני קיבלתי הודעה שהגיעה לספאם
בדקתי בזכותך!!!
תבורכי
היה לך זכות לשמח אותי היום :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אני שנה שעברה הגשתי ערעור על אח לילד ממשיך שלא התקבל וקיבלתי תשובה חיובית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
כמה שאני מבינה - את לא צריכה לערער רק ללכת לכותל ולהתפלל שאף אחד אחר לא יצילח בערעור.
5 המקומות האחרונים הם "מתנדנדים" שאם ילד אחר יצליח בערעור הם ייפלטו החוצה.

לא יודעת מה זה להגיש "הישג" - תתייעצי עם מנהלת המעון (או אם מנהלת מעון אחר .לצערינו יתכן שיש למנהלת אינטרס בערעורים אחרים ... מפחדת בגלל התגובות הקרירות שלה אליך)
לא הבנתי,
טכנית, אני לא אמורה להגיש ערעור?
כי הם כתבו לי שאני צריכה לשלוח "הישג" עד 19/5
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
לא הבנתי,
טכנית, אני לא אמורה להגיש ערעור?
כי הם כתבו לי שאני צריכה לשלוח "הישג" עד 19/5

אני לא יודעת מה זה הישג
בת דודה שלי שנה שעברה קיבלה הודעה שהבן שלה ב-5 האחרונים וזו היתה המשמעות היחידה של זה. אני לא זוכרת שהיא אמרה משהו על "הישג".
אז אני לא יודעת מה זה אמור להיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
מאיפה המנהלת ידעה שתתקבלי?

למרות שטוב להן להכחיש - הן חלק מההליך של ועדת הקבלה ויש להן נתונים שעוזרים להן לשער קרוב לוודאי את התוצאות של הועדה... (אבל שימי לב היא באמת לא ידעה. היא שיערה ב-90 אחוז ).

אבל הן צודקות אם הייתי במקומן - גם הייתי מעדיפה להתחמק מהפינה העצובה הזו ולהתכסות במטריה של התמ"ת. אחרי הכל זה הוא קבע את הקריטריונים ובאמת שאין לאל ידה להושיע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אני לא יודעת מה זה הישג
בת דודה שלי שנה שעברה קיבלה הודעה שהבן שלה ב-5 האחרונים וזו היתה המשמעות היחידה של זה. אני לא זוכרת שהיא אמרה משהו על "הישג".
אז אני לא יודעת מה זה אמור להיות.
והילד התקבל בסוף?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה