מידע שימושי התראות פיקוד העורף | שינוי במדיניות

  • הוסף לסימניות
  • #1
בשיגורים מתימן (בדומה לשיגרים שהיו מאיראן) בין זיהוי השיגור לצפי ההגעה ויירוט הטיל יש כ - 10 דקות.
בעקבות כך בפיקוד העורף שינו מדיניות ויתחילו להתריע על שיגורים מתימן כמה דקות קודם. בשונה מהמצב שהיה עד היום בו ההתרעה היתה ממש בדקות האחרונות.
אם הבנתי נכון ההתרעה אמורה להיות באמצעות הודעות כמו שהיה בזמן השיגורים מאיראן לפני שנה
כדאי ישדעו ולא יבהלו מהודעות שפתאום צצות להם בפלאפונים הכשרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בשיגורים מתימן (בדומה לשיגרים שהיו מאיראן) בין זיהוי השיגור לצפי ההגעה ויירוט הטיל יש כ - 10 דקות.
בעקבות כך בפיקוד העורף שינו מדיניות ויתחילו להתריע על שיגורים מתימן כמה דקות קודם. בשונה מהמצב שהיה עד היום בו ההתרעה היתה ממש בדקות האחרונות.
אם הבנתי נכון ההתרעה אמורה להיות באמצעות הודעות כמו שהיה בזמן השיגורים מאיראן לפני שנה
כדאי ישדעו ולא יבהלו מהודעות שפתאום צצות להם בפלאפונים הכשרים
לא נכון, לא מדובר בהודעות מהסוג הנ''ל

מדובר שבאפליקציה הרשמית של פיקוד העורף תהיה התראה קופצת (כמו הודעה רגילה) שתתכן אזעקה בדקות הקרובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
קיבלו קצת שכל.
אבל הרבה יותר חשוב זה לעשות אזעקה יחודית להתראה מפני שברי ירוט לא הגיוני שמלחיצים כאן מיליוני אנשים(תמיד אחרי אזעקות יוצאים הודעות פונו סך נפגעי חרדה חוץ מעוד נפגעים מנפילות ומעידות שיש כמעט בכל אזעקה) בשביל כמה רסיסים שאולי יפלו.
אם אני גר בקומה ראשונה מתוך שמונה אני צריך לרדת למקלט בגלל חשש לרסיסים?
צור קשר פיקוד העורף
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קיבלו קצת שכל.
אבל הרבה יותר חשוב זה לעשות אזעקה יחודית להתראה מפני שברי ירוט לא הגיוני שמלחיצים כאן מיליוני אנשים(תמיד אחרי אזעקות יוצאים הודעות פונו סך נפגעי חרדה חוץ מעוד נפגעים מנפילות ומעידות שיש כמעט בכל אזעקה) בשביל כמה רסיסים שאולי יפלו.
אם אני גר בקומה ראשונה מתוך שמונה אני צריך לרדת למקלט בגלל חשש לרסיסים?
רסיסים של טיל, ובמיוחד טיל בליסטי זה לא כמו רסיסים של כוס זכוכית שהתנפצה:)
אומנם הנזקים פחותים מטיל בליסטי לא מיורט, אבל זה לא שהסכנה נעלמת
אם אני גר בקומה ראשונה מתוך שמונה אני צריך לרדת למקלט בגלל חשש לרסיסים?
אפשר גם לעמוד ליד קיר פנימי בבית





💙 חנה בת יהודית לרפו"ש 💙
https://www.prog.co.il/threads/1048870




 
  • הוסף לסימניות
  • #5
קיבלו קצת שכל.
אבל הרבה יותר חשוב זה לעשות אזעקה יחודית להתראה מפני שברי ירוט לא הגיוני שמלחיצים כאן מיליוני אנשים(תמיד אחרי אזעקות יוצאים הודעות פונו סך נפגעי חרדה חוץ מעוד נפגעים מנפילות ומעידות שיש כמעט בכל אזעקה) בשביל כמה רסיסים שאולי יפלו.
אם אני גר בקומה ראשונה מתוך שמונה אני צריך לרדת למקלט בגלל חשש לרסיסים?
צור קשר פיקוד העורף
כן. רסיסים הם גם מאד מסוכנים. עדיף לרדת סתם לממד ולא לקחת סיכון להפגע מרסיס ח"ו
 
  • תודה
Reactions: sem
  • הוסף לסימניות
  • #6
רסיסים של טיל, ובמיוחד טיל בליסטי זה לא כמו רסיסים של כוס זכוכית שהתנפצה:)
אומנם הנזקים פחותים מטיל בליסטי לא מיורט, אבל זה לא שהסכנה נעלמת

אפשר גם לעמוד ליד קיר פנימי בבית
בדיוק לכן צריך התראה יחודית לשברי ירוט.
כן. רסיסים הם גם מאד מסוכנים. עדיף לרדת סתם לממד ולא לקחת סיכון להפגע מרסיס ח"ו
בדיוק לכן צריך שפיקוד העורף יעשה חושבים וירענן הנחיות עדיין לא היה (אם יש למישהו מידע כזה אשמח לקישור) שבר ירוט שפגע באנשים בתוך מבנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בדיוק לכן צריך התראה יחודית לשברי ירוט.
והתרעה ייחודית לטיל מעזה, ומלבנון, ומאיראן---
עדיין לא היה (אם יש למישהו מידע כזה אשמח לקישור) שבר ירוט שפגע באנשים בתוך מבנה.
רוב הפגיעות (להוציא את קו העימות הצפוני) הן של רסיסים.





💙 חנה בת יהודית לרפו"ש 💙
https://www.prog.co.il/threads/1048870




 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בשיגורים מתימן (בדומה לשיגרים שהיו מאיראן) בין זיהוי השיגור לצפי ההגעה ויירוט הטיל יש כ - 10 דקות.
בעקבות כך בפיקוד העורף שינו מדיניות ויתחילו להתריע על שיגורים מתימן כמה דקות קודם. בשונה מהמצב שהיה עד היום בו ההתרעה היתה ממש בדקות האחרונות.
אם הבנתי נכון ההתרעה אמורה להיות באמצעות הודעות כמו שהיה בזמן השיגורים מאיראן לפני שנה
כדאי ישדעו ולא יבהלו מהודעות שפתאום צצות להם בפלאפונים הכשרים
איך אפשר לקבל התרעה על אזעקה בדקות הקרובות, למי שיש רק מכשיר כשר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה