- הוסף לסימניות
- #1
צילמנו לפני שבוע אצל מירהלה בחיפה!
נסענו עד חיפה והיה שווה!!!
אליפות, אנושיות ומקצועיות!! וילד שרוצה ליסוע שוב אל -
מ-י-ר-ה-ל-ה
מירהלה, תודה!!!!!
ותודה לפרוג שבזכותו הכרנו
מצרפת מעט מתגובות של כאלה שזכו לשזוף עיניהם בתמונות:
"יאווו
הוא מהמם תמונות מטריפות!!!!!!!!!!
באמת תמונות מדהימות
כבר שלחה לך? היא עושה גם תמונות של ניו בורן?"
אז מירהלה, תודה גם על המהירות
עוד תגובה:
"תמונות מהממות מהממות!!!!!!!!
ממש ממש יפות! ... יצא מדהים!
והרקעים יפיפיים ומגוונים.
עשית לי חשק לעשות שוב תמונות לילדים!"
עוד תגובה:
" איזה תמונות!!!!!!!!
מהמם! אחת אחת!!! היא ממש אלופה וסתם כך גם ....
זה מהמם!!!!!!!!!!!".
ועוד אחת אחרונה לבנתיים:
" איזה תמונות מהממות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
... פשוט מתוק!!!!!!!!!!!!! אליפות!!!!".
אז שוב ---
תודה
לקוחות מרוצים!
נסענו עד חיפה והיה שווה!!!
אליפות, אנושיות ומקצועיות!! וילד שרוצה ליסוע שוב אל -
מ-י-ר-ה-ל-ה
מירהלה, תודה!!!!!
ותודה לפרוג שבזכותו הכרנו
מצרפת מעט מתגובות של כאלה שזכו לשזוף עיניהם בתמונות:
"יאווו
הוא מהמם תמונות מטריפות!!!!!!!!!!
באמת תמונות מדהימות
כבר שלחה לך? היא עושה גם תמונות של ניו בורן?"
אז מירהלה, תודה גם על המהירות
עוד תגובה:
"תמונות מהממות מהממות!!!!!!!!
ממש ממש יפות! ... יצא מדהים!
והרקעים יפיפיים ומגוונים.
עשית לי חשק לעשות שוב תמונות לילדים!"
עוד תגובה:
" איזה תמונות!!!!!!!!
מהמם! אחת אחת!!! היא ממש אלופה וסתם כך גם ....
זה מהמם!!!!!!!!!!!".
ועוד אחת אחרונה לבנתיים:
" איזה תמונות מהממות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
... פשוט מתוק!!!!!!!!!!!!! אליפות!!!!".
אז שוב ---
תודה
לקוחות מרוצים!
הנושאים החמים