ווינדוס 10 זקוקה לעזרתכם.

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י צמח;2114117:
זה לא רכיב מיסטי,
ההסבר פשוט מאוד זו תופעה של 'המחאה החברתית' זה סוג של הבעת התנגדות נגד הדברים שכביכול אין מה לעשות נגדם,
ונטפרי זה שייך לעם, ומתפתח מעם, ולכן זה סוג של קריאת תיגר על המוסכמות הנ"ל

נשמע מענין.
מתקבל על הדעת כי אין פה מטרות רווח.
וכעת שמשהו יספר על הייתרונות והטיפים של ווינדוס 10
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אין הרבה יתרונות למשתמש הרגיל ב-10...
בכדי להגיע לתוכנה, יש להקיש על התחל ואז להתחיל לחפש- להתחיל לכתוב את שם התוכנה, למשל WORD (הוא כבר אוטומטית ייכנס לחיפוש).
לחיצה ימנית על סמל ההתחל תביא רשימה של אופציות שקשורות למערכת.
בחלק מהמחשבים (ברובם) ניתן להגיע ל'צא' רק ע"י לחיצה ימנית על 'התחל' ולא ע"י לחיצה רגילה ו'הפעלה'.
אם הסתבכתם במשהו, שהיה פעם ואין ב-10 יהיה יותר קל לכוון.
כמו"כ, ניתן להחזיר את ההתחל הרגיל מווינדוס 7, ע"י התקנת classic shell או כל תוכנה אחרת בסגנון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י טוב לדעת;2112305:
קניתי מחשב חדש והתקנתי וונדוס 10.
אתרוג לא פותחים לי שום אתר עם הסבר על מערכת ההפעלה של ווינדוס 10
(זה תוכן לא ראוי?????)
ויש לי כמה ענינים לא ברורים. גם מי שיודע לענות על שאלה אחת - יעזור לי מאד.

1. האם יש פה איזה אשכול שדיבר על החידושים ב10 לעומת 7? טיפים וכו'
2. אני מחפשת את האופציה "עזרה" ולא מוצאת, ב7 היה סימן שאלה בעיגול כחול - נעזרתי בו הרבה. כעת יש כל מיני פונקציות חדשות שאני רוצה ללמוד ולא מוצאת איך.
3. האם יש אופציה של זיהוי על פי תווי פנים גם למסוננים?
4. איך מחברים את המדפסת באופן אלחוטי?
5. האם כדי לחזור לווינדוס 7?
1. הדברים העיקריים. ומפוזר בפורום.
2. הם הפכו כיום את המערכת ליותר קלה לשימוש ולכן חשבו/התגאו שלא צריך כבר יותר את העזרה שהייתה בווינדוס 7 ומחקו אותה, והשאירו רק באינטרנט.
3. קיימת תוכנה המזהה תמונה לפי תווי פנים. (בחברות הסינון למתחרה יש כזו תוכנה מפותחת ומקצועית הרבה).
4. יש מקום שבו נמצאים כל סוגי המדפסות, שם הוא מציע מגוון אפשרויות חיבור. אחד מהם הוא באלחוטי. ניתן להגיע ע"י חיפוש.
5. בהנחה שהמחשב מהיר לכאורה כן. (יש דברים ב10 בלי פתרון או פתרון חלש). חוץ מפרט הנוחות. זה שיקול אישי.

בהצלחה, תתחדשו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י צמח;2113976:
לפי מה שאני בדקתי זה לא כך, אם התקינו את תוכנת החסימה של נטפרי (לא רק לגלוש דרך הספק של נטפרי!)
ואם באמת בסרטון יתברר שהצלחתם לגלוש, אז אני מאמין שהפרצה הזאת תחסם לאלתר, כי זה היחודיות של נטפרי שזה חסימה שיתופית, וכל הזמן מתקדמים ובנויים כל הזמן על בקורת מהציבור,

מה שניסיתי להסביר לשואלת , שהיא יכולה להתחבר לרימון גם כשהיא נמצאת על תשתית של נטפרי בצורה של VPN , בכלל לא התייחסתי לנושא התוכנה שלהם.
אם היא רוצה לבדוק מה יותר טוב לה נטפרי או אתרוג שלא תתקין את התוכנה ותוכל לעבור בין שניהם.

אבל כיוון שהעלת את הנושא בדקתי כעת (לא היה לי גישה למחשב עם חיבור לנטפרי , רק כעת משהוא חיבר אותי למחשב כזה מרחוק). וכמו שחששתי , בפקודה קלה אחת ה VPN עובד גם עם התוכנה שלהם.

מצב סירטון על הכל.
 

קבצים מצורפים

  • bandicam 2016-06-05 02-01-37-152.mp4
    2.7 MB · צפיות: 62
  • הוסף לסימניות
  • #25
באתרוג זה לא יהיה?
(כוונתי האם זה פירצה פשוטה או משהו מתוחכם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י bris;2114613:
מה שניסיתי להסביר לשואלת , שהיא יכולה להתחבר לרימון גם כשהיא נמצאת על תשתית של נטפרי בצורה של VPN , בכלל לא התייחסתי לנושא התוכנה שלהם.
אם היא רוצה לבדוק מה יותר טוב לה נטפרי או אתרוג שלא תתקין את התוכנה ותוכל לעבור בין שניהם.

אבל כיוון שהעלת את הנושא בדקתי כעת (לא היה לי גישה למחשב עם חיבור לנטפרי , רק כעת משהוא חיבר אותי למחשב כזה מרחוק). וכמו שחששתי , בפקודה קלה אחת ה VPN עובד גם עם התוכנה שלהם.

מצב סירטון על הכל.
לא כל VPN יעבוד.
(רק מה שמעניין שהרבה גאונים ניסו לעקוף ככה דרך הVPN ולא הצליחו. צריך לבדוק איך זה קרה).

בנוסף, מאחר ונטפרי היא חברה שיתופית הרי שניתן לדווח על פרצות וחוסמים אותם מיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כל VPN שבדקתי עובד, גם רימון וגם אחרים.

לא כזה מתוחכם , שורת פקודה ממש קצרה.
לקח לי כ 5 דק. ואני ממש חלוד בתחום הזה, אני בטוח שמשהוא מקצועי יותר היה עושה את זה בתוכד"ד.

חיביים לציין שברימון/אתרוג ברמות הגבוהות של הסינון ה VPN הרגילים לא עובדים , אבל כמובן שכל אלו שמוצפנים ומוסתרים עובדים בכל מצב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אתה חלוד??????
אבל זה חשוב לי לדעת האם פקודה ברמה כזאת, ברמון אתרוג לא עובדת?
(פשוט עניין של אחריות, כי שכנעתי כמה אנשים לטובת נטפרי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
בצורה נחרצת , החסימה של הVPN ברימון/אתרוג הרבה יותר טובה.
היא ברמת הספק , הוא מזהה את המבנה של התקשורת כ VPN וחוסם .

ב NF זה רק תוכנה שדי קל לעקוף.
הפפקודה עוקפת את התוכנה , אם לא מתקינים אותה לא צריך כלום וה VPN עובד ישר.

וכן אני חלוד בכל מה שנוגע לפילטרים וכדו כבר די הרבה זמן שאני בתחומים אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני לא מבין במחשבים.

רק אני עובד במשרד שבו יש ספק אתרוג, ואני מתחבר עם VPN לנטפרי בלי שום בעיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
כנ"ל.
גם אני חוברתי לvpn של נטפרי כשאני על מחשב עם אתרוג.
אבל מי אמר שהם חסמו את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני לא בקשר עם אתרוג אבל אחד מה 2

1. או שהם פתחו את זה רשמי
2. או הפוך , שהם עשו רשימה של כל ה VPN המסחריים (יש רשימות כאלה מוכנות שמתעדכנות) ורק אותם חסמו.

נראה לי שאפשרות 2 היא הנכונה, כי אני מצליח להתחבר גם לVPN פרטיים שעשיתי לי בכל מיני VPS בעולם (לשימושים אחרים) ולמסחריים לא עובד בד"כ אא"כ משתמשים בטכנלוגיות של הצפנה והסתרה מורכבות (שהם כמעט תמיד עובדות - אא"כ חוסמים ידנית כתובות IP)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י bris;2114968:
אני לא בקשר עם אתרוג אבל אחד מה 2

1. או שהם פתחו את זה רשמי
2. או הפוך , שהם עשו רשימה של כל ה VPN המסחריים (יש רשימות כאלה מוכנות שמתעדכנות) ורק אותם חסמו.

נראה לי שאפשרות 2 היא הנכונה, כי אני מצליח להתחבר גם לVPN פרטיים שעשיתי לי בכל מיני VPS בעולם (לשימושים אחרים) ולמסחריים לא עובד בד"כ אא"כ משתמשים בטכנלוגיות של הצפנה והסתרה מורכבות (שהם כמעט תמיד עובדות - אא"כ חוסמים ידנית כתובות IP)

בלי לגרוע מחומרת העניין,
אבל אם גם ברימון פותחים VPN שלא מסחרי,
בסרטון נכנסת אם VPN של רימון,שהוא לא מסחרי, האם גם בVPN מסחרי אפשר להכנס בנטפרי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י צמח;2115259:
בלי לגרוע מחומרת העניין,
אבל אם גם ברימון פותחים VPN שלא מסחרי,
בסרטון נכנסת אם VPN של רימון,שהוא לא מסחרי, האם גם בVPN מסחרי אפשר להכנס בנטפרי?

הרגע בדקתי כמה מסחריים כולם עובדים ב NF ולא ברימון, בכל אופן לא בצורה הפשוטה.

רוצה סרטון ?
אני די בטוח שהם יסדרו את זה ברמה הסטדנרטית , זה רק עניין של זמן.

זה כמו בדלתות של רב בריח, זה לא שהם בלתי פריצות זה פשוט יותר קשה.
דלת עץ זה 30 שניות דלת רב בריח - זה 2 דקות עם לום.
אבל מה, זה מרחיק חלק גדול מהפורצים. בעיקר את החובבנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בכל אופן ההסבר שלך קצת מדי ברור, והעקיפה הזו ממש נגישה...
לא יודע עד כמה כדאי להרחיב בנושא (אם נשאר עוד משהו לא ברור;)), במיוחד שהם לא מתייחסים לזה בפורום שלהם, כך שאי אפשר לדעת אם הם כבר מסדרים א"ז.
אגב, אולי תפנה אליהם אתה? (על זה שאכפת להם מהסינון/שירות אין חולק. חבל שיגרם נזק תדמיתי לחברה שעתידה להיות המרכזית והמובילה.)
אמרת שאין לך אינטרס לשום סינון, ומלה שלך כנראה יותר אמינה משל משתמש רגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אל דאגה , הם יודעים. ואני בקשר איתם, הנושא בטיפולואני מאמין שיעשו מה שאפשר.

ואני לא חושב שהם מנסים את הבלתי אפשרי , רק בגבול הסביר כי מי שממש ירצה כבר ימצא אלף דרכים אחרות להגיע להיכן שהוא רוצה.
המטרה שמתמש רגיל לא יוכל להגיע בקלות או בטעות , למה שהוא לא רצה , נראה לי שחבל לבזבז משאבים על דברים אזוטריים , עדיף להשקיע בבסיס שזה יהיה שימושי וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
זה לא יכול להתרחש אצל רוב המשתמשים של נטפרי.
זה יכול לקרות רק לחלק מאוד קטן.
למשל אצלי זה לא קורה.

בכל מקרה זה בבדיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י dLive;2115516:
חבל שיגרם נזק תדמיתי לחברה שעתידה להיות המרכזית והמובילה.

בלי לגרוע ממעמדה של נטפרי כלום, זה הזכיר לי את האימרה הידועה:
תוה"ק מספרת שראובן מצא דודאים והביאם לאמו וכו', נשאלת השאלה האיך היה יכול ראובן לקחת את הדודאים, הרי היה עיוור, והאיך ראה אותם ?
והתשובה היא, אל תניחו הנחות, וכך לא יהיו גם קושיות.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י טוב לדעת;2114108:
לענווים יתן חן, וגם לבעלי העין הטובה.

אם אתה מכיר את חוית הגלישה באתרוג - תוכל להבין שיש תחושה גם של חוסר מקצועיות. יש הרבה באגים שאין להם כל קשר לדת ולהגנה.

דוגמאות?
- בחיפוש אי אפשר לכתוב יותר מ3-4 מילים - זה ענין של הממונים על או אתגר טכני שלא פוצח?
- תקרית כמו אתמול שמתקבלת הודעה שהאתר אושר אך בפועל הוא עדיין חסום - קרה לי כמה פעמים
- אחרי שקןפצת הודעת הסינון פעמיים שלוש ברצף, כלומר שמשהו מנסה להשיג מידע על ווינדוס 10 מכמה אתרים חסומים - - תוכנת החיפוש ננעלת ונותר רק החיפוש של גוגל, ורק עמוד אחד מתוכו.

קשה לשייך את הבאגים האלו שתוקעים את הגלישה - לענין דתי/ מוסרי/ ערכי/הוראות של וועדות רבנים.
זה נותן תחושה של חוסר מקצועיות.
אולי רק כי אני לא מקצועית, לא יודעת, אבל ככה זה מרגיש לי.


לתשומת לב הניק "אתרוג" והממונים עליו:

הבעיה היא שאכן יש ציבור ענק שרוצה חסימה הדוקה ואין לו ארץ אחרת, אז הוא נאלץ להמשיך באתרוג נטול הפיטם ועטור הבלעטלאך.

טוב, זה באמת לא הענין, יש איזה רכיב מיסטי ב"נטפרי" שכל דיון בו עולה המילה "נטפרי" מוסט האשכול לכיוונו והענין המרכזי ניטש. (לא בטוח שזה ממש בידי שמים, גם כמה ידי אדם ואצבעותיהם על המקלדת תורמות לכך)

ואני סה"כ רציתי הכרות עם פונקציות של תוכנת הפעלה חדשה....

אשמח מאד לתגובת הניק אתרוג!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
התגובה האחרונה כנראה של הניק "אתרוג" בפורום זה:

ציטוט: טוב, זה באמת לא הענין, יש איזה רכיב מיסטי ב"נטפרי" שכל דיון בו עולה המילה "נטפרי" מוסט האשכול לכיוונו והענין המרכזי ניטש. (לא בטוח שזה ממש בידי שמים, גם כמה ידי אדם ואצבעותיהם על המקלדת תורמות לכך)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה