קורונה ושוב לגבי חיובי חלש

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש למישהו מידע ברור?
עשינו שתי בדיקות בהפרש של יומיים, ובשתיהן התוצאה היתה חיובי חלש.
משל"ט קורונה של קופ"ח אמרו שפעמיים חיובי חלש מתייחסים כחיובי.
לאחר עשרה ימים ביקשנו מכתב שחרור - והם טענו שאין צורך במכתב שחרור כי זה רק חיובי חלש.
למעשה האם מוגדר כמחלים - פטור מבידוד וכו' -
או שיצא קרח מכאן ומכאן?
רופא המשפחה טוען שחיובי חלש זה אומר שלא מוגנים מפני הדבקה חוזרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש למישהו מידע ברור?
עשינו שתי בדיקות בהפרש של יומיים, ובשתיהן התוצאה היתה חיובי חלש.
משל"ט קורונה של קופ"ח אמרו שפעמיים חיובי חלש מתייחסים כחיובי.
לאחר עשרה ימים ביקשנו מכתב שחרור - והם טענו שאין צורך במכתב שחרור כי זה רק חיובי חלש.
למעשה האם מוגדר כמחלים - פטור מבידוד וכו' -
או שיצא קרח מכאן ומכאן?
רופא המשפחה טוען שחיובי חלש זה אומר שלא מוגנים מפני הדבקה חוזרת.
נראה לי שאין לקופות החולים מדיניות מספיק בהירה בענין. אני קיבלתי מכתב שחרור - תעודת מחלים, למרות שבין הבדיקות החיוביות היתה אחת שלילית. מצ"ב צילום מסך מהמכתב.

אישור מחלים.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נראה לי שאין לקופות החולים מדיניות מספיק בהירה בענין. אני קיבלתי מכתב שחרור - תעודת מחלים, למרות שבין הבדיקות החיוביות היתה אחת שלילית. מצ"ב צילום מסך מהמכתב.

צפה בקובץ המצורף 792463
איזו קופה?

מה עם בדיקה סרולוגית?
זה ילד קטן ולא בא לנו סתם לדקור אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נראה לי שאין לקופות החולים מדיניות מספיק בהירה בענין. אני קיבלתי מכתב שחרור - תעודת מחלים, למרות שבין הבדיקות החיוביות היתה אחת שלילית. מצ"ב צילום מסך מהמכתב.

צפה בקובץ המצורף 792463
אפשר לקבל תעודת מחלים עם פעמיים חיובי גבולי?
ממי צריך לבקש?
מה בקשר לתוצאה אחת של חיובי גבולי? מרויחים מזה משהו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אפשר לקבל תעודת מחלים עם פעמיים חיובי גבולי?
ממי צריך לבקש?
מה בקשר לתוצאה אחת של חיובי גבולי? מרויחים מזה משהו?

לנו רופאה נתנה תעודת מחלים.
היא אמרה שפעמיים חיובי גבולי = חיובי
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ממי צריך לבקש תעודת מחלים?
מה בקשר לפעם אחת חיובי גבולי? מרויחים מזה משהו?

לנו רופאה נתנה אחרי 10 ימים מהבדיקה הראשונה.

אחרי פעם אחת חיובי גבולי הרופאה ביקשה עוד בדיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לנו רופאה נתנה אחרי 10 ימים מהבדיקה הראשונה.

אחרי פעם אחת חיובי גבולי הרופאה ביקשה עוד בדיקה.
איזה קופה?
היא נתנה בלי לבקש?
התעודה הזו מראה שלא צריך להכנס לבידוד עוד פעם בהחספות וכ'ו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
איזה קופה?
היא נתנה בלי לבקש?
התעודה הזו מראה שלא צריך להכנס לבידוד עוד פעם בהחספות וכ'ו?

כן קופ"ח מכבי
שאלנו אותה מה זה אומר, כי היו פה חלק חיוביים וחלק לא אז היא אמרה שזה נקרא שעבר קורונה והוא מחלים עם תעודה. (ילד בן 5)
אז הוא כבר הולך ללימודים ואנחנו פה עוד בבידוד ארוךךךךך:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לנו רופאה נתנה תעודת מחלים.
היא אמרה שפעמיים חיובי גבולי = חיובי
כן קופ"ח מכבי
שאלנו אותה מה זה אומר, כי היו פה חלק חיוביים וחלק לא אז היא אמרה שזה נקרא שעבר קורונה והוא מחלים עם תעודה. (ילד בן 5)
אז הוא כבר הולך ללימודים ואנחנו פה עוד בבידוד ארוךךךךך:(
היום שמעתי מאחד שהתקשר למשרד הבריאות ואמרו לו שפעמים חיובי גבולי לא פוטר אחכ מבידוד.
יתכן שזה תלוי ברקע האם זה בזמן שחלק מהמשפחה יצאו חיוביים ואחד חיובי גבולי כן מחשיבים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
חיובי גבולי זו תוצאה מובהקת.
(להבדיל מתוצאה שלילית
כלומר - נצפים נגיפים פגומים בדם, או כמות קטנה. מה שאומר שבוודאות הילד נחשף לנגיף.
הגיוני שקיבלתם את התוצאה הזו בסוף המחלה.
כי אם הוא היה בתחילת המחלה אז מצופה שכמות הוירוסים תלך ותגדל ולא תקטן.
לכן גם בדיקה נוספת לא תעזור.

האם היו לו אי אלו תסמינים בשבוע שבועיים שלפני הבדיקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חיובי גבולי זו תוצאה מובהקת.
(להבדיל מתוצאה שלילית
כלומר - נצפים נגיפים פגומים בדם, או כמות קטנה. מה שאומר שבוודאות הילד נחשף לנגיף.
הגיוני שקיבלתם את התוצאה הזו בסוף המחלה.
כי אם הוא היה בתחילת המחלה אז מצופה שכמות הוירוסים תלך ותגדל ולא תקטן.
לכן גם בדיקה נוספת לא תעזור.

האם היו לו אי אלו תסמינים בשבוע שבועיים שלפני הבדיקה?
לא היו שום תסמינים
זה ילד קטן
וגם לחלק מהמבוגרים במשפחה שהיו חיוביים באותו זמן לא היו תסמינים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה