כללי זהות חזותית לבית חב"ד בתאילנד

  • הוסף לסימניות
  • #1
מזמן לא העליתי עבודות, והייתי שמח לקבל חוו"ד על העבודה הזו.
פשוט יש עוד כמה דברים קאמינג-אפ, ואשמח לשמוע הצעות לשיפורים.
 

קבצים מצורפים

  • A.jpg
    KB 941.6 · צפיות: 101
  • B.jpg
    KB 903 · צפיות: 52
  • C.jpg
    KB 540.3 · צפיות: 41
  • D.jpg
    KB 472.5 · צפיות: 37
  • E.jpg
    KB 458.7 · צפיות: 42
  • F.jpg
    KB 455 · צפיות: 38
  • G.jpg
    KB 558.5 · צפיות: 43
  • H.JPG
    KB 675.1 · צפיות: 37
  • I.jpg
    1.2 MB · צפיות: 35
  • J.jpg
    KB 675.1 · צפיות: 49
  • הוסף לסימניות
  • #2
יפה מאד! התמונות של האוכל לא ממש מגרות, אבל מודעה נקיה ויפה)


(עדיין בתאילנד? :cool:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
למה הצבעים נראים חיוורים בתצוגה באתר, ורק בלחיצה עליהם נראים טוב?
עניין של פרופיל תצוגה?
 

קבצים מצורפים

  • K.jpg
    KB 696.5 · צפיות: 49
  • L.jpg
    KB 305.6 · צפיות: 29
  • M.jpg
    KB 477.5 · צפיות: 31
  • N.jpg
    KB 602.5 · צפיות: 25
  • O.jpg
    KB 525 · צפיות: 33
  • P.jpg
    KB 665.3 · צפיות: 24
  • Q.jpg
    KB 349.9 · צפיות: 25
  • R.jpg
    KB 621.2 · צפיות: 23
  • S.jpg
    KB 598.1 · צפיות: 22
  • T.jpg
    KB 554.2 · צפיות: 25
  • הוסף לסימניות
  • #4
ברגע האחרון הוחלט להשתמש בתמונות מהאוכל שמוגש במסעדה, ונאלצנו לצלם עם פלאפון...
 

קבצים מצורפים

  • U.jpg
    KB 581.9 · צפיות: 48
  • V.jpg
    KB 857.1 · צפיות: 46
  • W.jpg
    KB 274 · צפיות: 40
  • X.jpg
    KB 229.1 · צפיות: 44
  • הוסף לסימניות
  • #5
וואוו, עד לפרטים הקטנים!
מצחיקותי שזה בתאילנד והכל בעברית :D
(כן, אני יודעת שזה לישראלים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מקסים!
מיתוג מושלם עד הפרטים הקטנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מאד יפה, האייקונים (גם הצבעוניים) חמודים מאד,
קצת חסרה אוירה,
את הדקלים הקטנטנים אפשר להגדיל ולעשות דומיננטיים יותר, לשלב ים וחוף,
ואת העיגול המוקף בקוים דקים לעשות שמשי יותר,
כרגע המיתוג יפה ומסודר, אבל יכול להתאים לכל ארגון כזה או אחר, בכל מקום אחר בארץ או בעולם.

נ.ב. הפרינטים כולם מרגישים קצת אינטרנט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
עבודה יפהפיה ברמות שלא רואים כל יום
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י א"ב;1009135:
מאד יפה, האייקונים (גם הצבעוניים) חמודים מאד,
קצת חסרה אוירה,
את הדקלים הקטנטנים אפשר להגדיל ולעשות דומיננטיים יותר, לשלב ים וחוף,
ואת העיגול המוקף בקוים דקים לעשות שמשי יותר,
כרגע המיתוג יפה ומסודר, אבל יכול להתאים לכל ארגון כזה או אחר, בכל מקום אחר בארץ או בעולם.

נ.ב. הפרינטים כולם מרגישים קצת אינטרנט.

תודה רבה.

אין קשר בין העיר הזו לים וחוף, ובכל מקרה, זה אמור להיראות מעט רציני, אז צמצמנו באלמנטים מיותרים.

זה לא מיתוג. זה בסך הכל ניסיון לתת נראות טובה יותר למקום, ולספק מידע בצורה ויזואלית ברורה ונעימה.
אם זה מרגיש אינטרנט זה טוב...

שוב תודה
ובהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
עובדה יפהפהיה ונקיה.

הצבעים מצוינים!

(שאלה, כל התמונות האלו זה הדמיות או שלקחת תמונות של הכרטיסים והשלטים על משטח עץ?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
למה לעשות הדמיות אם אפשר לצלם?..
אמנם באייפון אז זה לא משו
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עבודה מקסימה!
לדעתי, אתה אלוף טיפוגרפי
(הטקסט כ"כ מזמין קריאה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מקסים, מסודר, נקי, מדוייק
מאוד קונטרסטי לבלגן שבחוץ.....
לגבי תמונות האוכל -
הרבה מטיילים מסתובבים עם מצלמות מעולות, וביניהם יש גם כאלה שממש יודעים לצלם
תתפוס מישהו ותנדב אותו לעזור בזה, ותחליפו דחוף את התמונות, הן לא נראות טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י ariels;1009931:
מקסים, מסודר, נקי, מדוייק
מאוד קונטרסטי לבלגן שבחוץ.....
לגבי תמונות האוכל -
הרבה מטיילים מסתובבים עם מצלמות מעולות, וביניהם יש גם כאלה שממש יודעים לצלם
תתפוס מישהו ותנדב אותו לעזור בזה, ותחליפו דחוף את התמונות, הן לא נראות טוב...

תודה.
כבר הדפסנו, לא הולכים להחליף בקרוב...
בכל מקרה, תתפלאי אבל היום אנשים נוסעים לתאילנד עם ומצלמים עם הסמרטפון, או מקסימום איזו מצלמת כיס בסיסית.
כמעט ולא פגשתי באנשים שמתסובבים עם מצלמה איכותית.

תכל'ס זו למעשה סוג של מסעדת פועלים, אז זה בסדר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
במחשבה שניה...
לא בטוח שהתמונות של האוכל הן אלו שיכריעו את הישראלים להכנס
הם נכנסים לבד ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י אלי ויסברג;1009421:
אם זה מרגיש אינטרנט זה טוב...

למה טוב?
כשכתבתי שזה מרגיש אינטרנט התכוונתי שהעיצוב מרגיש ממשק של אינטרנט, הכיתוב נראה כמו כפתור לחיץ, והארגון מסודר כמו באתר אינטרנט.
בפרינט הקריאה צריכה להיות רצופה ונעימה, ובאינטרנט מחולקת ומאורגנת. מה שטוב ונכון לאינטרנט לא בהכרח מתאים גם לפרינט, ולהפך.

ובקשר לתמונות - אני מקווה שבהדפסה הבאה תחליפו.
בשביל מה צריך את התמונות האורגינליות?
איזה הבדל יש בין צלחת חומוס שמצולמת באייפון לבין צלחת חומוס (נטו) שצוללמה ע"י צלם מקצועי, או נרכשה באתר תמונות איכותי? במה נראה שונה החומוס של המסעדה? בשביל מה צריך תמונות אורגינליות כשהאוכל הוא קלאסי, אורז? חומוס?

עדיין חסרה מאד אוירה, גם אם לא מתאימים אלמנטים כמו חוף, דקלים או שמש, כדאי למצוא מאפיינים אחרים, כמו מבנים, מפלים, נהרות נופים, או כל דבר אחר שאתה ודאי מכיר טוב. כמו שהוא עכשיו - העיצוב יכול להתאים גם למסעדה ברחובות או ביבנה, ובעיקר ממש ממש לא בתאילנד.

כל הנאמר לא סותר את זה שבעבודה יפהפיה, כרגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י א"ב;1010013:
עדיין חסרה מאד אוירה, גם אם לא מתאימים אלמנטים כמו חוף, דקלים או שמש, כדאי למצוא מאפיינים אחרים, כמו מבנים, מפלים, נהרות נופים, או כל דבר אחר שאתה ודאי מכיר טוב. כמו שהוא עכשיו - העיצוב יכול להתאים גם למסעדה ברחובות או ביבנה, ובעיקר ממש ממש לא בתאילנד.

דווקא מהבחינה הזו נראה לי שבית חב"ד בא לתת לאנשים את הפינה הביתית והמוכרת שלהם בארץ הזרה.

כבר נוכחתי בזה כשקרובי שהו בכל מיני ארצות רחוקות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה