- הוסף לסימניות
- #1
לאחרונה ממש מפריע לי סגנון ההתבטאות (בעיקר של ניקים מסוימים) באתר.
יותר ויותר אשכולות ננעלים או נעלמים כלא היו בעקבות השיח הנבחני שנפוץ פה לאחרונה מכיוונם של אי אלו משתמשים.
משום מה מרגיש לי שפעם הודעות היו נעימות, רגישות, והיום- פחות או יותר נביחות חסרות משמעות.
אשכול אחרי אשכול, זה מתחיל בשאלה עניינית (פחות או יותר...) ונגרר לתוך הבור השחור הזה שבולע אשכולות ולפעמים גם משתמשים.
מלחיץ, לא?! שמעתם משהו בקשר לכלוב טרולים שנפרץ?
מסכימים איתי? מישהו נוסף מרגיש כמוני? זה ממש מפריע לי...
וזה המקום להתנצל, לצערי תפסתי פתאום שגם אני נגררתי והגעתי למקומות שממש לא רציתי בהם!
סליחה מכל מי שנפגע ממני או שסתם נתתי לו תחושה לא טובה ח"ו.
נראה לי שדרוש איזשהו רענון של מטרות האתר וכללי השימוש בו.
מה דעתכם? מסכימים איתי?
יותר ויותר אשכולות ננעלים או נעלמים כלא היו בעקבות השיח הנבחני שנפוץ פה לאחרונה מכיוונם של אי אלו משתמשים.
משום מה מרגיש לי שפעם הודעות היו נעימות, רגישות, והיום- פחות או יותר נביחות חסרות משמעות.
אשכול אחרי אשכול, זה מתחיל בשאלה עניינית (פחות או יותר...) ונגרר לתוך הבור השחור הזה שבולע אשכולות ולפעמים גם משתמשים.
מלחיץ, לא?! שמעתם משהו בקשר לכלוב טרולים שנפרץ?
מסכימים איתי? מישהו נוסף מרגיש כמוני? זה ממש מפריע לי...
וזה המקום להתנצל, לצערי תפסתי פתאום שגם אני נגררתי והגעתי למקומות שממש לא רציתי בהם!
סליחה מכל מי שנפגע ממני או שסתם נתתי לו תחושה לא טובה ח"ו.
נראה לי שדרוש איזשהו רענון של מטרות האתר וכללי השימוש בו.
מה דעתכם? מסכימים איתי?
הנושאים החמים