חברות השכרה זהירות . *** ***. מצוה לפרסם

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
זה לא רק קניית הרכב, זה גם האחזקה, תיקונים, ביטוח רכב, שמגיעים בסופו של דבר לסכום גבוה.
ואת כל זה משלמים על ההשכרה עם מכלול רמאויותיהם,
ובדיוק לכן אמרתי, במקום לבזבז את זה על השכרה ותשלומי רמאויות,
לא עדיף לשלם 500 ש"ח לחודש?
הלוא 500 לחלק לשלושים יום = 16 ש"ח (קצת יותר), לחלק לעשרים וארבע שעות = קצת יותר מחצי שקל!!!!
אתם אוחזים? שישים אגורות לשעה תשלום על רכב!!
יותר זול, בלי רמאויות, והרכב היוקרתי - שלי!!
לא שווה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
ואת כל זה משלמים על ההשכרה עם מכלול רמאויותיהם,
ובדיוק לכן אמרתי, במקום לבזבז את זה על השכרה ותשלומי רמאויות,
לא עדיף לשלם 500 ש"ח לחודש?
הלוא 500 לחלק לשלושים יום = 16 ש"ח (קצת יותר), לחלק לעשרים וארבע שעות = קצת יותר מחצי שקל!!!!
יותר זול, בלי רמאויות, והרכב היוקרתי - שלי!!
לא שווה???
תלוי כמה אתה מוציא בחודש על השכרות למינהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
תלוי כמה אתה מוציא בחודש על השכרות למינהם.
צודק לגמרי,
אבל אלו שנוסעים מדי פעם,
לא נראה לי שהם עושים רישיון ליסוע פעם בחודש (ואולי אני טועה).
אבל אלו שנוסעים הרבה בהשכרות, המחשבה שלי לא צודקת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
ואת כל זה משלמים על ההשכרה עם מכלול רמאויותיהם,
ובדיוק לכן אמרתי, במקום לבזבז את זה על השכרה ותשלומי רמאויות,
לא עדיף לשלם 500 ש"ח לחודש?
הלוא 500 לחלק לשלושים יום = 16 ש"ח (קצת יותר), לחלק לעשרים וארבע שעות = קצת יותר מחצי שקל!!!!
אתם אוחזים? שישים אגורות לשעה תשלום על רכב!!
יותר זול, בלי רמאויות, והרכב היוקרתי - שלי!!
לא שווה???
איפה מוצאים רכב ב-500 לחודש?
זה בדרך כלל מקדמה חמש ספרתית ואז יותר מאשר 500 לחודש, וגם זה לרכב משפחתי רגיל ולא יוקרתי בכלל.

יש דרכים להעריך עלות החזקת רכב בהתאם לסוג הרכב וכמות הנסיעות, ואפשר להשוות את זה מול רכב שכור/שיתופי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
ואת כל זה משלמים על ההשכרה עם מכלול רמאויותיהם,
ובדיוק לכן אמרתי, במקום לבזבז את זה על השכרה ותשלומי רמאויות,
לא עדיף לשלם 500 ש"ח לחודש?
הלוא 500 לחלק לשלושים יום = 16 ש"ח (קצת יותר), לחלק לעשרים וארבע שעות = קצת יותר מחצי שקל!!!!
אתם אוחזים? שישים אגורות לשעה תשלום על רכב!!
יותר זול, בלי רמאויות, והרכב היוקרתי - שלי!!
לא שווה???
על רכב משלמים לפחות 1000!!! ש"ח בחודש בחישוב שנתי כולל בלאי
בנ"א שצריך רכב כמה פעמים בודדות בחודש לא נראה לי מגיע לסכום הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
בתור לקוח דיי מרוצה זה מעניין שהם בכללי לא נכנסים לקטנות
(אני פעם נסעתי עם רכב ובסוף הנסיעה ראיתי שאין את המכסה של הדלק והם לא חייבו אותי כלום)
חבל להם להסתכסך עם הציבור היחיד שמשתמש בהם בשביל גרושים לעומת הרווחים שלהם
אני בכל אופן יותר יפחד לקחת רכבים שלהם מעכשיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
גם יש מדבקה מפורשת בתוך הרכב שחייבים לדווח לפני התנעה
ממש לא... הגזמתם עם ההתקרבנות
במקרה שמצלמים את הרכב מיד לאחר החזרה אין להם איך להוציא ממך שקל.
וזה הפתרון לכל אלה שבטוחים שגונבים אותם, תצלמו.
אומנם בציבור שלנו קצת יותר מורכב לצלם בלי סמארטפון
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
  • הוסף לסימניות
  • #50
לא הבנתי מה יעזור לצלם, הם יגידו לך שזה תמונה מלפני ההשכרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
ממש לא... הגזמתם עם ההתקרבנות
במקרה שמצלמים את הרכב מיד לאחר החזרה אין להם איך להוציא ממך שקל.
וזה הפתרון לכל אלה שבטוחים שגונבים אותם, תצלמו.
אומנם בציבור שלנו קצת יותר מורכב לצלם בלי סמארטפון
איך תוכיח להם שצילמת לאחר שהחזרת?
יאמרו לך שהשעון במצלמה לא היה מכוון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
בתור לקוח דיי מרוצה זה מעניין שהם בכללי לא נכנסים לקטנות
(אני פעם נסעתי עם רכב ובסוף הנסיעה ראיתי שאין את המכסה של הדלק והם לא חייבו אותי כלום)
חבל להם להסתכסך עם הציבור היחיד שמשתמש בהם בשביל גרושים לעומת הרווחים שלהם
אני בכל אופן יותר יפחד לקחת רכבים שלהם מעכשיו
בחברה מסוימת לפי לטענת מספר לקוחות (5-7), גבו מהם על הרבה יותר ק"מ ממה שנסעו בפועל.
בנוסף, חלק מהלקוחות לא הצליחו לנעול את הרכב בעת החזרתו, רק לאחר פנייה לשירות הלקוחות בטל'.
בחברה לא מכחישים ומסבירים סיבה טכנית שגורמת לתקלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
רכב שלהם חסם לי את החניה (הרכב שלי היה בחניה) התקשרתי אליהם לומר שהרכב חוסם אותי.
הם אומרים לי זה בטיפול... אחרי שעה של טרטור בטלפון הם אומרים לי שהלקוח אומר להם שהוא חנה בצד השני ולא חסם. אז זה לא בעיה שלהם. ניסיתי להיות נעימה, לא עזר. טלפון קצר למשטרה והעניין טופל.
לא חבל???
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
שני מנהלים בחברה נפגשו איתי בשבוע שעבר, התלונה העיקרית שפרסמתי והייתה חמורה במיוחד, עדיין לא נבדקה ע"י החברה.
הנתבע בסך למעלה מ-60,000 ש"ח עדיין לא קיבל טלפון 1 מהחברה מאז (במשך לפחות 4 חודשים ועד שבוע שעבר).
נאמר לי שזה ייבדק.
בסיפור השני - גם הוא עם למעלה מ60,000 ש"ח, קשה לקבוע כמה צודק אחד הצדדים בלי שנקח חוקר מקצועי. אבל זה לא הריח טוב בכלל.
אך בחברה מבהירים: בוצעו שינויים בעקבות התלונות, שינויים בתפקידים ונהלי החברה.
על מה תבעו 60,000?
יש תקרה של ההשתתפות עד 2,300
במקרה של אי דיווח זה לא כך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לא עדיף לשלם 500 ש"ח לחודש?
הלוא 500 לחלק לשלושים יום = 16 ש"ח (קצת יותר), לחלק לעשרים וארבע שעות = קצת יותר מחצי שקל!!!!
אתם אוחזים? שישים אגורות לשעה תשלום על רכב!!
?????
נשמח לקבל הפניה לרכב המדובר ב500 ש"ח לחודש.
שים לב זה צריך להיות בלי תשלום גדול נוסף בהתחלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
לדעתי האישית - ב'מיי קאר' אין הרבה תביעות, וכמובן שיש בכל מקום מקרים המצריכים תביעה.
אז לכן הפנייה שלי אליכם אתמול לא עזרה . סנגוריה במיטבה. העוול בשיטה זועק לשמיים. חבל
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #59
על מה תבעו 60,000?
יש תקרה של ההשתתפות עד 2,300
במקרה של אי דיווח זה לא כך?
כנראה שהנהג לא היה בדיוק לפי הכללים... (=לא בגיל שהצהיר והביטוח כיסה / לא מספיק זמן עם רישיון וכדומה).

בנוגע לשאלת השאלות האם לא עדיף לקנות רכב.. ברור שלא!!
אצלי כשנתיים בזכות **** **** לא קניתי רכב וחסכתי אלפי אלפי ש"ח. כי פעם פעמיים בשבוע לסופר בנוחות(!) ועוד בימות הגשמים לפזר את הילדים ועוד כמה נסיעות נצרכות - שלא עבר את ה200-300 ש"ח
והיום שיש לי רכב - זה הוצאה של קרוב ל1500 שח בלי הרבה נסיעות ולא כולל עלות הרכב!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה