זה נכון שה- 15/1/15 עומד להשתנות בישראל???

  • הוסף לסימניות
  • #1
שמעתי שמה-15 לראשון יש חוקים חדשים בישראל
עוד מישהו שמע על זה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
חוק המזון
לחייב רשתות להכניס מדפים מכל המוצרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י חנון;1482446:
חוק המזון
לחייב רשתות להכניס מדפים מכל המוצרים
לא רק זה , אלה שיהיה אסור לכתוב בסופר מבצע 3 ב.....
או 1+1 חינם ...
וכן שבקרוב כבר לא יהיה כסף ולא שטרות אלה כרטיס שבתוכו יהיה
אגור כל הכסף , ואם נרצה לקנות במכולת לא נצטרך לשלם במזומן אלה
יש את הכרטיס.....
ז''א הם רוצים שהכל יהיה בלבן ולא יהיה מצב שמשהו יהיה בשחור.

עוד מישהו שמע על זה ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש המלצות וועדה שהוגשו ביולי לגבי הגבלת השימוש במזומן - אך דבר עוד לא נקבע בחקיקה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

טוב, אז אחרי שראיתי שג'מבו יוון הגיעו לישראל
חיפשתי הזדמנות לקפוץ לביקור
ולהנות מחווית קניה בינלאומית כאן בישראל:)

אז סקירה קצרה
ג'מבו יוון - רשת ענקית מיוון שמציעה מגוון עצום של מוצרים
סגנון ומבחר ברעיון של מקס סטוק למינהם, אבל לדעתי הרבה יותר ברמה
ודברים מיוחדים ממש!! במחירים שווים:)

חוה"מ סוכות ירדנו לדרום - באר שבע
למי שממש רוצה לקחת את זה בתור טיול,
יכול לתאם עם קטיף בענבי טלי - זה על הדרך ונראה מטורף
אנחנו לא הספקנו~~

הגענו כעבור שעה ושלושת רבעי לג'מבו - נמצא בחניון של איקאה
ככה שזה מוצלח אם בא לכם ארוחה חמה(בשרי ברמה חביבה לא מעבר)
החנות ענקיתת ממש עם מחלקות ענקיות של כל מה שלא תחלמו עליו, משחקי עץ, מתכת מכל הסוגים
מבחר מטורף מכל סוג של מוצר
אפשר להסתובב שם ממש כמה שעות
אבל תכינו ארנק מלא:)

שמה לכם כאן את הגלריה שלי
תהנו:)

1764071382474.png


דברים חמודים שקניתי ונהנתי
1764071443175.png
מצלמת חרס לנוי
עלה בערך 15 שקל

1764071468612.png
מכונית בעיקרון קופת חיסכון - מחרס
גם עלה באיזור ה17

1764071478387.png

כוסות קפה מאלפים בין5-10 ₪


1764071547770.png
כרית נוי בצורת דובי
מושלם למתנות
עולה כ-15 ₪

1764071491736.png

סדרת משחקי מתכת ממש יפה
חשבתי שהם יהיו עמידים כמו משחקי המתכת של פעם
אבל האמת שלא ממש, קניתי 5 פריטים
2 מתוכם כבר נשברו

1764071791140.png
יש להם מבחר משחקי קופסא מעץ
ממש איכותי והילדים ממש אוהבים

1764071536282.png


יאלה עד כאן
יום מושלם לכולם:)
ותמצאו לכם את הזמן לקפוץ גם לביקור...:)
(גילוי נאות. הנ"ל בור בענייני כלכלה בכלל ובפרט.)

מה שקורה כעת אם אני מבין נכון, זה שהמשכנתאות והאשראי הבנקאי של כולנו התייקרו נוראות, וזה לא עומד להשתנות (לפחות לא משמעותית), ועל הכל אחראי אדון לא נחמד בשם נגיד בנק ישראל, שהוא סוג של נער מתבגר - מקפיד מאוד על עצמאותו, ונראה אתכם מעיזים לומר לו מילה.
איך שאני מבין, ראה"מ ושר האוצר דווקא היו שמחים לשנות את זה (בפרט לפני בחירות...) אבל בגלל בעיית ההתבגרות לא מתאפשר להם לשנות.

לכאורה יש למדינה כן אפשרות להוזיל את האשראי - פשוט באותה השיטה בדיוק בה הוריד משה כחלון את מחירי הסלולר:
1. לאסור על גביית עמלת פירעון מוקדם בהלוואות ומשכנתאות.
2. לאפשר "ניוד הלוואות" - ברגע שהלקוח מקבל הצעה כדאית מבנק/חברת אשראי להלוואה/משכנתא, הבנק שנותן את ההצעה החדשה, יוכל לסגור עבור הלקוח את ההלוואה/משכנתא בבנק/חב' אשראי הקודמת, בלי שהלקוח יצטרך לפנות בכלל לבנק הישן.

ברגע שתהיה כזו תחרות - מובן שהם עצמם יזילו ריביות.

דעתכם?

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה