מידע שימושי זולה לנערות בסיכון/ נערות נושרות

  • הוסף לסימניות
  • #1
בסיעתא דישמיא אני מקימה כרגע פינת זולה ביפו, לנערות נושרות, פעם בשבוע בלילה.
יש מקום ויש מימון, חסרה התכנית.
יש מישהו בעל ניסיון או הכרות, שיכול להמליץ אילו תכניות יעניינו אותן?

תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בסיעתא דישמיא אני מקימה כרגע פינת זולה ביפו, לנערות נושרות, פעם בשבוע בלילה.
יש מקום ויש מימון, חסרה התכנית.
יש מישהו בעל ניסיון או הכרות, שיכול להמליץ אילו תכניות יעניינו אותן?

תודה מראש
כל הכבוד!!
קחי כמודל את הזולה של חצרוני.
באופן כללי פחות מעניינות תוכניות של לבוא לראות משהו, יותר לחוות מקום עם אנשים, דיבורים, אוכל, שירה (כלים חיים או קריוקי). מקום שישמעו אותן בלי לשפוט, מקום להיות.

אני יכולה לשאול בשבילך בנות מתמודדות (לא נושרות. מה זה הדבר הזה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אחרי מעל 100 מסגרות לבחורים מתמודדים,
ו3 מסגרות אולי מעט יותר לבחורות מתמודדות,
סוף סוף עוד אחת - מקווה שבהקדם תגיעי לפעם או פעמים ביום,

יש יותר מידי ברחובות, יותר מידי בלי פתרונות.

המון המון בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בסיעתא דישמיא אני מקימה כרגע פינת זולה ביפו, לנערות נושרות, פעם בשבוע בלילה.
יש מקום ויש מימון, חסרה התכנית.
יש מישהו בעל ניסיון או הכרות, שיכול להמליץ אילו תכניות יעניינו אותן?

תודה מראש
מה ההבדל בין זה לבין עלם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
בסיעתא דישמיא אני מקימה כרגע פינת זולה ביפו, לנערות נושרות, פעם בשבוע בלילה.
יש מקום ויש מימון, חסרה התכנית.
יש מישהו בעל ניסיון או הכרות, שיכול להמליץ אילו תכניות יעניינו אותן?

באופן כללי פחות מעניינות תוכניות של לבוא לראות משהו, יותר לחוות מקום עם אנשים, דיבורים, אוכל, שירה (כלים חיים או קריוקי). מקום שישמעו אותן בלי לשפוט, מקום להיות.


אני גם חושבת כך.
הכי חשוב שתהיה שם מישהי אתם - אשה טובה באמת, שאפשר לסמוך עליה ולדבר איתה, מישהי שתאהב אותם באמת.
זה הרבה יותר חשוב מכול תכנית אחרת.
בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני גם חושבת כך.
הכי חשוב שתהיה שם מישהי אתם - אשה טובה באמת, שאפשר לסמוך עליה ולדבר איתה, מישהי שתאהב אותם באמת.
זה הרבה יותר חשוב מכול תכנית אחרת.
בהצלחה!!
אפשר ורצוי גם וגם, פשוט לשלב
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כל הכבוד!!
קחי כמודל את הזולה של חצרוני.
באופן כללי פחות מעניינות תוכניות של לבוא לראות משהו, יותר לחוות מקום עם אנשים, דיבורים, אוכל, שירה (כלים חיים או קריוקי). מקום שישמעו אותן בלי לשפוט, מקום להיות.

אני יכולה לשאול בשבילך בנות מתמודדות (לא נושרות. מה זה הדבר הזה).

אשמח מאוד! תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בסיעתא דישמיא אני מקימה כרגע פינת זולה ביפו, לנערות נושרות, פעם בשבוע בלילה.
יש מקום ויש מימון, חסרה התכנית.
יש מישהו בעל ניסיון או הכרות, שיכול להמליץ אילו תכניות יעניינו אותן?

תודה מראש
קודם, שאפו על היזמה והאיכפתיות!!
גם אני חושבת שלב פתוח, מכיל ומקבל אותן כמו שהן.
מקום נעים, שמשרה אוירה של ביחד.
לפי דעתי זה המקום שישכנע להגיע...
כמובן שאם יהיו שם פינוקים קולינריים, אז בכלל... ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני גם חושבת כך.
הכי חשוב שתהיה שם מישהי אתם - אשה טובה באמת, שאפשר לסמוך עליה ולדבר איתה, מישהי שתאהב אותם באמת.
זה הרבה יותר חשוב מכול תכנית אחרת.
צודקים כולם,
וזו המטרה הסופית,
אך בשביל למשוך אותן מהרחוב ומהג'ורה, חייבים משהו שילהיב אותן לבוא,
בהמשך הן תבואנה בשביל הקשר בעז"ה, אבל מה עם ההתחלה?
אשמח לכל רעיון... ואם מישהו יודע מבפנים, מה יגרום להן לבוא בפעמים הראשונות, זו שאלתי.
ותודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אולי תכנית דרבוקות יכולה ללכת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
צודקים כולם,
וזו המטרה הסופית,
אך בשביל למשוך אותן מהרחוב ומהג'ורה, חייבים משהו שילהיב אותן לבוא,
בהמשך הן תבואנה בשביל הקשר בעז"ה, אבל מה עם ההתחלה?
אשמח לכל רעיון... ואם מישהו יודע מבפנים, מה יגרום להן לבוא בפעמים הראשונות, זו שאלתי.
ותודה.
תוכנית מקפיצה
תוכנית שתגרום להן להוציא אתכל מה שיש להן להוציא.
לרקוד לשמוח, ובעיקר לשכוח לכמה שעות מכל הדברים שהן מתמודדות איתם
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
צודקים כולם,
וזו המטרה הסופית,
אך בשביל למשוך אותן מהרחוב ומהג'ורה, חייבים משהו שילהיב אותן לבוא,
בהמשך הן תבואנה בשביל הקשר בעז"ה, אבל מה עם ההתחלה?
אשמח לכל רעיון... ואם מישהו יודע מבפנים, מה יגרום להן לבוא בפעמים הראשונות, זו שאלתי.
ותודה.
שוב, מקום להיות.
בקיץ - מזגן, בחורף - חימום.
ספות נוחות.
מקומות של ביחד
מקומות של לבד
מקום לעשן.

תנסי להיכנס לראש של הבנות:
אין להן מקום להיות בו
אין להן מקום שהן מרגישות רצויות, בטוחות.
אם תספקי להן את הצורך הזה, בלי הטפות, שפיטה ובלי מגמה סמויה (וגלויה) להחזיר בתשובה - הן תבאנה. זה עובר מאוזן לאוזן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בהצלחה רבה רבה, וכל הכבוד על הנכונות והלב הפתוח.
האם זאת יוזמה פרטית שלך? יש גוף שמלווה אותך?
יש בירושלים (ובכלל) הרבה אפשרויות לשיתופי פעולה מקצועיים בחינם או בתשלום נמוך.
את יכולה לגבש לך כמה מהן בתור פעילויות שימשכו את הנערות להגיע (הגנה עצמית-אל הלב, סדנאות בכלים שונים של האיגוד הירושלמי, ועוד ועוד. אוכל להציע לך עוד אם תרצי, מהיכרות אישית ועבודה איתם).
כמו שכבר אמרו, ממש מומלץ להכין את הקרקע היטב מבחינת אנשים ואווירה (אוכל, מוזיקה, ובעיקר דמות או דמויות משמעותיות ופנויות רק עבורן) כדי שלא תהיי תלויה כל הזמן בתוכניות מבחוץ. זה רק טריגר כדי להתחיל, לא העיקר מבחינתן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שוב, מקום להיות.
בקיץ - מזגן, בחורף - חימום.
ספות נוחות.
מקומות של ביחד
מקומות של לבד
מקום לעשן.

תנסי להיכנס לראש של הבנות:
אין להן מקום להיות בו
אין להן מקום שהן מרגישות רצויות, בטוחות.
אם תספקי להן את הצורך הזה, בלי הטפות, שפיטה ובלי מגמה סמויה (וגלויה) להחזיר בתשובה - הן תבאנה. זה עובר מאוזן לאוזן.

כל מה שכתוב כאן.

קשה לדייק את זה, אבל תזכירי לעצמך לפני ואחרי כל מפגש.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה