מידע שימושי זולה לנערות בסיכון/ נערות נושרות

  • הוסף לסימניות
  • #21
בנוגע לאוכל - אפשר לנסות ליצור קשר עם לקט ישראל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אין לכם זכות להעיר לאדם שקם ועושה מעשה
ולא רק דואג לנערות הללו בפרוג
ודאי לא בכזאת צורה
מה אתה יודע מה עושה כל אחד מהניקים בחיים שלו, מחוץ לפרוג?
אולי מי שכתבה את זה מסתובבת בלילות הניידת של עלם ולא טרחה להודיע לך?
וצורת ההערה היתה לדעתי לגיטימית לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
@סתם מישהו ממליץ לברר עם ההיא שמופיע ברולאפ המצורף.
היא עשתה המון הופעות, הרקדות וערבי שירה מוצלחים...
 

קבצים מצורפים

  • רולאפ דואט.pdf
    6.2 MB · צפיות: 216
  • הוסף לסימניות
  • #25
אין לי יותר מידי רעיונות.... כמי שמכירה בעיקר את המין השני בתחום זה. נראה לי בעיקר מקום להיפגש לנשנש לשתות..
והרבה לצחוק.. ולפעמים קצת רצינות. שבעצם אני לא כ"כ מוסיפה לך..
אבל בעיקר חשוב לי לפרגן לך מעומק הלב על היוזמה והשליחות.
תמשיכי להצליח ותצליחי להמשִיך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
עוד שאלה להבנה מה הרמה של הבנות...[רוחנית וגשמית]
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
עדיין אין בנות, כפי הכתוב כאן,

היא שואלת איך תמשוך את הבנות.

אם את יודעת לאיזה סוג של בנות את רוצה, צריך להתאים את התוכנית לבנות, ואם את רוצה לראות את הבנות, ואז לגבש את ההתאמה שלהן. אז הבנות רוצות מוזיקה חזק חזק, ואורות, ארוחה, וחטיפים.

ומישהי שיושבת שם בשבילן.

אחרי הפעם הראשונה, תחשבי על תוכניות, ויש רעיונות.

=========
כמה יפה היוזמה!

שיהיה לכם שפע של הצלחה!!

ברכת ה' תלווה אתכם!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
את יכולה לגבש לך כמה מהן בתור פעילויות שימשכו את הנערות להגיע (הגנה עצמית-אל הלב, סדנאות בכלים שונים של האיגוד הירושלמי, ועוד ועוד. אוכל להציע לך עוד אם תרצי, מהיכרות אישית ועבודה איתם).
רוצה.
אשמח אם תשאירי מספר טלפון, או תתקשרי 0527169801
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אין לכם זכות להעיר לאדם שקם ועושה מעשה
ולא רק דואג לנערות הללו בפרוג
ודאי לא בכזאת צורה
מצחיקים כולכם.
אם הייתי כותבת פה נערות מתמודדות, אף אחד לא היה מבין במה מדובר...
יש אין ספור קבוצות שמתאימות להגדרה הזו.
בגדול, צודקת ההיא שהעירה . למעשה, לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מצחיקים כולכם.
אם הייתי כותבת פה נערות מתמודדות, אף אחד לא היה מבין במה מדובר...
יש אין ספור קבוצות שמתאימות להגדרה הזו.
בגדול, צודקת ההיא שהעירה . למעשה, לא.
'נערות מתמודדות' זה גם שם קוד בעולם בריאות הנפש.
ככה זה אם מנסים לדבר פוליטיקלי קורקט, אף אחד לא מבין בסוף :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מה זה הזולה של חצרוני?
זה זולה בירושלים
מיועדת לבחורים כנראה שיש גם לבנות, המון מוזיקה, אמנים, מוצרי עישון, שתיה ואוכל, וכמובן אנשים שיודעים לדבר ולעזור בתחום.
כהמלצה ממעט הכרות מאוד מאוד מומלץ לרתום לעניין נערות בוגרות אפילו נשואות שכבר היו שם, רוב הקושי לצאת מהתמודדות הוא תוצאה של חוסר אמון במערכת , הלימודית, המשפחתית, וכל הנלווה, ולאלו שכבר עברו זה הכי קל להתחבר ולקנות את אמון הבנות.
אם עדיין צריכה עזרה תעדכני כאן אני יפנה לבחורה שמתעסקת בנושא בירושלים - שתשמח לעזור.
רוב ברכה על המיזם המבורך והכ"כ נצרך!!!
שתראו ברכה בכל עמלכם!
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #32
הדבר היחיד שבאמת יגרום להן לבוא שוב ושוב - זה אם תתנו לכל אחת ואחת את ההרגשה שהיא חשובה ואהובה, ואם פעם אחת היא לא הגיעה, ולא משנה מאיזה סיבה, אז היא החסרון שלה ממש הורגש. אפילו להרים טלפון למישהי שהגיעה כבר כמה פעמים ופתאום לא הגיעה - "תדעי לך, רק רציתי לומר לך שממש חסרת לי!"
את תופתעי לגלות כמה שהן מופתעות בהתחלה לקבל את היחס הזה.
אבל אחרי פעם פעמיים - הן מתמכרות לזה יותר מכל דבר אחר שהן התמכרו אליו אי פעם. ולשמחתנו - זו ההתמכרות הטובה ביותר.
הנקודה החשובה ביותר - את, והפעילות אם ישנן, צריכות לאהוב אותן באמת. לראות רק את הטוב שבהן, כי לצערנו - הרבה אנשים שהכירו אותן לא עשו את זה מעולם. להעריך כל התקדמות הכי קטנה שלהן, גם אם היא חד פעמית, ולעולם לא להעיר. ודבר נוסף - סבלנות סבלנות סבלנות! יכולות לעבור שנה ושנתיים בלי שתראי תזוזה מינימלית ברוחניות, אבל השינוי הפנימי יפרוץ יום אחד, שיתן לך פצצת אנרגיה להמשיך עוד ועוד...
הבנות האלה הן נשמות טהורות, הן כל כך צמאות לחום ואהבה! את ככל הנראה תיתקלי בין היתר בבנות מחוספסות, שמנסות להיראות קשוחות. אל תאמיני להן. תני להן מחמאה. ועוד אחת. ועוד אחת. וחיבוק. וחיוכים בלי סוף. ואז תגלי שמתחת לכל החספוס, יש בסך הכל ילדה קטנה של בורא עולם שנפגעה יותר מידי פעמים, ולא ידעה איך להתמודד עם זה.
אני מאחלת לך המון סיעתא דישמיא, שתישאי חן בעיני הבנות ובני משפחותיהן (שזה חשוב לא פחות) ושתדעי להעריך בכל יום ויום את הזכות שבורא עולם העניק לך, לעבוד עם השכבה הרגישה ביותר בעולם הקירוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מומלץ להתייעץ עם אנשים מהתחום, כמו מנהלת בית ספר לנושרות (למשל תלמים)
ואולי דרכם גם להביא את הבנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מצחיקים כולכם.
אם הייתי כותבת פה נערות מתמודדות, אף אחד לא היה מבין במה מדובר...
יש אין ספור קבוצות שמתאימות להגדרה הזו.
בגדול, צודקת ההיא שהעירה . למעשה, לא.

יש לי סיפור שממחיש מאוד את מה שכתבת.
גננת בגן עירוני רגיל, שהכניסו אליו ילדה תסמונת דאון חמודה ומתוקה.
כל הילדות נהנו לשחק ולהשתובב איתה, והגננת הקפידה מאוד שיקראו לה "מיוחדת" ולא תסמונת.
[לא תמיד היא היתה מתאימה לפעילויות הגן, והילדות היו שואלות למה היא לא מצטרפת וכו, תמיד הייתה המילה "מיוחדת" וזהו.]
יום אחד הקימו אתר בניה ליד הגן,
אחת הילדות הצביעה על העגורן הצהוב הגבוה שניצב ליד הגן, ושואלת את הגננת: "איך הוא מסתובב?"
והגננת מצביעה על הקופסה הקטנה שבראש העגורן "יושב שם איש אחד והוא מסובב את המנוף"
הילדה: "מה? גם אני יכולה לעלות לשם ולסובב את המנוף?"
הגננת: "לא, זה איש מיוחד שיודע איך לעשות את זה ורק לו מרשים לעלות לשם"
הילדה פונה את חברתה ואומרת לה "אה, הבנתי... הוא איש מיוחד, כמו אפרתי שלנו..."

בקיצור,
דברו ברור!!
הגישה והרגש, גדולים ומשמעותיים עשרות מונים מהניסוח.

בלי שום קשר,
יוזמה מופלאה!!
נשאר רק לקנאות בגן עדן של כל מי שמקרב את אותם ילדים אובדים ואבודים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
רק תשמרו אותם מאנשים שהשפעתן רעה.
כגון סמים/ניצול/כתות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
@סתם מישהו
אם כבר שיתפת אותנו...
מסקרן לדעת אלו תוכניות או הפעלות באמת מתאימות לפעילות הזאת.
מה המסקנות כעבור שנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
יפו בירושלים. כן?
אם כן, איך אפשר ליצור איתך קשר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה