- הוסף לסימניות
- #1
שלום חבר'ה,
אני רוצה בבקשה לקבל ייעוץ ממכם, על לקוח שפנה אליי מחברה שנחשבת די גדולה,
הוא מעוניין לעשות קטלוג ועוד הרבה דברים מעניינים,
בינתיים לפני הכל הוא ביקש ממני לעשות ליטוש תמונות של מוצרים ודברים מעצבנים כאלה, אבל קיבלתי ברצון וכן אמרתי לו, שאני מקבל את העבודות ברמה של ביצועיסט האלה, כי בהמשך נעבוד על הקטלוג וכו',
אבל מה?
מהרגע הראשון האיש הריח לי לא טוב כזה, ז'ותמרת אני עובד עם אנשים קצרי רוח, ואני מסביר והכל מסתדר מצויין בד"כ,
וחוצמיזה שיש לי חוש חזק להבין אנשים ע"פ סגנון הדיבור והגישה, כך שאינני הוזה,(בגלל זה אני חושב שזה לא יסתיים טוב)
ומה שהחזיק אותי להמשיך איתו היה העובדה שהוא דיבר מחברה גדולה אז זה נתן לי אמינות כלשהיא
למה אני חושב כך?
כי כל משך ההתקשרות בינינו -האיש דיבר בקצרה, הוא ניסה לרמוז שאינו מתכוון לשלם שקל על עיצוב מיוחד יותר, רק סטנדרטי ומטה, וגידף את כל המעצבים ה"חוכמולוגים" לפי דעתו (הממש ענייה) כמו"כ כששאלתיו מה תפקידו בחברה, כדי להבין עם מי אני מתעסק, אז הוא ענה שזה "לא רלוונטי"- זה ממש לא נשמע טוב, אני לא חושב שזה נוכלות, אבל כל השיחות בינינו זה עם סגנון לא זורם ובלי שום רוח חיובית, וזה נורא מקשה גם על העבודה עצמה
אז מה אני רוצה?
אני רוצה לשאול אתכם, אם במקרה כזה זה יכול להיגמר רע ממש (לא לשלם)- למרות שאני מעביר רק חלק ואחר התשלום החלק השני,
או להיגמר- עבודה עם לקוח מעצבן- וחוסר שביעות רצון מצדי,- שאפשר לעבור ,
ואם תשאלו- למה לא עיינת בספר של נעמה- קניתי! עדיין לא הגיע אליי!
אם נראה לכם שלא הסברתי את עצמי, הגיבו!
תודה רבה
חברים
אני רוצה בבקשה לקבל ייעוץ ממכם, על לקוח שפנה אליי מחברה שנחשבת די גדולה,
הוא מעוניין לעשות קטלוג ועוד הרבה דברים מעניינים,
בינתיים לפני הכל הוא ביקש ממני לעשות ליטוש תמונות של מוצרים ודברים מעצבנים כאלה, אבל קיבלתי ברצון וכן אמרתי לו, שאני מקבל את העבודות ברמה של ביצועיסט האלה, כי בהמשך נעבוד על הקטלוג וכו',
אבל מה?
מהרגע הראשון האיש הריח לי לא טוב כזה, ז'ותמרת אני עובד עם אנשים קצרי רוח, ואני מסביר והכל מסתדר מצויין בד"כ,
וחוצמיזה שיש לי חוש חזק להבין אנשים ע"פ סגנון הדיבור והגישה, כך שאינני הוזה,(בגלל זה אני חושב שזה לא יסתיים טוב)
ומה שהחזיק אותי להמשיך איתו היה העובדה שהוא דיבר מחברה גדולה אז זה נתן לי אמינות כלשהיא
למה אני חושב כך?
כי כל משך ההתקשרות בינינו -האיש דיבר בקצרה, הוא ניסה לרמוז שאינו מתכוון לשלם שקל על עיצוב מיוחד יותר, רק סטנדרטי ומטה, וגידף את כל המעצבים ה"חוכמולוגים" לפי דעתו (הממש ענייה) כמו"כ כששאלתיו מה תפקידו בחברה, כדי להבין עם מי אני מתעסק, אז הוא ענה שזה "לא רלוונטי"- זה ממש לא נשמע טוב, אני לא חושב שזה נוכלות, אבל כל השיחות בינינו זה עם סגנון לא זורם ובלי שום רוח חיובית, וזה נורא מקשה גם על העבודה עצמה
אז מה אני רוצה?
אני רוצה לשאול אתכם, אם במקרה כזה זה יכול להיגמר רע ממש (לא לשלם)- למרות שאני מעביר רק חלק ואחר התשלום החלק השני,
או להיגמר- עבודה עם לקוח מעצבן- וחוסר שביעות רצון מצדי,- שאפשר לעבור ,
ואם תשאלו- למה לא עיינת בספר של נעמה- קניתי! עדיין לא הגיע אליי!
אם נראה לכם שלא הסברתי את עצמי, הגיבו!
תודה רבה
חברים
הנושאים החמים