דרוש מידע זכאות לגן שפה, למה זה כזה סיוט? בית שמש

  • הוסף לסימניות
  • #23
חשבתי שנפלה פה טעות. הייתי ממש בהלם, כאילו אם לא היא אז מי כן??
אני רק לא מבינה למה המזכירה מתעקשת שאי אפשר לשנות וזו ההחלטה ושאם אני רוצה שאגיש ערעור.
לגננת היה חלק בהפניה לוועדה?
שהיא והמפקחת יתווכחו על זה עם המזכירה.
כשאני שיניתי החלטה זה נעשה דרך המוסד חינוכי (שדחפו לזה בעצמם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לדבריה זה לא מה שהיא בקשה
אוקיי, היה כאן אי הבנה מההודעה הראשונה שבאשכול זה, ניסיתי להסביר גם ע״י עריכת ההודעה הראשונה שכתבתי.
א. ילדים שלא מקבלים זכאות בוועדת אפיון לחינוך מיוחד, חוזרים לאופציית קבלת גננת שילוב בלבד. זה לא המקרה כאן.
ב. פותחת האשכול קיבלה זכאות לחינוך מיוחד, ואכן יכולה לבחור בין מסגרת רגילה עם סל אישי לגן לחנ״מ. או שהבינו ממנה שרוצה סל אישי בוועדה, או שטעו ונתנו לה זכאות לסל אישי. בכל מקרה, כאמור, לא פרוצדורה לסדר את זה… מול יו״ר הוועדה או מול העיריה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
@StOT
א' מה ההבדל בין גן שפה לתצפית?
ב' יש מה לתבוע ביטוח לאומי
נ.ב. סליחה שקופץ על האשכול פשוט פה יש את האנשים שמבינים בזה עכשיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
@אופססס ;)
מנסיונכם יש מה להגיש בקשה לביטוח לאומי לקיצבה?
אין לי מושג מה זה גן תצפית.
לנסות להגיש אף פעם לא מפסידים.
תלוי מה ההגדרות שלפיהן ניתנה הזכאות
(לדוג' הפרעת קשב מזכה רק בתנאי שהילד במוסד חנ"מ ומקבל טיפול תארופתי)
אין לי ניסיון רציני עם זה.
אפשר לנסות להתייעץ אולי עם הרב גולדנטל
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
קופץ על האשכול אם אשרו לילדה שלי גן תצפית
אפשר לקבל ביטוח לאומי?
יש מצב, אם יוכיחו איחור שפתי ניכר וכו' לקבל קצבה בגובה חמישים אחוז
מציעה להתייעץ עם טובי הוכמן מעזר מציון אשר לזכאות ולסיכויים לקבל קצבה.
ולשאלתכם הנוספת - גן תצפית מיועד לילדים שאין להם אבחנה ראשית ברורה, הם קצת מתעתעים או בלתי מוגדרים. יש להם עיכוב התפתחותי שלא תמיד מזהים את מקורו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
קופץ על האשכול אם אשרו לילדה שלי גן תצפית
אפשר לקבל ביטוח לאומי?
לא יודעת מה זה גן תצפית,
לכאורה ביטוח לאומי עשויים לקבל על עיכובים התפתחותיים שונים, ביניהם עיכוב שפתי.
לא ועדת אפיון וזכאות משפיעה על הזכאות לביטוח לאומי,
אלא אותם מסמכים שהגשתם לועדה, אבחונים וחוות דעת מקצועיות, את אותם מסמכים צריך להגיש לביטוח לאומי.
כך על פי ההיגיון שלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יש מצב, אם יוכיחו איחור שפתי ניכר וכו' לקבל קצבה בגובה חמישים אחוז
מציעה להתייעץ עם טובי הוכמן מעזר מציון אשר לזכאות ולסיכויים לקבל קצבה.
ולשאלתכם הנוספת - גן תצפית מיועד לילדים שאין להם אבחנה ראשית ברורה, הם קצת מתעתעים או בלתי מוגדרים. יש להם עיכוב התפתחותי שלא תמיד מזהים את מקורו.
ובגלל גן תצפית מקבלים יותר קצבה?
שייך להגיע בדברים האלה ל100 אחוז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מה זה גן תצפית?
לבת שלי אישרו 50 אחוז קצבה למשך שנה על עיכוב שפתי-בעית תקשורת.
בט"ל הוציאו בתחילת השנה חוק חדש שלפיו יש עיכוב שפתי כלשהו שאפשר לקבל עליו.
הקל"ת אצלנו בקופה בדקה את זה מכל הכיוונים.
זה לא פשוט לקבל את זה.
צריך שיהיה אבחון קל"ת עם תוצאות מסוימות ובמקביל גם אישור רופא התפתחותי (ששניהם יהיו תוך 3 חודשים, משהו כזה.
כנראה שהבת שלך 'נפלה' בדיוק על התנאים המסוימים.

(אני עובדת בקופ"ח ופתאום התחלתי לקבל מלא טלפונים של אני צריכה תוך 3 חודשים גם ר. התפתחותי וגם אבחון קל"ת. בפועל רובם לא היו זכאים למרות שהילדים מעוכבי שפה וכו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בט"ל הוציאו בתחילת השנה חוק חדש שלפיו יש עיכוב שפתי כלשהו שאפשר לקבל עליו.
הקל"ת אצלנו בקופה בדקה את זה מכל הכיוונים.
זה לא פשוט לקבל את זה.
צריך שיהיה אבחון קל"ת עם תוצאות מסוימות ובמקביל גם אישור רופא התפתחותי (ששניהם יהיו תוך 3 חודשים, משהו כזה.
כנראה שהבת שלך 'נפלה' בדיוק על התנאים המסוימים.

(אני עובדת בקופ"ח ופתאום התחלתי לקבל מלא טלפונים של אני צריכה תוך 3 חודשים גם ר. התפתחותי וגם אבחון קל"ת. בפועל רובם לא היו זכאים למרות שהילדים מעוכבי שפה וכו')
בלי רופא התפתחותי לא מקבלים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
איזה רמת אפיון היא היתה
יש טבלה עם מספרים
55
62
63
לא בקי כ"כ מה זה אומר אבל בפרוטקול של הוועדה זה רשום
א. כיום ברוב הערים אין מושג של גן תצפית, זה מתאים לגן חנ״מ של גילאי 3.
ב. מניחה שאם יש לקות שמוכרת בביטוח לאומי זה נחשב כחינוך מיוחד. הקודים שהעלית זה קודי אפיונים. לא רמות תפקוד, וזה לא בהכרח תואם לקודים של ביטוח לאומי, זה קודים של משרד החינוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לא יודעת מה זה גן תצפית,
לכאורה ביטוח לאומי עשויים לקבל על עיכובים התפתחותיים שונים, ביניהם עיכוב שפתי.
לא ועדת אפיון וזכאות משפיעה על הזכאות לביטוח לאומי,
אלא אותם מסמכים שהגשתם לועדה, אבחונים וחוות דעת מקצועיות, את אותם מסמכים צריך להגיש לביטוח לאומי.
כך על פי ההיגיון שלי.
ועדת איפיון כן משמעותית.
אצלנו הם ממש שאלו בוועדה אם עבר וועדה ומה החלטנו.
וגם העו"ד ששלחנו דרכו ביקש את המסמך הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
א. כיום ברוב הערים אין מושג של גן תצפית, זה מתאים לגן חנ״מ של גילאי 3.
ב. מניחה שאם יש לקות שמוכרת בביטוח לאומי זה נחשב כחינוך מיוחד. הקודים שהעלית זה קודי אפיונים. לא רמות תפקוד, וזה לא בהכרח תואם לקודים של ביטוח לאומי, זה קודים של משרד החינוך.
אז אם אמרו גן תצפית יקחו אותה לעיר אחרת?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה