דרוש מידע זכאות לגן שפה, למה זה כזה סיוט? בית שמש

  • הוסף לסימניות
  • #62
ההורה מחליט אם הילד ילמד במסגרת חנמ או במסגרת רגילה עם סל שילוב.
בלת"ק
זה רק במקרה שקיבלו זכאות לגן שפה, אז יוכלו ההורים להחליט באיזה אופן יקבל את הזכאות:
או בתוך הגן שפה
או בדיוק את אותו מענה הכולל קלינאית תקשורת בתוך הגן, מרפאה בעיסוק וכו' רק שכל זה, בתוך הגן רגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
ואם את ה55 נתנו הוועדה זה עוזר לביטוח לאומי?
לא… 55 בציון DQ נותן רק רופא התפתחותי שעורך אבחון התפתחותי.
הקודים של הוועדה לא מציינים רמה של משהו, אלא קוד אפיונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
מה זה אומר?
אבחון שבודקת רמת משכל
מקביל לIQ אצל ילדים ומבוגרים.
עושים את האבחון הזה כשיש חשש מהי רמת המשכל.
אם לילדה שלך יש רק עיכוב שפתי כנראה שהיא תשובץ בגן לילדים רגילים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
ילדה בת שלוש וחצי מוציאה מילים בודדות ממש מהפה, גם מה שכן מדברת לא כ"כ ברור, קושי בתקשורת עם בני גילה, חשש לדיספרקסיה
מלא מסמכים מקלינאית תקשורת, רופאים, ביניהם רופא התפתחותי מומחה, כולם פה אחד כותבים שהילדה זקוקה דחוף למסגרת קטנה שמתמחה בבעיות שפה, בנוסף מאובחנת עם בעיה התפתחותית כללית.
הייתי השנה לפני פסח בוועדת זכאות, ומה התשובה??? זכאית ללימוד בכיתה רגילה עם עזרה עם גננת שילוב.
הלם!!!!
טוענים שיכולה לפנות לוועדת ערעור, הייתי שם כבר שנה שעברה, זה בדיחה, זה לא עוזר כלום.
למה למה כל דבר אני צריכה לריב, מה קורה כאן???? כאילו שזה כיף לי, שאני מבקשת סתם, למה כל רופא שאני פוגשת שואל אותי למה היא לא בגן שפה, ומצד שני איזה כמה אנשים שלא ראו אותה מחליטים פה אחד שכמה שעות בודדות בשבוע יספיקו לה????
אשמח אם יש פה מישהו שהתנסה בסיוט הזה או כל מידע למי לפנות יעזור לי מאוד! תודה!
מדובר על עירית בית שמש.
אני חושבת שכדאי מאוד לאסוף המון המלצות מרופאים, גננות ועוד לשלוח את הבקשה בצירוף כל ההמלצות ויכול מאוד להיות שכך הם יזכו אותה בגן שפה בעזרת השם
בהצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
לא קראתי
דבר ראשון היום קוראים לזה אפרקציה ולא דיספרקציה
אנחנו נלחמנו בעור שינינו להכניס ילדה לגן שפה
יש להם את הכללים שלהם, מי מתאים ורק אותו מקבלים
הילדה שלי טיפה פחות אז או חמ או גן רגיל שילוב, גן שפה שמור לילדה רגילה שצריכה מעט קידום או בעיה ריגשית קטנה
לאחר מלחמות והשפלות מצידם בתאורים שונים ודוחים למה היא לא מתאימה הסכימו לקבל אותה לשכונה הצמודה בהסעה כשבשכונה שלנו יש 2 גני שפה
ממליצה למצוא בגוגל את המיילים של האחראיות לשיבוץ והפסיכולוגית החינוכית של העיריה שגם לה יש חלק נכבד בהחלטה
לכתוב מייל חריף מכבד ומתחנן ולראות מה קורה
לא יכולה לעזור בבית שמש אבל כך עשיתי ב- לשהר
יכולה לומר ששווה את כך הקושי למרות הטעם הנורא שנשאר לי עד עכשיו כי זה מה שהילד צריך ומכוונים לשם שמים
וחושבים שהם אחראיים על המסגרת התקינה וזה מה שחשוב להם ולא חושבים על הילד המסויים הזה שצריך להתקדם ולהצליח
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אני לא יודעת אם עוד לוונטית העיצה.
אם תהיה לך עוד ועדה- היינו שם ממש תקיפים, איימנו שאם לא נקבל נפנה לעו"ד וכו'...צריך לבוא ממש חדור מטרה שאין אופציה אחרת.
בהצלחה. מקווה שתצליחו לקבל את מה שאתם באמת צריכים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
דחוף יש פה מישהו שמבין בועדת שילוב??
אוטוטו נגמר הזמן להגשת הטפסים לועדה

1.האם טופס לוועדת שילוב זה בעצם טופס וועדת זכאות ואפיון??
2. הילד בן 2.9 והשאלות נראות לגיל יותר גדול אולי זה לא הטופס הנכון??
3 שאלה חשובה :האם כדאי לבקש גן שפה שבטוח אקבל לפחות סל שילוב ??
(ממה שקראתי בתגובות שהרבה שביקשו גן שפה קיבלו סל שילוב וסל שילוב זו זה מה שהילד צריך!!!!!
תודה ענקית למי שיענה!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #73
דחוף יש פה מישהו שמבין בועדת שילוב??
אוטוטו נגמר הזמן להגשת הטפסים לועדה

1.האם טופס לוועדת שילוב זה בעצם טופס וועדת זכאות ואפיון??
2. הילד בן 2.9 והשאלות נראות לגיל יותר גדול אולי זה לא הטופס הנכון??
3 שאלה חשובה :האם כדאי לבקש גן שפה שבטוח אקבל לפחות סל שילוב ??
(ממה שקראתי בתגובות שהרבה שביקשו גן שפה קיבלו סל שילוב וסל שילוב זו זה מה שהילד צריך!!!!!
תודה ענקית למי שיענה!!
לצורך וועדות זכאות יש להגיש: (הם לא מוותרים על אף אחד מהקבצים הנ"ל)
בדיקת שמיעה
בדיקת ראיה
ויתור סודיות
שאלון הפניה (ילדי מעון/גן פרטי /טהרת הקודש ללא סמל אין צורך במילוי שאלון זה)
מסמך קביל-קלינאית תקשורת/רופא התפתחותי/ריפוי בעיסוק/אבחון פסיכולוגי
זה מה שאני שלחתי בזמנו...
לגבי השאלה מה שווה לבקש, זה מאוד תלוי באופי הבעיה, אין ענין סתם לבקש גן שפה אם וודאי שלא צריך, בעיקר אם אין מספיק מסמכים שמוכיחים את הצורך.
המון בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
לצורך וועדות זכאות יש להגיש: (הם לא מוותרים על אף אחד מהקבצים הנ"ל)
בדיקת שמיעה
בדיקת ראיה
ויתור סודיות
שאלון הפניה (ילדי מעון/גן פרטי /טהרת הקודש ללא סמל אין צורך במילוי שאלון זה)
מסמך קביל-קלינאית תקשורת/רופא התפתחותי/ריפוי בעיסוק/אבחון פסיכולוגי
זה מה שאני שלחתי בזמנו...
לגבי השאלה מה שווה לבקש, זה מאוד תלוי באופי הבעיה, אין ענין סתם לבקש גן שפה אם וודאי שלא צריך, בעיקר אם אין מספיק מסמכים שמוכיחים את הצורך.
המון בהצלחה!
מעולה וואו תודה איזה מפורט !!!
ולגבי השאלה ששאלתי -האם בטופס של ועדת שילוב כתוב בכותרת "ועדת אפיון וזכאות" או שצריך תופס אחר לחלוטין
תודה רבה רבה!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
מעולה וואו תודה איזה מפורט !!!
ולגבי השאלה ששאלתי -האם בטופס של ועדת שילוב כתוב בכותרת "ועדת אפיון וזכאות" או שצריך תופס אחר לחלוטין
תודה רבה רבה!!!!!
כמו שכתבתי בעיקרון מי שממלא את הטופס זה גננת בגן עיריה בלבד עם סמל גן(צריך לדבר עם הגננת) לא מעון, לא גן פרטי, לא טהרת הקודש, כל אלו לא צריכים למלאות את השאלון בכלל.
אצלי היא היתה בגן פרטי ולא מילאתי כלום(אבל כמובן צירפתי מלא מידע רפואי כמו שביקשו וויתור סודיות)
בכל אופן אני כל הזמן הייתי בקשר עם מזכירת ועדות אפיון וזכאות בעיריה, תבדקו באתר העיריה שלכם מי אחראי על זה ותיצרו איתה קשר הכי מהר שאפשר, היא תדריך אתכם מדויק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
כמו שכתבתי בעיקרון מי שממלא את הטופס זה גננת בגן עיריה בלבד עם סמל גן(צריך לדבר עם הגננת) לא מעון, לא גן פרטי, לא טהרת הקודש, כל אלו לא צריכים למלאות את השאלון בכלל.
אצלי היא היתה בגן פרטי ולא מילאתי כלום(אבל כמובן צירפתי מלא מידע רפואי כמו שביקשו וויתור סודיות)
בכל אופן אני כל הזמן הייתי בקשר עם מזכירת ועדות אפיון וזכאות בעיריה, תבדקו באתר העיריה שלכם מי אחראי על זה ותיצרו איתה קשר הכי מהר שאפשר, היא תדריך אתכם מדויק.
אני מירושלים
ידוע לך מי האחראי ?כי לא מוצאת
ומאד מאוחר להגשה כבר
תודהה
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אני מירושלים
ידוע לך מי האחראי ?כי לא מוצאת
ומאד מאוחר להגשה כבר
תודהה
באתר עירית ירושלים כתוב:
ויסברג חגית02-6578585<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>רכזת ועדות זכאות ואפיון ,ועדות חריגות
תתקשרי כמה שיותר מהר...מקווה שיענו..
מציינת שאני לא מירושלים רק בדקתי באתר העיריה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני גם מבית שמש, וסורבתי כמה פעמים בלי סיבה, פניתי למשרד מבקר המדינה ,הם שלחו אלי עורכת דין שבדקה את המקרה ועכשיו קיבלתי עדכון שהילד זכאי לועדה
מחכה לשמוע שאכן סודר סופית ,
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
באתר עירית ירושלים כתוב:
ויסברג חגית02-6578585<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>רכזת ועדות זכאות ואפיון ,ועדות חריגות
תתקשרי כמה שיותר מהר...מקווה שיענו..
מציינת שאני לא מירושלים רק בדקתי באתר העיריה..
איזה נשמה טובה את !!!!
ממש עזרת ועוזרת לי
מנסה להתקשר
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
באתר עירית ירושלים כתוב:
ויסברג חגית02-6578585<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>רכזת ועדות זכאות ואפיון ,ועדות חריגות
תתקשרי כמה שיותר מהר...מקווה שיענו..
מציינת שאני לא מירושלים רק בדקתי באתר העיריה..
אכן לא עונים שלחתי מייל
אך בינתיים הזמן יקר
אז אני שוב שואלת האם בשביל לקבל שילוב לילד
אני צריכה למלא טופס ועדת זכאות ואפיון??
לא בשביל גן שפה!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה