דרוש מידע זכאות לגן שפה, למה זה כזה סיוט? בית שמש

תשלחי את כל המסמכים ל

ברכי לבל brachi_le - jerusalem.muni.il
או

דיין חוי chavi_da - jerusalem.muni.il

זה למי שלא לומד בגן עירוני או גן עם סמל.
תמיד כדאי שיהיו כמה שיותר מסמכים, ולמלאות שאלונים אפילו אם לא חייבים.
זה יכול רק לעזור.
1. איך הולך המייל של ברכי? לא הבנתי מה כתוב שם
2. מה צריכה לשלוח במייל בדיוק??בינתיים שולחת:
ועדת זכאות ואפיון שאלון הורים,בדיקת שמיעה, בדיקת ראיה רק התאריך לתור,מעקב מרפאה לאחר ניתוח כפתורים,דוח מקלינאית תקשורת שאבחנה רק,(עדיין מחכים לתור לטיפולים),רפואי אטופיק חמור,
מה עוד צריך דחוף??

האם כשאשלח טפסים מסוימים היא תגיד לי מה חסר? היא מגיבה במייל?
 
1. איך הולך המייל של ברכי? לא הבנתי מה כתוב שם
2. מה צריכה לשלוח במייל בדיוק??בינתיים שולחת:
ועדת זכאות ואפיון שאלון הורים,בדיקת שמיעה, בדיקת ראיה רק התאריך לתור,מעקב מרפאה לאחר ניתוח כפתורים,דוח מקלינאית תקשורת שאבחנה רק,(עדיין מחכים לתור לטיפולים),רפואי אטופיק חמור,
מה עוד צריך דחוף??

האם כשאשלח טפסים מסוימים היא תגיד לי מה חסר? היא מגיבה במייל?
במקום - תעשי סטרודל
 
איך אפשר לקבל את הפרוטוקל של הוועדה ושל מתיא?
 
תצרי קשר עם המחלקה לחינוך מיוחד בעירייה ותבקשי מהם.
 
שלום, אשמח לעזרה דחופה , הייתי בועדה אפיון לפני פסח בשביל גן שפה לילד בן 2.5 (בית שמש) שממש צריך וקבלתי היום תשובה : נמצא כי בנכם זכאי לשירותי חנ"מ ונקבעה לו רמת תפקוד 2- בינונית גבוהה.
הוחלט שבנכם ילמד במסגרת מוסד חינוך רגיל-גן
בנכם יהיה זכאי לתמיכה פרטנית או קבוצתית מסל התמיכה של מוסד החינוך. אפיון מוגבלות - עיכוב התפתחותי בתחום השפתי.
מה עושים ?? עוזר לערער ?? @malka1 אולי תוכלי לעזור לי מנסיון ??אם אני מבינה נכון הוא כרגע זאי לסל שילוב ולא לגן שפה ומאד חשוב לי גן שפה
 
שלום, אשמח לעזרה דחופה , הייתי בועדה אפיון לפני פסח בשביל גן שפה לילד בן 2.5 (בית שמש) שממש צריך וקבלתי היום תשובה : נמצא כי בנכם זכאי לשירותי חנ"מ ונקבעה לו רמת תפקוד 2- בינונית גבוהה.
הוחלט שבנכם ילמד במסגרת מוסד חינוך רגיל-גן
בנכם יהיה זכאי לתמיכה פרטנית או קבוצתית מסל התמיכה של מוסד החינוך. אפיון מוגבלות - עיכוב התפתחותי בתחום השפתי.
מה עושים ?? עוזר לערער ?? @malka1 אולי תוכלי לעזור לי מנסיון ??אם אני מבינה נכון הוא כרגע זאי לסל שילוב ולא לגן שפה ומאד חשוב לי גן שפה
מה זה הוחלט אתם בוחרים
לא בחרתם שום דבר?
 
מה זה הוחלט אתם בוחרים
לא בחרתם שום דבר?

אם קבלת זכאות לחינוך מיוחד - אני לא רואה צורך לערעור.
יש "תופס בחירת הורים".
תבקשי את התופס ותסמני שם השמה בגן חינוך מיוחד.
 
דברי שוב עם העיריה,
אצלי היה כתוב שאושר שירותי חינוך מיוחד וגם אצלי היה כתוב שיהיה גן רגיל עם סל אישי 5 ש"ש וכו...הם לא אמרו לי אבל הבנתי מפה שאני יכולה לבחור איזה חינוך מיוחד אני רוצה, צריך ללכת לעיריה ולמלאות טופס בחירת הורים,
ולבחור גן שפה ולא גן רגיל.
המון המון בהצלחה!
 
את יכולה לערער
רק תני חומר חדש
כי על פניו דרגה 2 זה יחסית קצת.
יכול להיות שבמסמכים אין המלצה לגן שפתי?
גם אני קיבלתי היום בדיוק את אותו דבר,
יודעת לומר מה עוד צריך להוסיף?
אצלינו במסמכים הייתה המלצה לגן שפתי.
 
דברי שוב עם העיריה,
אצלי היה כתוב שאושר שירותי חינוך מיוחד וגם אצלי היה כתוב שיהיה גן רגיל עם סל אישי 5 ש"ש וכו...הם לא אמרו לי אבל הבנתי מפה שאני יכולה לבחור איזה חינוך מיוחד אני רוצה, צריך ללכת לעיריה ולמלאות טופס בחירת הורים,
ולבחור גן שפה ולא גן רגיל.
המון המון בהצלחה!
ואת היית מרוצה מהגן שפה ?
 
הי
אני ממתינה לזימון לועדת זכאות ואפיון בבני ברק ויש לי כמה שאלות, אשמח לתשובות ממי שמבינה בזה.
1. אם יש לי המלצה עדכנית לגן חינוך מיוחד מהמרפאה בעיסוק (ומהגננת) אבל הרופא התפתחות המליץ על גן רגיל בשילוב סיוע חיצוני לפני בערך חודשיים- שלוש, הועדה תאשר לי גן כזה?
(בועדה של מתיא אמרו לי שיכולים להפיל אותי על זה)
2. איך אני יכולה לדעת שהבאתי את כל המסמכים ולא חסר כלום?
3. יכול להיות שעד עכשיו לא שלחו לי הודעה במייל על זימון לועדה?

אשמח למענה.. תודה רבה
 
הי
אני ממתינה לזימון לועדת זכאות ואפיון בבני ברק ויש לי כמה שאלות, אשמח לתשובות ממי שמבינה בזה.
1. אם יש לי המלצה עדכנית לגן חינוך מיוחד מהמרפאה בעיסוק (ומהגננת) אבל הרופא התפתחות המליץ על גן רגיל בשילוב סיוע חיצוני לפני בערך חודשיים- שלוש, הועדה תאשר לי גן כזה?
(בועדה של מתיא אמרו לי שיכולים להפיל אותי על זה)
2. איך אני יכולה לדעת שהבאתי את כל המסמכים ולא חסר כלום?
3. יכול להיות שעד עכשיו לא שלחו לי הודעה במייל על זימון לועדה?

אשמח למענה.. תודה רבה
לגבי 1
ועדת אפיון וזכאות נועדה כדי לקבוע האם יש לילד זכאות לחינוך מיוחד. אחרי שהוחלטה הזכאות הזו, אתם ההורים בוחרים האם אתם מעוניינים במסגרת של חינוך מיוחד (גן שפה) או על שילוב במסגרת החינוך הרגיל עם סל אישי.
את אפילו לא חייבת לומר את החלטתכם במסגרת הועדה, יש כמדומני שבועיים לאחריה כדי להעביר אליהם את ההחלטה הסופית שלכם. לכן אני לא מבינה מה הכוונה שיכולים להפיל על זה.

לגבי 2,
את יודעת מה הבאת, לא?
יש רשימת מסמכים שהיא חלק מהרישום לועדה - בדיקות ראייה ושמיעה, שאלון גננת, שאלון הורים רשות.
ויש מסמכים שכדאי לכם להביא כדי לחזק את הטענה לגבי הצורך של הילדה בחינוך מיוחד - אבחון, מכתב סיכום מהמרפאה בעיסוק וכו'.

לגבי 3,
לפני כמה שנים, כשעברנו ועדת אפיון וזכאות, לא שלחו כלום במייל רק שלחו מכתב בדואר, והוא הגיע אלינו אחרי הועדה... טוב שהתקשרו יום קודם כדי לוודא שאנחנו מגיעים.
דרך מי הגשתם? אני חושבת שמי שהגיש יכול לבדוק את התאריך במערכת.
 
קודם כל, תודה על התגובה המפורטת.
לגבי 1. בועדה שעברנו במתיא מנהלת הועדה ראתה את הדוח של הרופא התפתחות ואמרה שהם יכולים להפיל על זה..
מצ"ב מה שרשם.. יכול להיהות שזה אפילו לא המלצה לסל אישי?
לגבי 2. הגשתי את כל המסמכים מזמן, יכול להיות שאת הבדיקת ראיה למשל לא שלחתי להם כי היא התבצעה רק אח"כ. בכל מקרה יש מקום לברר את זה?
לגבי 3. באיזה מערכת את מתכוונת שאפשר לבדוק?
 
קודם כל, תודה על התגובה המפורטת.
לגבי 1. בועדה שעברנו במתיא מנהלת הועדה ראתה את הדוח של הרופא התפתחות ואמרה שהם יכולים להפיל על זה..
מצ"ב מה שרשם.. יכול להיהות שזה אפילו לא המלצה לסל אישי?
לגבי 2. הגשתי את כל המסמכים מזמן, יכול להיות שאת הבדיקת ראיה למשל לא שלחתי להם כי היא התבצעה רק אח"כ. בכל מקרה יש מקום לברר את זה?
לגבי 3. באיזה מערכת את מתכוונת שאפשר לבדוק?
2. את יכולה להביא איתך את הבדיקת ראיה. או מקסימום יגידו לך שזה חסר, ואת יכולה להשלים אח''כ.
3. המערכת שבה נרשמים לועדה, ומעלים את הטפסים.
 
אני לא נרשמתי לבד.. שלחתי את כל הטפסים לגננת שיח של הת"ת והיא טיפלה לי בזה.
את יודעת לומר לי באיזה אתר נכנסים לאזור האישי?
 
1749070004474.png


שכחתי מקודם לצרף. יכול להיות שזה אפילו לא המלצה לסל אישי?
 
אני לא נרשמתי לבד.. שלחתי את כל הטפסים לגננת שיח של הת"ת והיא טיפלה לי בזה.
את יודעת לומר לי באיזה אתר נכנסים לאזור האישי?
נכון, עד כמה שידוע לי, ההורים לא יכולים להיכנס למערכת הזו.
תשאלי את הגננת שיח, שתבדוק מתי הועדה שלכם כי לא קיבלת זימון.


אין לי מושג לגבי ההמלצות של הרופא התפתחות.
אולי יותר משמעותי זה מה הוא כתב באבחון עצמו,
והאם יש לך עוד אבחונים של קל"ת ומרפאה בעיסוק.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה